Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoek | Help
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Koopjes en Specials | Lichaam, Sport en Vrije tijd | Damesmode | Grote maten mode
 Alle forums
 Voeding, diëten & gezondheid
 Dieten
 Sonja Bakker Dieet
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 9

Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855

Berichten - 03 januari 2007 :  00:36:36  Admin's profiel weergeven  Bezoek Admin's homepageAdmin  Reageer met citaat
Dieetnaam: Sonja Bakker Dieet
Catogorie: Eetgewoontes

Omschrijving dieet
Het Sonja Bakker Dieet werkt omdat de manier van eten wordt aangepast. Het aantal calorieën wat je binnen krijgt is minimaal, waardoor je dus in gewicht zal afnemen. Het Sonja Bakker Dieet is te vergelijken met het 1200 calorieën dieet.

Meer informatie over het: Sonja Bakker Dieet

Discussieer hier met andere forumleden over het Sonja Bakker Dieet. Deel uw ervaringen, geef elkaar tips om zo elkaar te steunen bij het afvallen.

Advertentie

Berichten - 03 september 2010 :  08:33:26

Detoxkuur

Naar boven

scn33ble
Nieuw

Berichten 14

Berichten - 13 maart 2007 :  17:21:52  scn33ble's profiel weergeven  Bezoek scn33ble's homepagescn33ble  Reageer met citaat
Ben er ongeveer 10 kilo mee kwijt geraakt. Eerste boek aangehouden. Maar ben ook gaan sporten tijdens het dieet. Dus de vraag is of ik ben afgevallen van het dieet of van het sporten, of allebei een beetje.
Naar boven

dientje
Junior

Netherlands
Berichten 186

Berichten - 15 maart 2007 :  16:10:16  dientje's profiel weergeven  Bezoek dientje's homepagedientje  Reageer met citaat
dat sonja bakker op 1200 calorieen is gebasseerd kan ik niet zeggen
de dames kant zit krap aan de 1000 waarbij er ook nog geregeld dingen bij zitten die we niet echt nodig hebben

groets dientje

ooit 113 kg
start 22-12-2007
Naar boven

Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479

Berichten - 15 maart 2007 :  16:27:59  Tammetje's profiel weergeven  Bezoek Tammetje's homepageTammetje  Reageer met citaat
dat sonja bakker op 1200 calorieen is gebasseerd kan ik niet zeggen
de dames kant zit krap aan de 1000 waarbij er ook nog geregeld dingen bij zitten die we niet echt nodig hebben

Geplaatst door dientje

Whahahaa.. In het weekend haald ze de 1200 wel, door de week maar krap aan... Maar goed.. Minder als 1000 calorieën is wel erg weinig hoor.

en scn33ble, ik denk idd dat het de combinatie is van sporten en minder eten als je normaal doet.

Je bent niet geliefd om wat je doet. Je bent geliefd om wie je bent.
__________ Zelfvertrouwen is geloven dat je een kracht bezit sterker dan je angst.

Tammy's strijd met de kilo's....Eetdagboekie

Bewerkt door - Tammetje on 17 maart 2007 14:23:14
Naar boven

dientje
Junior

Netherlands
Berichten 186

Berichten - 16 maart 2007 :  16:19:42  dientje's profiel weergeven  Bezoek dientje's homepagedientje  Reageer met citaat
bij de mannen variant kwam rond de 1300 calorieen maar waar 300 calorieen aan melkprodukten

groets dientje

ooit 113 kg
start 22-12-2007
Naar boven

donzie
Gevorderd

Berichten 533

Berichten - 21 maart 2007 :  18:27:44  donzie's profiel weergeven  Bezoek donzie's homepagedonzie  Reageer met citaat
Ik kan niet leven met minder als 800 kilo calorien dan ga ik dood [:|]

banaanwijsheid van vadaag: enjoy life!!
Naar boven

Marion
Nieuw

Netherlands
Berichten 33

Berichten - 21 maart 2007 :  23:25:30  Marion's profiel weergeven  Bezoek Marion's homepageMarion  Reageer met citaat
Ik heb beide boeken in huis, wilde het gaan volgen. Maar kreeg zoveel negatieve reactie's
en heb op internet gekeken en besloten om er vanaf te zien.
1. Lijkt me te weinig calorieen.
2. Geen oplossing voor mijn eetbuien gevonden in de boeken.
3. Beetje slap van Sonja dat ze zoveel overschrijft.
Tot zo ver mijn ervaring met het dieet van Sonja.
Groeten van Marion.
Naar boven

dientje
Junior

Netherlands
Berichten 186

Berichten - 22 maart 2007 :  13:06:44  dientje's profiel weergeven  Bezoek dientje's homepagedientje  Reageer met citaat
ik denk dat de warme maaltijden goed zijn

groets dientje

ooit 113 kg
start 22-12-2007
Naar boven

donzie
Gevorderd

Berichten 533

Berichten - 22 maart 2007 :  13:34:19  donzie's profiel weergeven  Bezoek donzie's homepagedonzie  Reageer met citaat
ik heb het boek maaar...........

Ik heb al mijn eigen dieet ik zal mijn dieet *niet precies* maar ik zal het ongeveer opschrijven... dit is alleen eten

's ochtends
- 1 craker met 30+ kaas en 1 bruin broodje met 30+ kaas
- Koekje (gezond) *je kent het wel* naar school

's middags
- 2 broodjes met magere producten erop
-stuk fruit

's middags
- iets lekkers als ik uit school kom

's avonds
- gewoon mee eten
- en daarna ook wat fruit of een bakje yoghurt eten

Maar dit is zo cliché en al zo oud dat ik het heb aangepast want dit dieet is gemaakt toen in 9 was en toen die tijd had ik obesitas.......... dus heb ik mijn dieet stiekem een beetje aangepast...

banaanwijsheid van vadaag: enjoy life!!
Naar boven

Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479

Berichten - 22 maart 2007 :  23:30:39  Tammetje's profiel weergeven  Bezoek Tammetje's homepageTammetje  Reageer met citaat
Als het voor jou werkt is het toch goed.

__________ Zelfvertrouwen is geloven dat je een kracht bezit sterker dan je angst.

Naar boven

Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479

Berichten - 23 april 2007 :  23:53:06  Tammetje's profiel weergeven  Bezoek Tammetje's homepageTammetje  Reageer met citaat
Gaat iemand haar nieuwe boek kopen?

Naar boven

Patries
Nieuw

Netherlands
Berichten 1

Berichten - 07 mei 2007 :  15:05:29  Patries's profiel weergeven  Bezoek Patries's homepagePatries  Reageer met citaat

Hoi,

ben al 7 jaar aan het beginnen met lijnen en het is me 4 jaar geleden gelukt om 68 kilogram te halen. Nu ben ik weer 86.2 kilo en ben het harstikke beu.
Sonja heb ik ook gedaan hoor 5 weken lang toen kon ik het boek niet mee luchten of zien. Ik heb ook echt honger gehad maar dat mag als je lijnt. Sporten doe ik 3x in de week. Resultaat was best goed woog 80.9 kilo. Toen ik stopte met sonja ben ik weer normaal gaan eten en met meer variatie. Heb ook het tweede boek gekocht puur voor de recepten en daar staan best lekkere dingen in. Resultaat langzaam komen die kilootjes er weer aan.

Let gewoon nu op mijn eten snoep niet drink geen alcohol en hoop dat over 9 weken ik onder de 80 kilo zit
Naar boven

Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479

Berichten - 07 mei 2007 :  19:18:56  Tammetje's profiel weergeven  Bezoek Tammetje's homepageTammetje  Reageer met citaat
Nou, veel succes ermee en denk dat het vast gaat lukken.

Iedereen weet notebene wat gezond eten is, alleen willen mensen net het steuntje in de rug hebben van een merhode of boek. Als je zelf goed weet wat gezond is dan is het ook goed, en kan je op die manier afvallen.

Houd je ons op de hoogte.... ben benieuwd naar je resultaat. In ieder geval erg veel succes met de afslankrace.

Naar boven

dientje
Junior

Netherlands
Berichten 186

Berichten - 08 mei 2007 :  18:45:50  dientje's profiel weergeven  Bezoek dientje's homepagedientje  Reageer met citaat
[war een onzin honger mag als je lijnt

quote]

Hoi,

ben al 7 jaar aan het beginnen met lijnen en het is me 4 jaar geleden gelukt om 68 kilogram te halen. Nu ben ik weer 86.2 kilo en ben het harstikke beu.
Sonja heb ik ook gedaan hoor 5 weken lang toen kon ik het boek niet mee luchten of zien. Ik heb ook echt honger gehad maar dat mag als je lijnt. Sporten doe ik 3x in de week. Resultaat was best goed woog 80.9 kilo. Toen ik stopte met sonja ben ik weer normaal gaan eten en met meer variatie. Heb ook het tweede boek gekocht puur voor de recepten en daar staan best lekkere dingen in. Resultaat langzaam komen die kilootjes er weer aan.

Let gewoon nu op mijn eten snoep niet drink geen alcohol en hoop dat over 9 weken ik onder de 80 kilo zit
Geplaatst door Patries
[/quote]

groets dientje

ooit 113 kg
start 22-12-2007
Naar boven

Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479

Berichten - 09 mei 2007 :  10:36:27  Tammetje's profiel weergeven  Bezoek Tammetje's homepageTammetje  Reageer met citaat
Ik denk dat iedereen die begint met een dieet of een ander voedingspatroon aannemen wel wat trek (honger) heeft. Je lichaam is namelijk gewent aan meer (en vetter) eten als dat je hem opnieuw aanleert.
Het is namelijk zo dat je maaginhoud vergroot door de jaren heen dat je steeds meer gaat eten, dus je maag rekt uit. Door steeds wat minder (maar wel genoeg) te eten krimp de maag weer zodat je dus afvalt en geen trek (honger meer hebt).

Naar boven

dientje
Junior

Netherlands
Berichten 186

Berichten - 10 mei 2007 :  16:27:44  dientje's profiel weergeven  Bezoek dientje's homepagedientje  Reageer met citaat
je maag kan niet krimpen

en honger hoef je niet te hebben want wat jij bedoeld is geen honger omntwennings verschijnsel dat nog geen honger

groets dientje

ooit 113 kg
start 22-12-2007
Naar boven

doordouwer
Nieuw

Berichten 18

Berichten - 13 mei 2007 :  20:55:50  doordouwer's profiel weergeven  Bezoek doordouwer's homepagedoordouwer  Reageer met citaat
sorry dientje, ik ben het niet met je eens dat je maag niet kan krimpen. als ik een tijdje minder heb gegeten, zit ik eerder vol omdat mijn maag kleiner is geworden.
dan valt afvallen best mee.
Naar boven

Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479

Berichten - 15 mei 2007 :  00:16:02  Tammetje's profiel weergeven  Bezoek Tammetje's homepageTammetje  Reageer met citaat
Ik ben het uit aan het zoeken. Ben benieuwd.

Naar boven

kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298

Berichten - 21 mei 2007 :  11:53:54  kaa's profiel weergeven  Bezoek kaa's homepagekaa  Reageer met citaat
Hallo allemaal.
Heb vandaag ook maar weer eens besloten om er echt wat aan te gaan doen. Mijn motivatie is slecht maar mijn spiegelbeeld ook! Na de geboorte van mijn derde vlogen de kiloos eraf door borstvoeding in combinatie met de slankklup. 18 kilo in 3 maanden joho!
Van mij hoeft het nu niet zo snel te gaan, maar het afvallen word steeds moeilijker en moeilijker. Ik ben terug bij af. Helaas! Ik ben 2 jaar op gewicht gebleven maar nu is het mis.
Tammetje, wat voor dieet doe jij??
En o ja, je maag kan wel inkrimpen maar niet kleiner worden!! Als je minder eet rekt ie gewoon wat minder uit en daar komt het honger gevoel vandaan!
Meiden wish me luck, kom met je succesverhalen en motiveer mij.
ALVAST BEDANKT.

HOI MEIDEN DAAR BEN IK WEER!!

... Kaa jojoot niet, ze heeft het uitgevonden!
Naar boven

Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479

Berichten - 21 mei 2007 :  21:56:35  Tammetje's profiel weergeven  Bezoek Tammetje's homepageTammetje  Reageer met citaat
Ik heb de eerste kilo's met sonja bakkeren verloren, maar doe nu gewoon gezond eten in combinatie met sporten (en met mate een keer wat lekkers tussendoor, want het moet ook leuk blijven).
Het is ook goed vol te houden, en het gaat er geleidelijk af, wat meer kans bied dat het er dan ook af blijft.

Ik wens je veel succes met het afvallen!! Probeer jezelf te motiveren, want dit is wel erg belangrijk. Telkens als ik een kilo kwijt was, was ik weer blij... totdat ik de 25 kilo bereikt had, nu ben ik er echt trots op.... (zelfs zo erg dat mensen die mij een jaar niet gezien hadden mij niet eens meer herkende, haha).
Ik zou zeggen beloon jezelf met iets leuks als je weer wat kilootjes kwijt ben (dit deed ik ook), het motiveerde mij om door te gaan. Ik kocht bijvoorbeeld nieuwe kleding, een leuk tijdschrift of ging eens een keertje extra naar de kapper!

In iedergeval erg veel succes en op het forum zullen er heus wel mensen zijn (waaronder ik) die je willen steunen tijdens de dieetdagen ;)

Naar boven

kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298

Berichten - 22 mei 2007 :  01:07:28  kaa's profiel weergeven  Bezoek kaa's homepagekaa  Reageer met citaat
dank je wel Tammetje, ik ga heel erg mijn best doen. Ik was eerst van plan om out of the blue een sapkuur te gaan doen maar ik weet uit ervaring dat deze verloren kiloos er zo weer aan zitten.
Ik moet nu dus een lange adem hebben. Zucht.
23 kilo, petje af hoor. Ga zo door. Ik ben na 15 kilo tevreden dan kan ik mijn maatje 40-42 weer aan.
Al die mooie broeken hangen nu in de kast. Lets go for it.

HOI MEIDEN DAAR BEN IK WEER!!

... Kaa jojoot niet, ze heeft het uitgevonden!
Naar boven

Advertentie

Berichten - 03 september 2010 :  08:33:26

Naar boven
Pagina: van 9 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Ga naar:
 Image Forums 2001 Deze pagina is geladen in 0,2 seconden. Snitz Forums 2000
© 2010 Voedingsforum | Disclaimer | Boeken | Dieetnieuws | Contact | BMI | Top 10 | Fotoalbum | Chat
Hosting by Seoptics | Benelinx | Recepten | Voedingswaarde | Calorieen | Dieten | Koolhydraten | Caloriedagboek |
RSS 2.0

© Calorielijst.nl - Calorieën Tellen

© Koolhydratentabel.nl

© Voedingswaardetabel.nl