Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoek | Help
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Koopjes en Specials | Lichaam, Sport en Vrije tijd | Damesmode | Grote maten mode
 Alle forums
 Voeding, diëten & gezondheid
 Dieten
 Broodwisseldieet
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855

Berichten - 07 februari 2007 :  17:22:13  Admin's profiel weergeven  Bezoek Admin's homepageAdmin  Reageer met citaat
Dieetnaam: Broodwisseldieet
Catogorie: Caloriearme diëten

Omschrijving dieet
Met het Broodwisseldieet eet je de ene dag alleen maar brood. De andere dag eet je 'normaal' en gevarieerd. Met het Broodwisseldieet eet je gemiddeld gedurende een week veel minder en val je af, wel tot 2 kilo per week.

Meer informatie over het: Broodwisseldieet

Discussieer hier met andere forumleden over het broodwisseldieet .Deel uw ervaringen, geef elkaar tips om zo elkaar te steunen bij het afvallen.

Advertentie

Berichten - 03 september 2010 :  08:33:46

Detoxkuur

Naar boven

bolleke
Nieuw

Belgium
Berichten 5

Berichten - 01 oktober 2008 :  00:05:57  bolleke's profiel weergeven  Bezoek bolleke's homepagebolleke  Reageer met citaat
hoe lanG mag men het brooddieet doen ?

nicole
Naar boven

Lizza
Senior

Berichten 388

Berichten - 03 oktober 2008 :  14:46:15  Lizza's profiel weergeven  Bezoek Lizza's homepageLizza  Reageer met citaat
maximaal 6 weken zag ik ergens.
Maar je hebt wel goeie dicipline nodig...
De ene dag moet je gewoon gezond eten, genoeg groente en fruit en alle maaltijden en de andere dag alleen maar droog brood, dus je krijgt honger of je gaat giga veel brood nemen maar lijkt me niet de bedoeling. Dus houd je je in, maar grote kans dat je dan de andere dag weer meer eet lijkt me.
maar ach er staat dat het schijnt te helpen..

doegdoeg
Naar boven

bolleke
Nieuw

Belgium
Berichten 5

Berichten - 12 december 2008 :  17:10:59  bolleke's profiel weergeven  Bezoek bolleke's homepagebolleke  Reageer met citaat
ik zou 30 kg willen afslanken is dat niet aan te raden dan ?

nicole
Naar boven

dannl123
Expert

Netherlands
Berichten 815

Berichten - 12 december 2008 :  18:10:07  dannl123's profiel weergeven  Bezoek dannl123's homepagedannl123  Reageer met citaat
30kg in 6 weken is sowieso niet aan te bevelen. Dan verlies je veel te veel vet-vrije massa.
Naar boven

Advertentie

Berichten - 03 september 2010 :  08:33:47

Naar boven
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Ga naar:
 Image Forums 2001 Deze pagina is geladen in 0,05 seconden. Snitz Forums 2000
© 2010 Voedingsforum | Disclaimer | Boeken | Dieetnieuws | Contact | BMI | Top 10 | Fotoalbum | Chat
Hosting by Seoptics | Benelinx | Recepten | Voedingswaarde | Calorieen | Dieten | Koolhydraten | Caloriedagboek |
RSS 2.0

© Calorielijst.nl - Calorieën Tellen

© Koolhydratentabel.nl

© Voedingswaardetabel.nl