|
Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855 |
Berichten - 07 februari 2007 : 17:20:43
|
Dieetnaam: Bea's Afslankmethode Catogorie: Eetgewoontes Omschrijving dieet Bea's Afslankmethode heeft zijn eigen slogan: Bewust omgaan met Eten met Advies en Steun. Bea's Afslankmethode is een basisdieet van 1800 kilocalorieën voor vouwen en 1950 kilocalorieën voor mannen. Het bestaat uit voedingschema's met heerlijke recepten.
Meer informatie over het: Bea's Afslankmethode
Discussieer hier met andere forumleden over Bea's Afslankmethode. Deel uw ervaringen, geef elkaar tips om zo elkaar te steunen bij het afvallen. |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 03 september 2010 : 08:29:16
|
|
|
|
Marion
Nieuw

Netherlands
Berichten 33 |
Berichten - 15 maart 2007 : 21:38:31
|
Elke week staat er een nieuw weekmenu op deze site te lezen. Ik volg dit nu 4 weken en ben 3 kilo afgevallen.
Wie doet er mee? |
Bewerkt door - Marion on 15 maart 2007 21:39:40 |
 |
|
|
Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479 |
Berichten - 22 maart 2007 : 23:41:31
|
Moet nog wel vijf kilootjes, maar heb even een kleine breek om mijn lichaam te laten wennen aan het vele kiloverlies....
Dan ga ik misschien ook wel eens de methode van Bea proberen. |
Je bent niet geliefd om wat je doet. Je bent geliefd om wie je bent. __________ Zelfvertrouwen is geloven dat je een kracht bezit sterker dan je angst.
Tammy's strijd met de kilo's....Eetdagboekie
|
 |
|
|
Dolfijntje69
Nieuw

Netherlands
Berichten 5 |
Berichten - 03 april 2007 : 23:00:07
|
Ik ben nu even met het 13 dagen dieet bezig en daarna zal ik wel wat richtlijnen moeten volgen want ik ben het jojo-en behoorlijk zat. Door stammetje ben ik gaan kijken op Bea's site en de dingen die ze schrijft komt heel dicht van mijn verleden eetpatroon. Je lichaam waarderen en dat van bloesem remedies maakt mij erg nieuwsgierig. Groetjes Dolfijntje |

|
 |
|
|
Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479 |
Berichten - 04 april 2007 : 00:00:55
|
bij de methode van bea's afslankmethode wordt er niet alleen ingegaan op voeding, maar ook op de psyche van de mens. Dit vind ik zeer sterk aan deze methode. Ook ligt de voeding dichter bij de realiteit als die van sonja (vind ik), en het afwisselen van 900 met 1200 caloriën is goed vol te houden.....
volgens mij heeft ze ook weer een nieuw boek uit, of komt die binnenkort, maar dat weet ik niet zeker ;) |
Je bent niet geliefd om wat je doet. Je bent geliefd om wie je bent. __________ Zelfvertrouwen is geloven dat je een kracht bezit sterker dan je angst.
|
 |
|
|
Marion
Nieuw

Netherlands
Berichten 33 |
Berichten - 04 april 2007 : 22:23:59
|
euh Tammetje, het is afwisselend 900 en 1800 calorieen hoor. Tenminste het is geen moeten, maar wel mogelijk. Ik volg op de dagen dat ik niet sport en weinig drukt heb de 900 dagen, meestal op ma, woe en vrijdag en de andere dagen volg ik het 1800 menu. Groeten van Marion. |
 |
|
|
Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479 |
Berichten - 05 april 2007 : 08:51:24
|
|
hahah, ja heb het verkeerd getypd zie ik.... sorry |
|
 |
|
|
Marion
Nieuw

Netherlands
Berichten 33 |
Berichten - 16 april 2007 : 00:13:57
|
geeft niet hoor!!! Groeten van Marion. |