|
Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855 |
Berichten - 07 februari 2007 : 17:40:41
|
Dieetnaam: Dr. Phil dieet Catogorie: Eetgewoontes Omschrijving dieet Het Dr. Phil dieet is neit echt een dieet, maar een voedingsmethode waarbij het aanpassen van je voedingpatroon centraal staat in combinatie met een verandering van je levensinstelling. Dr. Phil gaat in zijn dieet uit van zeven succes-sleutels die zorgen voor het gewichtsverlies. Meer informatie over het: Dr. Phil dieet
Discussieer hier met andere forumleden over het Dr. Phil dieet. Deel uw ervaringen, geef elkaar tips om zo elkaar te steunen bij het afvallen. |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 03 september 2010 : 08:28:58
|
|
|
|
calimero
Nieuw

Berichten 14 |
Berichten - 27 juli 2007 : 15:59:41
|
hoi, wie heeft het boek van dr phil gelezen? Is het wat?
groetjes |
 |
|
|
Michelle
Expert

Netherlands
Berichten 1940 |
Berichten - 27 juli 2007 : 16:22:52
|
Nee... sorry, kan je er niet bij helpen! Succes in ieder geval! |
Dieet: Vanaf vrijdag 1 februari bij dietiste. Ben benieuwd!!
"Nieuwe rondes, nieuwe kansen!!!!"
"When your life flashes before your eyes, make sure you have plenty to watch!"
"Every moment passing is another chance to change your life!" |
 |
|
|
lollypop5
Expert

Belgium
Berichten 4028 |
Berichten - 27 juli 2007 : 18:56:33
|
ikke ook niet ,is dat die phil van op vt 4 dat bijna dagelijks op tv is   |
 van 28 juni 2010 een Gastric bypass laten doen
10 min fietsen (in de winter)in de zomer meer 53j maandag weegdag elke dag ongeveer 1 liter water,1/2 liter lindethee |
 |
|
|
kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298 |
Berichten - 27 juli 2007 : 20:35:15
|
Ja, dat is die Phil ja. Die Amerikaan. Ik vind hem helemaal te gek, ik heb zijn boek helaas niet gelezen. Ik kan me voorstellen dat het erg lijkt op wat wij in onze eetdagboeken doen!!!! |
HOI MEIDEN DAAR BEN IK WEER!! 
... Kaa jojoot niet, ze heeft het uitgevonden!
|
 |
|
|
tinks
Nieuw

Netherlands
Berichten 35 |
Berichten - 13 augustus 2007 : 08:50:40
|
Ik ben wel begonnen met zijn boek, maar ik moet zeggen dat ik het een geworstel vindt om erdoorheen te komen. Denk dat zijn methode wel erg goed is, alleen dat boek... Veel zelftesten enzo en dat is wel goed, alleen lekker in je bedje dat boek doorlezen zit er niet echt in... Maar misschien ben ik gewoon ook een suffie hoor dat ik er nie doorheen kom...  |

HCG-kuurtje net afgerond. Nu zoveel mogelijk vetvrij en veel bewegen dieet!!! |
 |
|
|
kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298 |
Berichten - 13 augustus 2007 : 12:27:36
|
Haha, lekker relaxed een boek lezen met pen en papier en vertaal boek erbij. Nee das nix. Ja hij kan het allemaal mooi verzinnen. die dr Phil. Heb je al in onze dagboeken gelezen, Tinks?? ZEker waten dat je daar makkelijk doorheen komt! hahaha en je steekt er (waarschijnlijk) oók nog wat van op! |
HOI MEIDEN DAAR BEN IK WEER!! 
... Kaa jojoot niet, ze heeft het uitgevonden!
|
 |
|
|
tinks
Nieuw

Netherlands
Berichten 35 |
Berichten - 13 augustus 2007 : 12:42:15
|
|
jaaaaa!!! haha! jullie dagboeken zijn ook veel leuker! heb er al wat rondgesnuffeld en ga me er zeker nog wat verder in verdiepen! |

HCG-kuurtje net afgerond. Nu zoveel mogelijk vetvrij en veel bewegen dieet!!! |
 |
|
|
Punky
Expert

Netherlands
Berichten 928 |
Berichten - 13 augustus 2007 : 13:20:43
|
hij is en blijft langdradig!! maar soms wel grappig om hem op tv te zien. |
I`m not like them But I can pretend The sun is gone But I have a light The day is done But I`m having fun I think I`m dumb or maybe just happy Think I`m just happy
|
 |
|
|
meave
Nieuw

Netherlands
Berichten 23 |
Berichten - 02 mei 2009 : 10:16:13
|
We gebruiken in therapie wel een aantal van zijn sleutels, maar gaan daar op onze eigen manier mee om. Vooral de negatieve gedachten op waarheid testen en het uit de weg ruimen van emotionele zaken waardoor je gaat eten, zijn op dit moment geïntegreerd in mijn behandeling. Maar ook het controle krijgen over je eetgedrag en het steun zoeken bij anderen is erg belangrijk.
|
 |
 |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 03 september 2010 : 08:28:58
|
|
|