|
Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855 |
Berichten - 07 februari 2007 : 17:55:50
|
Dieetnaam: Weight Care Catogorie: Maaltijdvervangers Omschrijving dieet Afvallen met Weight Care is eenvoudig doormiddel van de 100% essentiële voedingsstoffen die je lichaam dagelijks nodig. Weight Care bestaat uit een ABC plan die er voor zorg dat je slank word, slank blijft en er zeker van is dat men een gezonde maaltijd binnen krijgt. Meer informatie over het: Weight Care
Discussieer hier met andere forumleden over Weight Care. Deel uw ervaringen, geef elkaar tips om zo elkaar te steunen bij het afvallen. |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 03 september 2010 : 08:23:36
|
|
|
|
bolleke
Nieuw

Belgium
Berichten 5 |
Berichten - 12 december 2008 : 17:04:16
|
ik zou er graag mee beginnen heeft er iemand ervaringen aub?
|
nicole |
 |
|
|
Uylie
Expert

Netherlands
Berichten 1503 |
Berichten - 22 januari 2009 : 13:27:11
|
Nou ik heb dit wel eens gedaan. En ik ben er toch wel heel dubbel over. De kilo's verdwijnen echt, en ook snel. Maar op een gegeven moment moet je toch weer gewoon gaan eten. Als je dan je eet/leefpatroon niet verandert, komen die kilo's er zo weer aan. Dat is in ieder geval mijn ervaring. Als je het gaat doen, zorg dan heel goed dat je een plan hebt voor erna, voor hoe en wat en wanneer je dan gaat eten. Anders is het zonde van al die kilo's die je erafgeploeterd hebt. Oh, en ik had wel vaak dat ik toch nog honger had. Wat ik heb gedaan is dat ik zo'n dieetpakket had met voor vijf dagen alle maaltijden vervangen. Ik had nooit het idee dat ik genoeg had. En ik vond dat best zwaar hoor, om steeds tegen zo'n honger gevoel aan te hikken. Hoewel het snel werkt, denk ik toch dat ik het niet snel nog eens zal doen. Heel misschien als ik straks nog maar een paar kleine kilootjes hoe en ik heb mezelf een goed eetpatroon aangewend voor een weekje nog eens. Als laatste slag in de strijd zogezegd. Maar echt als dieet om alles kwijt te raken, nee dat doe ik niet weer. |
Liefs Klaartje

*zondige zaterdag hoort erbij!*
*zaterdags wegen* |
 |
|
|
Worteltje
Nieuw

Netherlands
Berichten 3 |
Berichten - 11 juni 2009 : 22:12:17
|
|
ik gebruik Weight Care als ontbijt en lunch. Ik vind het heel handig omdat de calorieen goed te tellen zijn en ik heb ook het gevoel dat ik echt vol zit na zo'n reep of shake. Ik heb ook een keer het 5 dagen plan gedaan maar dat beviel mij niet. Ik houd van een goede avondmaaltijd en die heeft dat programma gewoon niet. Nu eet ik dus gewoon mijn eigen avondeten en mijn eigen tussendoortjes (al vind ik de muslirepen van weight care wel heel lekker dus die heb ik soms) met ontbijt en lunch van weight care. Bevalt me tot nu toe echt goed! |
 |
|
|
sharry00
Nieuw
Netherlands
Berichten 1 |
Berichten - 10 januari 2010 : 16:28:52
|
ik zou graag een aantal kilo 3 ofzo kwijt willen. ik moet in me uniform blijven passen en omdat ik geen tijd heb om te sporten dacht ik eraan om deze pillen te slikken en er dan gewoon gezon bij blijven eten..
is dit mogelijk? of werkt het dan niet? de supradyn weight care ben ik van plan, dit schijnt te koop te zijn bij de etos voor 9,00 voor 30 dagen. |
 |
|
|
varkie
Starter

Netherlands
Berichten 78 |
Berichten - 12 januari 2010 : 17:19:40
|
ik heb ook een paar jaar geleden het weight care dieet gedaan, en ik vond het ook niks, wel neem ik nog weleens de repen voor tussen door die vind ik erg lekker.
ik ben toen door gestuurd naar een diëtiste door mijn ha (huisarts) en dat beviel mij uitstekend ik ben toen van de 106 kg naar de 96.0 kg gegaan in +/- 10 mnd maar door ernstige prive omstandigheden ben ik vanzelf naar de 93.7 kg gegaan en nu wil ik naar de 80 kg dit jaar maar dan wel zonder de weight care 
|
Mijn weeg dag = VRIJDAG
 |
 |
|
|
Kikkertje
Nieuw

Netherlands
Berichten 4 |
Berichten - 04 februari 2010 : 17:10:18
|
Ik heb vandaag besloten om te gaan afvallen.. Sonja bakker heb ik al een keer geprobeerd maar was geen succes. Ik ga beginnen met weight care.. Jullie horen hoe het gaat.. |
Herinner je Gisteren Droom over Morgen Maar leef Vandaag!
 Mijn weegdag is Vrijdag |
 |
|
|
Areane
Nieuw

Netherlands
Berichten 3 |
Berichten - 05 februari 2010 : 09:52:05
|
Succes Kikkertje!!
Ik ga eerst 10 dagen op eigen voeding rond de 800kcal eten, vervolgens wil ik enkele dagen plan B volgen en elk weekend plan A. Ik wil ongeveer 10 kilo kwijt.. dus nog een lange weg te gaan! |
 |
|
|
Kikkertje
Nieuw

Netherlands
Berichten 4 |
Berichten - 05 februari 2010 : 15:48:33
|
Bedankt en jij ook succes Areane.. De eerste dag is tot nu toe goed bevallen. Geen groot hongergevoel, ik zat echt vol na een reep of shake. Ben benieuwd of de weegschaal het ook goed vindt gaan. |
 |
|
|
Kikkertje
Nieuw

Netherlands
Berichten 4 |
Berichten - 06 februari 2010 : 11:05:48
|
Ik kon de verleiding niet weerstaan op vanmorgen toch even op de weegschaal te gaan staan. Er is sinds gisteren al 0,4 kg af.. Ik hoop dat het zo door blijft gaan! |
 |
|
|
cherrybaby
Nieuw

Netherlands
Berichten 2 |
Berichten - 18 juni 2010 : 17:48:22
|
Hoi,
vandaag de laatste dag van 5 daags mini kuur en ik moet zeggen dat het me goed afgaat, volgende 5 daagse kuur staat alweer klaar, je mag het max. 3 x achter elkaar doen en ik ben in deze week 2,5 kilo afgevallen!!Dus als ik het nog 2 kuren zou volhouden dan zou ik in totaal 7,5 kilo afvallen en zit ik op mijn streefgewicht van 60 kilo, misschien onder de 60, zou nog beter zijn, maar zien we dan wel weer. Superblij ben ik dus, en ik moet eerlijk zeggen, de 1ste dag vond ik het zwaar, maar nu, dag 5, voel ik me super goed en fit, geen snaai-zin what so ever, ik was zelfs bijna mijn tussendoortje vergeten omdat ik geen honger had, dus positief!!!!
Oja, ik ben nieuw hier en dit is mijn eerste berichtje, nu ff verder rondneuzen hier ;-)
Iedereen succes met de strijd tegen de kilo's!!!!
|
 What you give is what you get... |
 |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 03 september 2010 : 08:23:36
|
|
|