Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoek | Help
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Koopjes en Specials | Lichaam, Sport en Vrije tijd | Damesmode | Grote maten mode
 Alle forums
 Voeding, diëten & gezondheid
 Dieten
 Vet Vernietiger
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 2

Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855

Berichten - 07 februari 2007 :  17:54:56  Admin's profiel weergeven  Bezoek Admin's homepageAdmin  Reageer met citaat
Dieetnaam: Vet Vernietiger
Catogorie: Pillen & Tabletten

Omschrijving dieet
Met vetvernietigers pillen kan met 4 tot 8 kilo per maand afvallen. Vetvernietiger vernietigd vet op buik, billen en heupen en is 100% veilig. De vetvernietiger heeft geen bijwerkingen waardoor het gebruik aangenaam is en snel resultaat kan opleveren.

Meer informatie over het: Vet Vernietiger

Discussieer hier met andere forumleden over Vet Vernietiger. Deel uw ervaringen, geef elkaar tips om zo elkaar te steunen bij het afvallen.

Advertentie

Berichten - 03 september 2010 :  08:23:12

Detoxkuur

Naar boven

jetje
Senior

Netherlands
Berichten 439

Berichten - 27 oktober 2007 :  14:20:43  jetje's profiel weergeven  Bezoek jetje's homepagejetje  Reageer met citaat
Heef iemand dit gedaan ?

moet er weer even in komen hoor, geduld !!

Naar boven

Trendy
Nieuw

Netherlands
Berichten 34

Berichten - 30 oktober 2007 :  00:49:54  Trendy's profiel weergeven  Bezoek Trendy's homepageTrendy  Reageer met citaat
Het is toch knap dat er iedere keer weer zgn. iets uitgevonden wordt waarmee je de kilo's in een recordtijd verliest.

Het is net als met alle andere poeders, pillen, capsules, drankjes en weet ik wat nog meer, alleen je portemonnaie slankt er van af.

Gewoon gezond eten, in redelijke porties, niet jezelf vol proppen met snoep en koek, dan moet je langzaam aan toch kunnen afvallen denk ik, is makkelijker geschreven hier dan gedaan, ook voor mij, verval altijd weer in dezelfde fouten, maar eens komt de dag dat het wel gelukt is weet ik zeker.

Denk goed na voor je iets van die pillen en poeders, drankjes en zo gaat kopen, alleen de fabrikant wordt er rijk van.
Naar boven

blazelover
Nieuw

Netherlands
Berichten 32

Berichten - 30 oktober 2007 :  21:46:06  blazelover's profiel weergeven  Bezoek blazelover's homepageblazelover  Reageer met citaat
nee dit nooit geprobeerd
heb wel chroomtabletten en fat blockers van de DA drogist geprobeerd maar dat werkte volgens mij niet (moest wel ontzettend vaak ***en) maar ik vroeg me ook al af of iemand deze al geprobeerd heeft?

[/url]
Naar boven

Babs
Expert

Belgium
Berichten 1255

Berichten - 03 november 2007 :  14:32:45  Babs's profiel weergeven  Reageer met citaat
nee dit nooit geprobeerd
heb wel chroomtabletten en fat blockers van de DA drogist geprobeerd maar dat werkte volgens mij niet (moest wel ontzettend vaak ***en) maar ik vroeg me ook al af of iemand deze al geprobeerd heeft?
Geplaatst door blazelover

Mjah, laxeermiddelen in dieetpillen, dat wordt heeeel vaak gedaan...

En wat die Vet Vernietiger betreft: heel knap van die pillen (ironie) dat ze enkel vet vernietigen op de buik, billen en heupen? Ik herinner mij niets over plaatsgebonden eigenschappen van vet in het lichaam?
Pfff, waarschijnlijk weer de zoveelste vochtafdrijver...
Ik heb hier echt maar 1 ding op te zeggen: Voor pillen moet je ALTIJD naar de dokter. Al die zelfmedicatie! En er zijn echt veeeeel van die producten waar niet eens op staat wat er in zit!
Ik heb zo ooit nog eens een kwade mail gestuurd naar de redactie van Flair, toen er twee pagina's reclame in stond voor een vermageringsproduct, dat ik opgezocht heb op het internet. Ik vond nergens wat er in zat, tot ik dan uiteindelijk ontdekte dat het eerder onder een andere naam was verkocht geweest en dat er behoorlijk ernstige nevenwerkingen aan verbonden waren... Vaak schadelijke effecten op lange termijn en zo...
Dus even aan iedereen: wil je dan toch persé pillen? Ga naar je dokter!
Naar boven

jetje
Senior

Netherlands
Berichten 439

Berichten - 03 november 2007 :  14:39:21  jetje's profiel weergeven  Bezoek jetje's homepagejetje  Reageer met citaat

Mjah, laxeermiddelen in dieetpillen, dat wordt heeeel vaak gedaan...

getver...........

tot ik dan uiteindelijk ontdekte dat het eerder onder een andere naam was verkocht geweest en dat er behoorlijk ernstige nevenwerkingen aan verbonden waren... Vaak schadelijke effecten op lange termijn en zo...

getver.............

Naar boven

kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298

Berichten - 03 november 2007 :  15:35:40  kaa's profiel weergeven  Bezoek kaa's homepagekaa  Reageer met citaat
Heeft de flair gereageerd, Babs??

HOI MEIDEN DAAR BEN IK WEER!!

... Kaa jojoot niet, ze heeft het uitgevonden!
Naar boven

Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479

Berichten - 03 november 2007 :  16:11:54  Tammetje's profiel weergeven  Bezoek Tammetje's homepageTammetje  Reageer met citaat
ik heb ooit andere afslankpillen geprobeerd, jaren terug.. maar werd er gods gruwelijk ziek van!!! Dus voor mij NOOIT meer.

Ik ben nu ook veel afgevallen, en helemaal op eigen kracht... dus dat lukt gewoon! Als je maar geloofd in jezelf!

Je bent niet geliefd om wat je doet. Je bent geliefd om wie je bent.
__________ Zelfvertrouwen is geloven dat je een kracht bezit sterker dan je angst.

Tammy's strijd met de kilo's....Eetdagboekie

Bewerkt door - Tammetje on 03 november 2007 16:12:43
Naar boven

Babs
Expert

Belgium
Berichten 1255

Berichten - 04 november 2007 :  14:06:28  Babs's profiel weergeven  Reageer met citaat
Heeft de flair gereageerd, Babs??
Geplaatst door kaa

Ja, ze zeiden dat ze niets te maken hebben met de inhoud van de reclame in hun blad. En verder ook nog dat de beste manier van afvallen nog steeds sporten en gezond eten is... (was een heel lange en uitgebreide mail vooral over dat gezond eten en sporten en zo)
Ik heb het dan daarbij maar gelaten. Ik ben het er nog steeds niet helemaal mee eens, maar ik kan het ergens vanuit commercieel standpunt wel begrijpen... zucht
Naar boven

kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298

Berichten - 04 november 2007 :  16:45:12  kaa's profiel weergeven  Bezoek kaa's homepagekaa  Reageer met citaat
Ik kan me wel eens irriteren aan het gemak waarmee bladen de verantwoording voor hun inhoud afschuiven.
Als je -als blad- bepaalde principes nastreeft dan moet je zelfs naar je advertenties kritisch zijn! Vind ik hoor!!

HOI MEIDEN DAAR BEN IK WEER!!

... Kaa jojoot niet, ze heeft het uitgevonden!
Naar boven

Ineke
Junior

Belgium
Berichten 230

Berichten - 04 november 2007 :  17:00:29  Ineke's profiel weergeven  Bezoek Ineke's homepageIneke  Reageer met citaat
En al die modellen, met maatje 34 dan? Ik word er ziek van en koop ze niet meer, lees de krant via internet!!

Caloriën tellen, max 1200 per dag, sport dan ook niet!!

Start op 24/10/07

Nsg, met 2 jongens (van mij)
Naar boven

Babs
Expert

Belgium
Berichten 1255

Berichten - 05 november 2007 :  14:12:19  Babs's profiel weergeven  Reageer met citaat
Ik kan me wel eens irriteren aan het gemak waarmee bladen de verantwoording voor hun inhoud afschuiven.
Als je -als blad- bepaalde principes nastreeft dan moet je zelfs naar je advertenties kritisch zijn! Vind ik hoor!!
Geplaatst door kaa

Daar heb je volkomen gelijk in!
Dat vind ik wel vaker ergerlijk aan de flair.
Enerzijds zijn ze heel de tijd bezig met van die make-feel-nice-psycologische toestanden, in een feministische - en girlpowersfeer en zo...
En de andere moment is het van: zo plezier je je man en zo val je zo snel mogelijk af.
hahaha
Naar boven

Corry
Nieuw

Netherlands
Berichten 3

Berichten - 06 november 2007 :  13:12:38  Corry's profiel weergeven  Bezoek Corry's homepageCorry  Reageer met citaat
Mijn mening is dat je vet kan vernietigen zonder pillen.Ik ben sinds kort bezig met oefeningen te doen op een slenderyou sportschool met daar ook mogelijk heden te doen voor een hypoxi training. Hierbij moet je voor die training koolhydraten eten en na de trainiong mag je alleen maar eiwitten eten en ik moet zeggen dat ik al vaker gehoord dat dat veel voedingsmiddelen gewoon niet samen gaan. dus nu is het Koolhydraten + groente + fruit=goed, een voorbeeld bruine boterham+ jam=goed
of eiwitten+groente + frut = goed, een voorbeeld Vis+salade=goed
en ik moet zeggen dat het nu beter werkt. ik voel me al een stuk fitter

Corry van Keulen van Hoof
Naar boven

jetje
Senior

Netherlands
Berichten 439

Berichten - 06 november 2007 :  14:22:08  jetje's profiel weergeven  Bezoek jetje's homepagejetje  Reageer met citaat

tuurlijk kun je vet vernietigen zonder pillen.
slender en hypoxi is heerlijk, wel een streng dieet erbij.
het is alleen zo duur om te doen en dus niet voor iedereen betaalbaar.
maar............... hoe op langere termijn? ......................zult toch eet en leefgewoontes moeten aanpassen.
ben benieuw hoe of je het gaat volhouden corry,
en fijn dat je je er zo fit bij voelt

is er misschien een hoofdstukje met hypoxi? /slender dan kun je ons daar informeren

moet er weer even in komen hoor, geduld !!

Naar boven

Lijntje
Starter

Berichten 58

Berichten - 13 november 2007 :  09:59:43  Lijntje's profiel weergeven  Reageer met citaat
Ik geloof niet meer in pillen, die potjes van het krvat helpen bij mij echt niet,en heb ooit eens iets uit een folder besteld, een kuur voor een maand met niet goed geld terug garantie, dat heb ik geprobeerd maar nooit meer iets van gehoord, dat was ook wel te verwachten.
Het is de kracht van de advertentie geweest waardoor ik erin ben getrapt denk ik,best dom..
Ik vroeg nog aan die capsule of hij wist waar hij het vet vandaan
mest halen..blijkbaar wist-ie het niet

Naar boven

Ying
Expert

Netherlands
Berichten 7986

Berichten - 13 november 2007 :  13:10:38  Ying's profiel weergeven  Bezoek Ying's homepageYing  Reageer met citaat
Heb ooit eens een intervieuw gelezen over een model die voor de voor-foto met 5 broeken en 5 truien over elkaar zonder make-up, vettig haar en compleet in elkaar gezakt moest klaarstaan voor de foto, daarna lekker optutten bij de visagiste en kapper, en met een stralende lach, hoge hakken en ingehouden buikje de na-foto liet maken.
Heerlijk om zoiets te lezen en om je te laten overtuigen hoe dat dus in scene wordt gezet....... Nee, die advertenties moet je gewoon niet geloven!!!!
Als er echt iets zou zijn dat hielp zaten we waarschijnlijk niet te zwoegen om die overtollige kilo's kwijt te raken.......
We weten het zelf wel, gezond eten en meer bewegen en dat vooral volhouden zonder terugval, HELP!!!!!!

Velen denken dat ze denken wanneer ze slechts hun vooroordelen anders rangschikken...........

Naar boven

Tamara TT
Nieuw

Berichten 4

Berichten - 07 januari 2008 :  18:26:11  Tamara TT's profiel weergeven  Bezoek Tamara TT's homepageTamara TT  Reageer met citaat
Ben ook zelf niet van de pillen, maar ik ben een paar jaar geleden ruim 20 kg afgevallen. Dmv gezond eten en CLA tabletten. Ik vond persoonlijk dat het wel hielp en ga ze deze keer ook zeker weer gebruiken.
Naar boven

PR-
Junior

Netherlands
Berichten 117

Berichten - 07 januari 2008 :  20:22:34  PR-'s profiel weergeven  Bezoek PR-'s homepagePR-  Reageer met citaat
Ben ook zelf niet van de pillen, maar ik ben een paar jaar geleden ruim 20 kg afgevallen. Dmv gezond eten en CLA tabletten. Ik vond persoonlijk dat het wel hielp en ga ze deze keer ook zeker weer gebruiken.
Geplaatst door Tamara TT

wat zijn CLA pillen?
Naar boven

Desiny
Nieuw

Netherlands
Berichten 1

Berichten - 16 maart 2010 :  18:25:13  Desiny's profiel weergeven  Reageer met citaat
HALLO IEDEREEN

Ik heb vandaag de vetvernietiger XTR thuis gekregen en ik heb een gek vraagje. Om de pil zit een plastic buisje, en het spul zit er in. KLOPT DIT WEL? En moet ik de pil zo gewoon slikken?? IS dit niet raar want het is wel soort van plastic!!! of moet ik het spul er uithalen??? PLEASE HELP ME!!

groetjes

DESTINY
Naar boven

Robijn
Starter

Netherlands
Berichten 50

Berichten - 16 maart 2010 :  20:57:31  Robijn's profiel weergeven  Bezoek Robijn's homepageRobijn  Reageer met citaat
Misschien zij het capsules? Dan zou je ze in zijn totaliteit in kunnen nemen. maar als je het gaat doen en je kan het spul eruit halen zou ik dat persoonlijk prefereren.
Ik ben zelf niet echt een aanhanger van pillen, maar neem wel visolie erbij, vitaminen, vezel en kruiden tabletten, want ik weet dat ik te weinig vezels krijg.

Ach, het zijn wel vaak tabletten die exact al zo op de markt zijn geweest, of ander spul met dezelfde werking en dan wordt het weer an de markt gehaald wegens ongewenste effecten. Bij mijn apotheek hier bijvoorbeeld is Alli ook al uit de schappen gehad.
Ik heb de fiberbond van Herbalife, zelfde werking als Alli maar dan plantaardig. En ik neem ze alleen als ik een keer uit eten ga of een sociaal etentjes heb, maar zeker niet dagelijks...
Ben Benieuqd Desiny hoe het bevalt..

Energie en fitheid voor iedereen, met een lekker en snel ontbijt.
www.ontbijtenergie.nl

Ook om mee af te slanken.
Naar boven

Robjee
Gevorderd

Berichten 516

Berichten - 17 maart 2010 :  22:04:35  Robjee's profiel weergeven  Bezoek Robjee's homepageRobjee  Reageer met citaat
Ik heb de fiberbond van Herbalife, zelfde werking als Alli maar dan plantaardig.

Er zijn wel belangrijke verschillen tussen deze twee. Fiberbond bestaat uit verschillende soorten vezels en ossengalextract. Dat laatste zou het vet in de maaltijd binden. Hierdoor wordt het vet en dus de calorieën daarvan niet opgenomen.
Alli daarentegen bindt aan de enzymen die het vet in het maag darmkanaal afbreken. De vetten worden daardoor niet afgebroken en blijven te groot om opgenomen te kunnen worden.

Netto-effect zou theoretisch hetzelfde zijn. Wat betreft Alli zijn er echter veel meer en betere onderzoeken aanwezig die de werking ervan bevestigen. Gevolg daarvan is ook dat mogelijke neveneffecten ook sterker aanwezig zijn.
Over de effectiviteit van ossengalextract heb ik mijn twijfels. In ieder geval is dat volgens mij niet aangetoond effectief.
Naar boven

Advertentie

Berichten - 03 september 2010 :  08:23:12

Naar boven
Pagina: van 2 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Ga naar:
 Image Forums 2001 Deze pagina is geladen in 0,17 seconden. Snitz Forums 2000
© 2010 Voedingsforum | Disclaimer | Boeken | Dieetnieuws | Contact | BMI | Top 10 | Fotoalbum | Chat
Hosting by Seoptics | Benelinx | Recepten | Voedingswaarde | Calorieen | Dieten | Koolhydraten | Caloriedagboek |
RSS 2.0

© Calorielijst.nl - Calorieën Tellen

© Koolhydratentabel.nl

© Voedingswaardetabel.nl