Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoek | Help
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Koopjes en Specials | Lichaam, Sport en Vrije tijd | Damesmode | Grote maten mode
 Alle forums
 Voeding, diëten & gezondheid
 Dieten
 Lipo-dissolve
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855

Berichten - 07 februari 2007 :  17:46:22  Admin's profiel weergeven  Bezoek Admin's homepageAdmin  Reageer met citaat
Dieetnaam: Lipo-dissolve
Catogorie: Medisch Afvallen

Omschrijving dieet
Met Lipo-dissolve val je af doormiddel van injecties in de huid. Lipo-dissolve is een natuurlijke manier om af te vallen door de injectie het middel fosfatidylcholine bevatten, wat een injecteerbare vorm is van het voedingssupplement lecithine.

Meer informatie over dit dieet of methode: Lipo-dissolve

Discussieer hier met andere forumleden over Lipo-dissolve. Deel uw ervaringen, geef elkaar tips om zo elkaar te steunen bij het afvallen.

Advertentie

Berichten - 03 september 2010 :  08:18:50

Detoxkuur

Naar boven

coossie
Nieuw

Netherlands
Berichten 1

Berichten - 22 oktober 2008 :  16:41:42  coossie's profiel weergeven  Bezoek coossie's homepagecoossie  Reageer met citaat
Ik ben eerder behandeld met de Ultrashape bij perfectlines in utrecht. Dit heeft zeker resultaat gehad, maar ik ben een onrustig mens en 2,5 uur te moeten liggen dat is niets voor mij.

Toen werd mij verteld dat er een behandeling bestaat dat je vet oplost. Eerste instantie stond ik er heel sceptisch tegen over dat je dmv injecties vet kan "oplossen". En ten tweede heb ik hekel om mijn bloed te laten prikken, laat staan dat ik 80 injecties in mijn buik laat zetten.

Ik laat ook bij perfectlines om de 2,5 mnd Botox spuiten om van mijn spanningshoofdpijn af te komen. Ik kwam dus in gesprek met de arts over de behandeling "Lipo-dissolve". Ik vertelde dat ik angst heb voor injecties dus hij zei dat je er niets van voelde.

Uiteindelijk heeft hij mij een paar injecties gegeven waar ik niets van voelde. Toen heb ik een wk later de hele behandeling van 1 heup laten doen. Niet erg handig achteraf, want nu JA U ZULT HET NIET GELOVEN heb ik ca 2 cm verschil aan omvang in mijn rechterheup. Als ik opzij buig zie ik bij mijn linker heup een vet bult zitten. Nu heb ik voor as. vrijdag een afspraak gemaakt om mijn andere heup te laten behandelen. Zonder angst voor de prikjes. Ik kan het iedereen aanraden. Groetjes Angelique
Naar boven

Advertentie

Berichten - 03 september 2010 :  08:18:50

Naar boven
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Ga naar:
 Image Forums 2001 Deze pagina is geladen in 0,03 seconden. Snitz Forums 2000
© 2010 Voedingsforum | Disclaimer | Boeken | Dieetnieuws | Contact | BMI | Top 10 | Fotoalbum | Chat
Hosting by Seoptics | Benelinx | Recepten | Voedingswaarde | Calorieen | Dieten | Koolhydraten | Caloriedagboek |
RSS 2.0

© Calorielijst.nl - Calorieën Tellen

© Koolhydratentabel.nl

© Voedingswaardetabel.nl