|
Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855 |
Berichten - 12 maart 2007 : 01:11:53
|
Dieetnaam: 3 dagen dieet Catogorie: Vetarme Diëten Omschrijving dieet Het drie dagen dieet is een dieet verspreid over 3 dagen waarbij je strikt het voedingsschema dient te volgen. Het drie dagen dieet is speciaal ontworpen voor mensen die grote hoeveelheden gewicht willen verliezen. Men kan met het drie dagen dieet 4800 gram afvallen in drie dagen. Meer informatie over het: 3 dagen dieet
Discussieer hier met andere forumleden over het 3 dagen dieet. Deel uw ervaringen, geef elkaar tips om zo elkaar te steunen bij het afvallen. |
Voedingsforum - alles over voeding, dieten en gezondheid | Calorieen | Dieet | Voedingswaarde | Caloriedagboek |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 03 september 2010 : 08:16:48
|
|
|
|
maria
Nieuw
Netherlands
Berichten 1 |
Berichten - 24 mei 2007 : 15:30:53
|
Dieetnaam: 3 dagen dieet Catogorie: Vetarme Diëten Omschrijving dieet Het drie dagen dieet is een dieet verspreid over 3 dagen waarbij je strikt het voedingsschema dient te volgen. Het drie dagen dieet is speciaal ontworpen voor mensen die grote hoeveelheden gewicht willen verliezen. Men kan met het drie dagen dieet 4800 gram afvallen in drie dagen. Meer informatie over het: 3 dagen dieet
Discussieer hier met andere forumleden over het 3 dagen dieet. Deel uw ervaringen, geef elkaar tips om zo elkaar te steunen bij het afvallen.
Geplaatst door admin
Ik heb het 3 dagen dieet gevolgd in de hoop dat ik ong. 5 kilo's zou verliezen. Ik heb me strik aan het dieet gehouden en ook naar die 3 dagen heb ik kleine portie's gegeten en ben helemaaaaaaaaaaaaal geen gram afgevallen.
|
 |
|
|
donzie
Gevorderd

Berichten 533 |
Berichten - 24 mei 2007 : 16:18:23
|
NOu dan doe ik het ook nie 
En het lijkt me wel heel raar als je in 3 dagen 4800 gram kan afvallen  |

banaanwijsheid van vadaag: enjoy life!!  |
 |
|
|
Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479 |
Berichten - 24 mei 2007 : 17:29:49
|
|
|
|
kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298 |
Berichten - 24 mei 2007 : 21:33:15
|
Misschien is je lijf wel onmiddelijk in de rem gegaan, heeft alle energie vast gehouden. Ik merk ook wel eens dat ik eerst even een paar weken moet doorzetten voor ik af ga vallen. Als of mijn lijf "denkt"": oeps er komen slechte tijden aan, laat ik de boel maar vast houden. Misschien de leeftijd:) |
HOI MEIDEN DAAR BEN IK WEER!! 
... Kaa jojoot niet, ze heeft het uitgevonden!
|
 |
|
|
donzie
Gevorderd

Berichten 533 |
Berichten - 24 mei 2007 : 21:41:22
|
If I am really desprate I give it a try in the future  But not yet!!! |

banaanwijsheid van vadaag: enjoy life!!  |
 |
|
|
kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298 |
Berichten - 24 mei 2007 : 21:44:45
|
|
Als je nou heeeeeeeel veeeeeeeel wil afvallen, moet je dan 15 keer het drie dagen dieet doen ofzo?? |
|
 |
|
|
scn33ble
Nieuw

Berichten 14 |
Berichten - 25 mei 2007 : 00:26:01
|
|
Je kunt het in principe blijven volgen, maar dan moet je na die drie dagen wel weer 4 dagen normaal eten, dus niet gelijk volproppen met van alles. Als je dan weer na die 4 dagen het 3 dagen dieet volgt zou het weer moeten lukken volgens de uitvinder van het dieet... |
 |
|
|
kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298 |
Berichten - 25 mei 2007 : 10:21:14
|
|
Thnx voor de uitleg. Heb je het wel eens uitgeprobeerd scn? En zo ja, is het wat of onmogelijk vol te houden? |
|
 |
|
|
scn33ble
Nieuw

Berichten 14 |
Berichten - 25 mei 2007 : 13:24:06
|
|
de vier dagen duren nog steeds voort haha |
 |
|
|
Michelle
Expert

Netherlands
Berichten 1940 |
Berichten - 12 juni 2007 : 18:37:19
|
Ik heb even gelezen hoe het dieet er uit ziet, maar het lijkt me nog niet eens heel erg verkeerd! Ik lust tenminste alles wat erbij staat en dat is voor mij al heel wat!!
Één vraagje hierover, misschien weten jullie dat... Er staat dat je op, ik geloof de 2de dag een paar worstjes uit blik mag. Welke worstjes zijn dat?? |
Dieet: Vanaf vrijdag 1 februari bij dietiste. Ben benieuwd!!
"Nieuwe rondes, nieuwe kansen!!!!"
"When your life flashes before your eyes, make sure you have plenty to watch!"
"Every moment passing is another chance to change your life!" |
 |
|
|
Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855 |
Berichten - 12 juni 2007 : 18:44:09
|
|
|
|
Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479 |
Berichten - 12 juni 2007 : 18:47:27
|
|
en je hebt tegenwoordig magere knakworsten en kipkanakworsten, dus lekker mager en nog goed te eten ook :) |
Je bent niet geliefd om wat je doet. Je bent geliefd om wie je bent. __________ Zelfvertrouwen is geloven dat je een kracht bezit sterker dan je angst.
Tammy's strijd met de kilo's....Eetdagboekie
|
 |
|
|
Michelle
Expert

Netherlands
Berichten 1940 |
Berichten - 12 juni 2007 : 19:06:39
|
Mmm... misschien dat ik dit binnenkort ook maar 's probeer... Ik hou wel van knakworsten :D |
Dieet: Vanaf vrijdag 1 februari bij dietiste. Ben benieuwd!!
"Nieuwe rondes, nieuwe kansen!!!!"
"When your life flashes before your eyes, make sure you have plenty to watch!"
"Every moment passing is another chance to change your life!" |
 |
|
|
kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298 |
Berichten - 12 juni 2007 : 19:46:19
|
Ik ben benieuwd, hou ons op de hoogte! Ik heb wel eens een soort van ziekenhuis dieet. Als lunch 5 cracottes met kwark en elke avond vanille ijs. Tja dat ijs, das lekker natuurlijk maar de rest..... Ik vond het niet vol te houden dus ik ben heel benieuwd naar dit! |
|
 |
|
|
Danielle
Starter

Netherlands
Berichten 91 |
Berichten - 20 juli 2007 : 17:55:45
|
Hoi,
Ben nieuw hier en overweeg het tien dagen dieet dus was op zoek naar resulaten. Dit dieet heb ik wel een keer gevolgd. Inderdaad drie dagen volgen, een paar dagen normaal en weer volgen. Dat werkte goed. Het is alleen zon drie jaar geleden en had niet zin in dezelfde dus vandaar mijn zoektocht naar nieuwe ideen... Maar dus toch even gezegd, Ik heb dit dieet afgewisselt met een paar 'verantwoorde' dagen en het daarna weer opgepakt. Toen hielp het bij mij wel.
Groetjes |

Dieet; beetje van mezelf, beetje van het forum, aangevult met een sausje van Sonja! |
 |
|
|
PR-
Junior

Netherlands
Berichten 117 |
Berichten - 09 februari 2008 : 17:10:10
|
|
waarom altijd ijs achteraf ?:S |
 |
|
|
Vyv
Nieuw
Berichten 1 |
Berichten - 09 juni 2010 : 11:10:53
|
Hallo allemaal,
Ik heb dit dieet jaaaren geleden (10....) al gevolgd, samen met mijn zusje, meerdere keren. Toen moest je ipv al die groentes vaker die bietjes eten, die namen we nb uit pot... Veel vaker tonijn en geen worstjes ook, bah.
MAAR HET WERKTE WEL!
Misschien niet altijd 4800 gr. maar dat kan ook niet, he? Elk lichaam is tenslotte anders. maar je valt er goed van af en het is goed vol te houden. En VOLHOUDEN gaat het om, dan werkt bijna elk dieet. Ik ga dit drie dagen dieet weer eens doen, want ik ben natuurlijk in de loop der jaren wel weer veeeeel zwaarder geworden!!! Dat is nu eenmaal het leven van een persoontje met aanleg tot overgewicht....
Er staat nog een andere versie van dit dieet op gezondheid.rubriek.nl |
 |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 03 september 2010 : 08:16:48
|
|
|