|
Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855 |
Berichten - 07 februari 2007 : 17:44:24
|
Dieetnaam: Hoodia Gordonii extract Catogorie: Pillen en Tabletten Omschrijving dieet Hoodia Gordonii extract is het gedroogde extract van de stam van de Zuid-Afrikaanse Hoodia Gordonii. Het bevat een stof die het hongergevoel onderdrukt. Door het gebruik vanHoodia Gordonii extract heb je minder (snel) eetlust en het hongergevoel wordt onderdrukt. Meer informatie over dit dieet of methode: Hoodia Gordonii extract
Discussieer hier met andere forumleden over Hoodia Gordonii extract. Deel uw ervaringen, geef elkaar tips om zo elkaar te steunen bij het afvallen. |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 03 september 2010 : 08:27:42
|
|
|
|
Nancy
Nieuw
Belgium
Berichten 1 |
Berichten - 02 april 2007 : 15:33:11
|
|
Ik ben nog maar pas hoodia beginnen gebruiken en ik merk al meteen dat ik minder snel honger krijg, ik kan dus langer van tafel blijven en ik ben volgens de weegschaal toch al 4 kilo afgevallen op iets meer dan drie weken. Ik heb vorige maand capsules met 400mg hoodia aangekocht via een internet website ( op www.hoodia-bestellen.com en dat verliep heel vlot. Ik ben ook sneller tevreden met lichtere dingetjes zoals een spaghetti in plaats van de zware kost. Al bij al vind ik Hoodia voorlopig een supergoed produkt en ik ondervind er geen nadelen van. |
 |
|
|
Marion
Nieuw

Netherlands
Berichten 33 |
Berichten - 02 april 2007 : 20:56:56
|
Heb de site bekeken. Ik heb geen creditcard en ik vind het nog redelijk prijzig zo te zien. $160,- voor 6 maanden. Ik ben benieuwd naar je resultaten op de langere termijn Nancy. Hoor het graag van je. |
 |
|
|
Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479 |
Berichten - 02 april 2007 : 22:56:54
|
phoe..... idd duur.
Maar goed, als je bv. sonja Bakker volgt, dan ben je ook wel meer kwijt aan de boodschappen. Want je koopt dan toch snel duurdere spulletjes die je anders niet in huis hebt etc. Maar het is wel raar om af te vallen van pilletjes, dus hoor ook graag of het op lange termijn werkt.
|
Je bent niet geliefd om wat je doet. Je bent geliefd om wie je bent. __________ Zelfvertrouwen is geloven dat je een kracht bezit sterker dan je angst.
Tammy's strijd met de kilo's....Eetdagboekie
|
 |
|
|
Diana42
Nieuw

Netherlands
Berichten 13 |
Berichten - 16 mei 2007 : 15:56:55
|
|
jammer dat sommige het maar bij 1 berichtje laten |
 |
|
|
lotte
Nieuw
Netherlands
Berichten 17 |
Berichten - 24 september 2007 : 09:21:06
|
Hoi Nancy,
Ik ben toch ook wel heel benieuwd hoe het nu met je Hoodia gaat?
Ik wil ze ook graag halen omdat ik zo snel honger heb en een dieet gewoon niet vol houd. Ik ben een echte slappeling wat dat betreft misschien kunnen die pillen wat helpen.
Groetjes Lotte |
 |
|
|
kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298 |
Berichten - 24 september 2007 : 13:29:24
|
Lotte, ik denk niet dat Nancy dit forum nog bezoekt. Ik heb in elk geval nog nooit een bericht van haar gelezen sinds dit ene berichtje..... Misschien bestaat er een forum over deze pillen?? |
HOI MEIDEN DAAR BEN IK WEER!! 
... Kaa jojoot niet, ze heeft het uitgevonden!
|
 |
|
|
lotte
Nieuw
Netherlands
Berichten 17 |
Berichten - 26 september 2007 : 11:10:14
|
Kaa wel lief dat je reageerd hoor.
Er zijn nog wel site's maar die zijn ook niet actief toen het in 2005 hier verboden werd liep dat heel goed.
Ik zou het gewoon willen proberen hoor en dan met een dieet normaal eten he.
Groetjes Lotte |
 |
|
|
lotte
Nieuw
Netherlands
Berichten 17 |
Berichten - 09 oktober 2007 : 10:37:07
|
Niemand die het kent of gebruikt of gebruikt heeft?????
Groetjes Lotte |
 |
|
|
Andastra
Expert

Belgium
Berichten 948 |
Berichten - 09 oktober 2007 : 11:07:01
|
|
Als het verboden is, zou je 't beter niet gebruiken. |

|
 |
|
|
kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298 |
Berichten - 09 oktober 2007 : 11:15:18
|
Dat ben ik met Andastra eens. Het word niet voor niets verboden. Een vroegere vriendin van mij heeft haar moeder verloren aan de bijwerkingen van belgische pillen die in nederland verboden waren. Je gezondheid gaat altijd voor. Lotte ik zie dat je een soort van wanhopig op zoek bent naar een middel om af te slanken. Wellicht is een huisartsen bezoekje en evt diëtiste bezoek iets voor jou?? Samen een uitgebalanceerd dieet maken waar je nauwelijks honger bij hebt en toch verantwoord kan afvallen?? Ik zie je straks nog naar iets grijpen dat totaal onverantwoord is!! Afvallen gaat niet snel en al helemaal niet makkelijk!! DAar lopen we allemaal tegen aan. Probeer hulp te zoeken. |
|
 |
|
|
lotte
Nieuw
Netherlands
Berichten 17 |
Berichten - 11 oktober 2007 : 17:06:42
|
Kaa je hebt gelijk hoor ik wil afvallen maar het lukt me momenteel gewoon niet en ik baal er zo van. Ik ben toch aangenomen voor een nieuwe baan wat ik nooit verwacht had omdat ik dik ben en ik wil nu toch afvallen om er goed uit te zien.
Ik zit er aan te denken om een maagband te plaatsen maar mijn vriend heeft het liever niet omdat er zoveel nadelen aan zijn. en hij zegt dat ik het toch zelf moet doen en het maar een paar maanden vol moet houden wat ik vaak niet doe omdat ik te snel af haak ik heb geen doorzettingsvermogen. Wel als ik een nieuw dieet heb ga ik er volledig voor hoor ik moet gewoon iets hebben wat me nu stimuleerd om me aan een dieet te houden.
Die hoodia is 2005 uit de handel genomen omdat het niet getest was maar heel veel mensen hebben baat bij dit middel gehad en nog alleen komt het in een andere vorm terug geloof ik. Vandaar dat ik het toch een keer wil gaan proberen puur uit stimulans om een dieet vol te houden ik heb heel snel honger tussendoor ik heb bij afvallen ook al een topic geopend dat ik veel honger heb tijdens een dieet.
Alle tips zijn welkom hier hoor.
Groetjes Lotte |
 |
|
|
kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298 |
Berichten - 11 oktober 2007 : 19:15:18
|
Wow, Lotte een nieuwe baan én een vriend die zich zorgen maakt om jouw welzijn. Je bent een gezegend mens!!! Ik heb je topic gelezen en heb tips voor je neer gezet. Ik hoop dat je ergens de stimulans vandaan kan halen. Echt Lotte: begin een eetdagboek: wij lezen dan allemaal mee en je laat het wel uit je hoofd om 3 gevulde koeken (bij wijze van spreken) op te eten!! Het heeft mij af voor 1001 vreetbuien behoed!! |
|
 |
|
|
lotte
Nieuw
Netherlands
Berichten 17 |
Berichten - 17 oktober 2007 : 15:37:45
|
kaa ja ik heb een lieve man 2 lieve kids en nu een leuke nieuwe baan allemaal super en voor die baan wil ik er wel heel goed uit zien en met mijn maatje is dat niet makkelijk dus wil ik er zeker weer voor gaan. En mijn gezondheid geeft het al aan hoor dat ik er wat aan moet doen ik heb van het zomer in het ziekenhuis gelegen met problemen met mijn hart dus de waarschuwing is er zeker.
Ik zit ook heel erg te twijfelen wel of geen band maar ik moet het toch nog een keer zelf gaan proberen ik lees ook steeds meer mensen die een bandje gehad hebben die weer aan komen omdat de begeleiding weg valt en je het zelf gewoon moet doen.
Ik ga je raad opvolgen hoor!!
Lotte |
 |
|
|
Manja70
Nieuw
Berichten 11 |
Berichten - 29 november 2007 : 09:37:42
|
|
|
|
Hoodia
Nieuw
Berichten 1 |
Berichten - 13 mei 2008 : 08:19:27
|
Hoi,
Hoodia Gordonii is helemaal niet verboden in nederland. Die actie van het uit de winkels halen is eenmalig geweest en zal ook niet meer voorkomen omdat de "bevriende" politicus van de ondernemer die het niet in de winkels wilde hebben, wegens concurrentie, niet meer in zijn functie zit.
Hoodia is dus gewoon te koop maar er is inderdaad nep spul in omloop. Hoodia Gordonii Plus is 100% echt en heeft dan ook alle certificaten om het te mogen verkopen.
Hoodia gordonii Plus wordt wereldwijd het meest verkocht en is nu dus ook EINDELIJK in nederland te koop en je kunt gemakkelijk betalen via je bank met iDeal.
Groetjes,
Petra |
 |
|
|
Hoodia Gordonii
Nieuw
Netherlands
Berichten 1 |
Berichten - 26 mei 2008 : 21:58:19
|
Je hebt helemaal gelijk Petra Hoodia Gordonii plus is inderdaad 100% echt Ik ben de nederlandse contactpersoon van Hoodia Gordonii plus. We hebben sinds kort ook een nederlandse site en je kunt betalen met ideal. Hier zijn nederlanders meer vertrouwd mee dan een credit card. Ik zal de link wel niet mogen plaatsen dus als er mensen geinteresseerd zijn. Stuur me gerust een mailtje ook als je andere vragen hebt email: mike@markethealt.com
Groetjes en veel succes met afvallen |
 |
|
|
Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855 |
Berichten - 31 mei 2008 : 01:20:46
|
|
|