|
Michelle23
Nieuw

Netherlands
Berichten 3 |
Berichten - 17 februari 2009 : 12:50:58
|
Hallo,
Ik wilde laatst een aantal kilo's kwijt en ben op de site van www.Protislank.nl terecht gekomen, daar heb ik producten besteld en heb het dieet gevolgd. ik ben van 80 naar 65 kilo gegaan en ben hartstikke blij met het resultaat!!
Hebben er meerdere mensen ervaring met het dieet van Protislank??
ik vind het in ieder geval een aanrader.
Groeten, Michelle |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 03 september 2010 : 08:22:13
|
|
|
|
kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298 |
Berichten - 17 februari 2009 : 16:05:59
|
Ik heb er geen ervaring mee en wil dat ook niet. Ík geloof eerlijk gezegd niet in diëten met maaltijdvervangers. Zolang je je er keurig aan houdt zal je afvallen en op gewicht blijven... maar er komt een dag dat je weer gewoon moet gaan eten... Liever meet ik mezelf een gezond eetpatroon aan en hou dat levenslang vol...
Maar hartstikke lekker voor jou dat jij deze kilootjes kwijt bent en ik hoop dat ze eraf blijven!
|
HOI MEIDEN DAAR BEN IK WEER!! 
... Kaa jojoot niet, ze heeft het uitgevonden!
|
 |
|
|
Michelle23
Nieuw

Netherlands
Berichten 3 |
Berichten - 18 februari 2009 : 09:27:45
|
Bij dit dieet word ook het gewoon eten weer ingevoerd.. je hebt fase 1 t/m 4, dus bouw je het weer rustig op waardoor je op gewicht blijft.. top dus al zeg ik het zelf. Hierdoor heb je dus ook een gezond eet patroon. Bedankt voor je reactie!!
Groeten, Michelle
|
 |
|
|
kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298 |
Berichten - 18 februari 2009 : 10:40:23
|
Dat is goed zeg! De meeste diëten "vergeten" dat dus.... terwijl dat toch eigenlijk het belangrijkste is... Ik heb een keer proberen af te vallen met modifast....weer es in zo`n wanhopige bui. Gatver wat is dat vies zeg!!  |
HOI MEIDEN DAAR BEN IK WEER!! 
... Kaa jojoot niet, ze heeft het uitgevonden!
|
 |
|
|
Michelle23
Nieuw

Netherlands
Berichten 3 |
Berichten - 18 februari 2009 : 11:08:56
|
haha:D maar dat is inderdaad het belangrijkste! ben er ook blij mee dat er in dit dieet wel aan gedacht word, zo blijf je gelukkig mooi op gewicht! Modifast heb ik zelf nooit geprobeerd, maar dat is dus niet zo bevallen?? misschien in protislank wel een aanrader;)
Groeten, Michelle |
 |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 03 september 2010 : 08:22:13
|
|
|