|
Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855 |
Berichten - 07 februari 2007 : 17:41:42
|
Dieetnaam: Figuurcorrigerende Broek Catogorie: Afslankkleding Omschrijving dieet Gebruik een figuurcorrigerende broek voor een direct slank resultaat, een strakkere buik, stevige billen en een push-up effect. Uw figuur wordt mooier en lijkt slanker. Meer informatie over de: Figuurcorrigerende Broek
Discussieer hier met andere forumleden over de figuurcorrigerende broek. Deel uw ervaringen, geef elkaar tips om zo elkaar te steunen bij het afvallen. |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 03 september 2010 : 08:28:30
|
|
|
|
snoopz
Nieuw
Netherlands
Berichten 1 |
Berichten - 26 april 2009 : 11:51:56
|
Hallo, ik ben een vrouw van 61 en al jaren bezig, met meer of minder succes af te vallen. Sinds mijn jeugd draag ik figuurcorrigende broekjes met pijp tegen het schuren tussen de benen. Ik draag niet graag broeken, omdat mijn bovenbenen zo dik zijn (de rest is niet zoooooo vreselijk) Ik heb enkele jaren geleden bij V&D een model gevonden, dat heel prettig draagt maar vooral niet van "hard" materiaal is gemaakt. Alle andere broekjes, die flink corrigeren geven een vreselijk zzzzzjt-zzzjt-geluid als je loopt, omdat de pijpjes tussen de benen langs elkaar heen schuren. V&D voert dat model niet meer en nu ben ik wanhopig op zoek naar vervanging. Kan mij iemand helpen??? Hartelijk dank alvast! Fijne zondag,
snoopz |
 |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 03 september 2010 : 08:28:30
|
|
|