Dit is mijn eet en beweeg patroon
Eten ontbijt - Bruin brood met 1 plakjes kipfilet + 1 glas melk
900 - Cappucino, zonder suiker of andere toevoegingen
10:00 - Bruin brood met 1 plakje rosbief + 1 glas witte thee
1200 - Bruin brood met 1 plakje kipfilet + 1 glas witte thee 1 vrucht, meestal kiwi
1400 - Bruin brood met 1 plakje kaas + 1 glas witte thee
1500 - 1 vrucht, meestal 1 mandarijn of een appel Cappucino, zonder suiker of andere toevoegingen
1600 - 1 glas witte thee
Avondeten 1800 - Groente burger en een 100gr pot/blik groente
2000 - Verderop in de avond volgt er rond 2200 nog een muffin, alleen het gedeelte boven de "cup".
2200 Als laatst volgt er nog een stuk uitgehold ciabattabrood ter grootte van een normale witte bol.
Daarnaast drink ik tussen 900 en 1700 nog 4 glazen water en thuis na 1800 2 glazen fris; ijsthee of 7-up.
Beweging Ik fiets 30 minuten per dag heen en weer voor werk. Ik doe verspreid over de avond wat oefeningen : De ene avond 2*50 knie push-ups, niet vanaf de voeten dus. De andere dumbells van 10 kg tillen. Tegen 22:30 doe ik nog een wandeling in de stad van ruim 45 minuten. Als het warmer word, wil ik die wandeling gaan vervangen door rond 20:00 te gaan hardlopen.
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*- Ik vermijd sinds vorige week chocolade repen, Mentos, extra suiker, stroopwafels, mergpijpjes en snackvoer.
Mijn lichaamstype is Endomorph, maar daar heb ik mij verder nog niet zo in verdiept. Commentaar altijd welkom.
|
|