Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoek | Help
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Koopjes en Specials | Lichaam, Sport en Vrije tijd | Damesmode | Grote maten mode
 Alle forums
 Voeding, diëten & gezondheid
 Afvallen en aankomen
 Moeheid
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Leslie
Nieuw

Netherlands
Berichten 1

Berichten - 02 maart 2010 :  17:32:57  Leslie's profiel weergeven  Reageer met citaat
hallo allemaal,

Ik ben Leslie en ben 21 jaar.
Ik ben 1.75M lang en vorig jaar in juli woog ik 110KG.
Na een lange poos gewoonweg veel te zwaar te zijn geweest was ik het zat.

Ik heb me eigen op de sportschool en een stevig dieet gezet.
Na 7 maanden weeg ik nu nog maar 79KG ben er dus 31 kwijt.
En de teller loopt nog steeds (Ik wil naar de 70/71).

maar nu komt eigenlijk mn vraag pas.
Ik heb de laatste 2 maanden last van ontzettende moeheid,
Ik moet mezelf naar werk schoppen en ook de sportschool moet ik me eigen 3x in de week naartoe schoppen. Ook heb ik veel last van hoofdpijn. Ik heb het gevoel dat het iets te maken heeft met mn gewichtsverlies. Is dit mogelijk.? Eet ik te weinig?
Ik ben normaal niet zo van de bange met een kwaaltje maar ik begin mezelf nu echt een klein beetje zorgen te maken.

Ik hoop op een constructief antwoord.

Groeten Leslie

Advertentie

Berichten - 09 september 2010 :  16:20:27

Detoxkuur

Naar boven

lis
Expert

Netherlands
Berichten 4448

Berichten - 02 maart 2010 :  19:45:58  lis's profiel weergeven  Reageer met citaat
als ik het met mezelf vergelijk (oke zit wel in een andere situatie, maar denk niet dat het echt anders werkt), werd ik ook erg moe van het afvallen, en inderdaad vooral na een tijdje. Ik at dan nauwelijks, maar misschien eet jij inderdaad ook écht te weinig. Te snel afvallen en te weinig eten, te veel sporten, te weinig slapen enz. zorgt natuurlijk voor erge vermoeidheid..:(

Maar goed weet niet of je te weinig eet, want weet niet wat je eet;).
Naar boven

knuffelbeertje
Junior

Berichten 133

Berichten - 02 maart 2010 :  20:56:11  knuffelbeertje's profiel weergeven  Reageer met citaat
het klink misschien wat radicaal maar .. ik zou dan gewoon langs de dokter gaan. Evt bloed laten prikken en dan weet je precies wat je, evt, te kort komt.

Wel knap dat je al zo enorm bent afgevallen zeg !

Maandag Weegdag
Naar boven

dubbeltje10
Nieuw

Netherlands
Berichten 3

Berichten - 09 maart 2010 :  11:29:40  dubbeltje10's profiel weergeven  Reageer met citaat
hoi

zoals ik het zie val je best wel snel en veel af. op zich mooi natuurlijk maar eet je niet te weinig? heb je geen vitamine/mineralen tekorten laat eens een eet dag zien kan ik er eens naar kijken. en als je veel sport heb je wel wat meer nodig hoor!
groet janet
Naar boven

Advertentie

Berichten - 09 september 2010 :  16:20:27

Naar boven
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Ga naar:
 Image Forums 2001 Deze pagina is geladen in 0,05 seconden. Snitz Forums 2000
© 2010 Voedingsforum | Disclaimer | Boeken | Dieetnieuws | Contact | BMI | Top 10 | Fotoalbum | Chat
Hosting by Seoptics | Benelinx | Recepten | Voedingswaarde | Calorieen | Dieten | Koolhydraten | Caloriedagboek |
RSS 2.0

© Calorielijst.nl - Calorieën Tellen

© Koolhydratentabel.nl

© Voedingswaardetabel.nl