Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoek | Help
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Koopjes en Specials | Lichaam, Sport en Vrije tijd | Damesmode | Grote maten mode
 Alle forums
 Voeding, diëten & gezondheid
 Dieten
 Soepdieet
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Vorige pagina | Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 6

kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298

Berichten - 08 augustus 2007 :  22:40:35  kaa's profiel weergeven  Bezoek kaa's homepagekaa  Reageer met citaat
Zoo héé wat zal het gaan stinken bij jullie in huis haha. Al dat lucht dat uit die darmen gaat komen.
Als ik het zou doen dan zou ik vooral voor de uitdaging gaan denk ik, ik bedoel het afvallen is leuk maar het kan ook heel
leuk zijn om te kijken of je iets volhoudt. VAndaar ook mijn vasten weken!

HOI MEIDEN DAAR BEN IK WEER!!

... Kaa jojoot niet, ze heeft het uitgevonden!
Naar boven

Advertentie

Berichten - 09 september 2010 :  16:01:46

Detoxkuur

Naar boven

Punky
Expert

Netherlands
Berichten 928

Berichten - 08 augustus 2007 :  23:10:07  Punky's profiel weergeven  Bezoek Punky's homepagePunky  Reageer met citaat
Zoo héé wat zal het gaan stinken bij jullie in huis haha. Al dat lucht dat uit die darmen gaat komen.
Als ik het zou doen dan zou ik vooral voor de uitdaging gaan denk ik, ik bedoel het afvallen is leuk maar het kan ook heel
leuk zijn om te kijken of je iets volhoudt. VAndaar ook mijn vasten weken!
Geplaatst door kaa

jaaa nou precies, het is echt een test voor mij, want ik weet dat je na die week door gewoon te eten vanzelf weer wat bij zult komen.

hahaha we moeten maar wat extra ramen open zetten dan

I`m not like them
But I can pretend
The sun is gone
But I have a light
The day is done
But I`m having fun
I think I`m dumb
or maybe just happy
Think I`m just happy

Bewerkt door - Punky on 08 augustus 2007 23:10:38
Naar boven

appzguru
Nieuw

Netherlands
Berichten 4

Berichten - 27 augustus 2007 :  14:48:08  appzguru's profiel weergeven  Bezoek appzguru's homepageappzguru  Reageer met citaat
Dit is het ideale dieet!! Als je trek hebt KUN je namelijk gewoon eten. Ik volg het nu al 3 kuren en die soep is goed te doen. Als je zoekt met google kom je wel 4 varianten tegen van deze soep, deze maak ik dan ook. Dus variatie genoeg. Hoewel ik gruwel van bananen is zelfs deze dag goed te doen, het is namelijk maar 1 dag. "Morgen mag ik biefstuk!!" denk ik dan :-)
Ik ben in totaal al 8 kilo kwijt door dit dieet alleen. 1e kuur 9 pond, 2e kuur 7 pond. De derde kuur ben ik nu mee bezig. Ben benieuwd. Maar het voelt goed! Geen honger, en dat vind ik erg belangrijk.

De dagen tussen de kuren door eet ik:
ontbijt en lunch: 2 stuk bruin brood met hartig beleg + 1 glas melk
avondeten: 125 gr vlees, 150 gr aardappelen en onbeperkt groente.
Bij trek een plak ontbijtkoek.
(±1500 Kcal per dag)

ik weeg nu 108 kilo en ik wil naar de 85... nog een lange weg, maar heb me nog nooit zo fit gevoeld als nu!

Bewerkt door - appzguru on 27 augustus 2007 14:50:13
Naar boven

Michelle
Expert

Netherlands
Berichten 1940

Berichten - 27 augustus 2007 :  15:16:56  Michelle's profiel weergeven  Bezoek Michelle's homepageMichelle  Reageer met citaat
Hoi Appzguru!!
Wat fijn dat 't voor jou 't ideale dieet is zeg! Hartstikke goed!
Ik heb 't zelf een tijdje gedaan en voor mij is 't niks. Ik eet liever 'gewoon', dan hou ik 't beter vol!
Maar jij bent op de goede weg zeg! Hou vol!

Dieet: Vanaf vrijdag 1 februari bij dietiste. Ben benieuwd!!

"Nieuwe rondes, nieuwe kansen!!!!"

"When your life flashes before your eyes, make sure you have plenty to watch!"

"Every moment passing is another chance to change your life!"
Naar boven

Lijntje
Starter

Berichten 58

Berichten - 02 september 2007 :  16:22:14  Lijntje's profiel weergeven  Reageer met citaat
Dit lijkt me helemaal toppie om te doen, je mag gewoon de heeeeeeeele dag door eten begrijp ik.
Ik ga het denk ik maandag uitproberen, als het ondoenlijk is ga ik toch weer gewoon calorieën tellen? Ja, dit is cool, dan kan ik in een week tijd mijn droomfiguurtje hebben en nog wat aankomen ook. Is er misschien iemand die het heeft uitgeprobeerd en weet of je hierna snel aankomt?
Drie keer per week ben ik op de sportschool bezig, zou je daar dan nog energie voor hebben???

Ik ben benieuwd!!!!

Bewerkt door - Lijntje on 02 september 2007 16:27:10
Naar boven

Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479

Berichten - 02 september 2007 :  16:27:44  Tammetje's profiel weergeven  Bezoek Tammetje's homepageTammetje  Reageer met citaat
hmz...
Heb het dieet ook enige tijd gevolgd en de soep kwam me de keel uit...... Had echt een hele waston vol gemaakt, gatverdamme... ik had er helemaal genoeg van.
Gelukkig is neit ieder mens hetzelfde en werkt het voor andere mensen weer juist wel, goed toch..

Ik hoop dat het voor je werkt lijntje, maar of je er genoeg energie voor overhoud om 3 keer per week te sporten moet je echt zelf ondervinden (elk lichaam reageerd anders lijkt me).
In iedergeval veel succes!

Je bent niet geliefd om wat je doet. Je bent geliefd om wie je bent.
__________ Zelfvertrouwen is geloven dat je een kracht bezit sterker dan je angst.

Tammy's strijd met de kilo's....Eetdagboekie
Naar boven

Lijntje
Starter

Berichten 58

Berichten - 02 september 2007 :  16:31:32  Lijntje's profiel weergeven  Reageer met citaat
Dankjewel voor jouw snelle reactie, ik las het recept en dacht meteen wauw...zou dat een makkie zijn...

Ik hou wel van soep, en nog meer van die snelheid om verantwoord af te vallen

thanks, lijntje
Naar boven

lollypop5
Expert

Belgium
Berichten 4028

Berichten - 02 september 2007 :  19:08:43  lollypop5's profiel weergeven  Reageer met citaat
veel succes lijntje

van 28 juni 2010 een Gastric bypass laten doen

10 min fietsen (in de winter)in de zomer meer
53j
maandag weegdag
elke dag ongeveer 1 liter water,1/2 liter lindethee
Naar boven

Lijntje
Starter

Berichten 58

Berichten - 02 september 2007 :  19:46:38  Lijntje's profiel weergeven  Reageer met citaat
veel succes lijntje
Geplaatst door lollypop5

Dankjewel Lollypop, ik ga het écht proberen, maar het wordt helaas de volgende week omdat we as. weekend naar een hotelletje gaan en die pan soep niet mee kunnen nemen

liefs, lijntje
Naar boven

lollypop5
Expert

Belgium
Berichten 4028

Berichten - 02 september 2007 :  19:52:27  lollypop5's profiel weergeven  Reageer met citaat
zouden ze de soep voor jou daar niet willen opwarmen????(grapje)

53j
maandag weegdag
Naar boven

Lijntje
Starter

Berichten 58

Berichten - 02 september 2007 :  19:55:06  Lijntje's profiel weergeven  Reageer met citaat
hahaha...ik zie me al binnenkomen..de pan op tafel zetten met veel bombarie...en dán.....de deksel eraf hahahahaha
Naar boven

kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298

Berichten - 02 september 2007 :  21:37:36  kaa's profiel weergeven  Bezoek kaa's homepagekaa  Reageer met citaat
Ik ben wel echt supernieuwgierig naar je evt ervaringen met dit dieet, Lijntje.
Hou ons vooral op de hoogte!!
Ennne...niet erg hoor, dat hotelletje, ik teken ervoor!!

Naar boven

Lijntje
Starter

Berichten 58

Berichten - 03 september 2007 :  14:44:16  Lijntje's profiel weergeven  Reageer met citaat
Ik ben wel echt supernieuwgierig naar je evt ervaringen met dit dieet, Lijntje.
Hou ons vooral op de hoogte!!
Ennne...niet erg hoor, dat hotelletje, ik teken ervoor!!
Geplaatst door kaa

Hoi Kaa, ik kom net terug van boodschappen doen, ineens lagen alle ingrediënten in mijn karretje om die soep te maken, ik heb het naar verhouding voor 2 dagen klaargemaakt om uit te proberen.Er waren geen bosjes selderij verkrijgbaar, dus heb ik er wat stengels bleekselderij ingekieperd..hihi
Met weinig water erbij en de staafmixer er doorheen oogt en smaakt het nu naar hutspot, `t is best lekker.
Deze twee dagen kan ik het dus vast proberen, als je met het normale dieet tot 7 kilo pw afvalt, mag ik aannemen dat 2 dagen me in ieder geval een kilo oplevert, wat denk jij?

groetje, Lijntje
Naar boven

kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298

Berichten - 03 september 2007 :  19:41:59  kaa's profiel weergeven  Bezoek kaa's homepagekaa  Reageer met citaat
Jaa tuurlijk als je maar genoeg drinkt!!
Ben heel erg nieuwsgierig. Zou de soep na 2 dagen je neus en oren al uitkomen??
Hou ons op de hoogte hè????

Naar boven

Lijntje
Starter

Berichten 58

Berichten - 04 september 2007 :  11:55:48  Lijntje's profiel weergeven  Reageer met citaat
Jaa tuurlijk als je maar genoeg drinkt!!
Ben heel erg nieuwsgierig. Zou de soep na 2 dagen je neus en oren al uitkomen??
Hou ons op de hoogte hè????
Geplaatst door kaa

Hoi Kaa, gisteren heb ik een probeerdagje soepdiëet gedaan( slechts 1 bouillonblokje er in) en werd vanmorgen wakker met een droge mond, dat wil je niet weeeeeten!
Toch dronk ik zoveel water dat het waterleidingbedrijf de meter op kwam nemen, zij waren verbaasd over de plotselinge toename..hihi

De soep komt niet je neus en oren uit, maar bukken na zo`n dag kan gevaarlijk zijn voor de gene die achter je staat, mijn man werd spontaan de keuken uit geblazen..

Alle gekheid op een stokje, het valt eigenlijk wel mee, vandaag ga ik ermee verder, het scheelde een pnd op die ene dag, hoewel ik niet denk dat het vet is wat verdwijnt, zoals je laatst al zei, is op de juiste caloriën zitten denk ik beter, maar dit gaat sneller en heb geen idee of je lichaam hierdoor juist gaat opslaan.

Omdat je de 2de dag onbeperkt groenten mag eten valt het niet zwaar om die soep ook weer te gebruiken, vandaag geef ik er een oosters tintje aan met sambal

Wordt vervolgd
Naar boven

lollypop5
Expert

Belgium
Berichten 4028

Berichten - 04 september 2007 :  13:24:22  lollypop5's profiel weergeven  Reageer met citaat
maar bukken na zo`n dag kan gevaarlijk zijn voor de gene die achter je staat, mijn man werd spontaan de keuken uit geblazen
whawhawha
veel succes nog met soepkuur

53j
maandag weegdag
Naar boven

ida
Senior

Netherlands
Berichten 344

Berichten - 04 september 2007 :  14:47:27  ida's profiel weergeven  Bezoek ida's homepageida  Reageer met citaat
Lijntje,

Fijn dat het je zo lukt.
Ik zat er zelf ook aan te denken om het te gaan doen. Maak zelf ook wel verse soep, maar dan wel met gehakt er in
En die kilo`s in de week, trekt mij erg aan, haha.
Vooral als je zoveel moet/wilt als ik.
ben benieuwd.

Ida, getrouwd
38 jaar, 3 kinderen en 1 hond.
Start dieet 20/8, max 1400 kcal.
1x p/w 1 uur medisch fitness
1x p/w 1 uur hondentraining
Elke di/donderdagavond 30 min Aqua aerobic + 15 min baantjes zwemmen.
Naar boven

Lijntje
Starter

Berichten 58

Berichten - 04 september 2007 :  15:15:49  Lijntje's profiel weergeven  Reageer met citaat
Dank je voor de glimlach Lollypop...het is wel gein he?

Hoi Ida,
Deze soepkuur kan ik niet afmaken ivm een weekendje weg,en heb daarom maar voor 2 dagen klaargemaakt, misschien maak ik voor morgen nog een beetje.
Het was ditmaal om uit te proberen hoe het smaakt, en goed voorbereid te zijn als ik er een week aan vast wil zitten. Ik denk best dat het zinvol is wanneer je veel kilo`s kwijt wilt raken, dan heb je een mooi begin.
Je kunt er iedere dag een andere smaak van maken als je de basis zonder toevoegingen doet, nootmuskaat smaakt er in, kruidnagel, sambal, ik heb het nog niet geproefd maar ketjap zou ook nog kunnen.
Ik houd jullie op de hoogte en ben ook zeer benieuwd wat mijn gewicht morgen aangeeft.

Groetje, Lijntje
Naar boven

kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298

Berichten - 04 september 2007 :  19:46:49  kaa's profiel weergeven  Bezoek kaa's homepagekaa  Reageer met citaat
Knap Lijntje, super!!!
Haha, ik zie het al helemaal voor me, jullie samen in de keuken, niet bukken schat!!!
Maareeh, geen honger, afvallen en de soep die je neus (nog) niet uitkomt. Goed toch??

Naar boven

appzguru
Nieuw

Netherlands
Berichten 4

Berichten - 05 september 2007 :  16:39:59  appzguru's profiel weergeven  Bezoek appzguru's homepageappzguru  Reageer met citaat
Ik heb ondertussen veel succes met dit dieet! Hier wat tips:

1: Er zijn heel veel soepvariaties te vinden. Maak er gewoon 4, dan heb je voldoende afwisseling.
2: dag 4: Mager melk kun je vervangen door karnemelk, maak er een shake van. Heel goed te doen
3: Dag 5: Kip en tomaat. Maak hier een stoofpotje van (zonder zout natuurlijk) en meng deze door je soep.
4: Om je stoelgang op gang te houden (vooral na dag 3) kun je ontbijtkoek nemen van AH, hierin zitten géén Kcal's.
5: Vries je soep in porties in. Eet elke dag 2 porties. 1e om 9:00 en 2e om 12:00. Zo gaat je verbranding maximaal los!
6: Als je je goed voelt, verleng het dieet dan met de 1e 3 dagen.
7: De eerste 3 kilo die je kwijt raakt is vocht, de 4e kilo is je darminhoud.. daarna is het pas vetverlies.
8: Als je hoofdpijn krijgt is dat een goed(!) teken. Dan ben je puur vet aan het verbranden. Vet is 'smerige' brandstof en vergiftigd je lichaam als het ware. Dit dieet (de soep) versnelt je verbranding meer dan bij andere dieeten, dus hoofdpijn..
9: Je moet het dieet zien als een kuur, als je deze niet afmaakt mag je geen resultaat verwachten
10: Je lichaam zit tijdens en na dit dieet in een ''crash"-stand. Pas op dat je niet vet of te veel gaat eten, want je lichaam gaat proberen vet op te slaan. Bouw het dus rustig op.
11: Als je 1x per week de groente/fruit-dag doet blijf je op gewicht.

Vragen? Stel ze gerust!
Naar boven

Advertentie

Berichten - 09 september 2010 :  16:01:46

Naar boven
Pagina: van 6 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina | Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Ga naar:
 Image Forums 2001 Deze pagina is geladen in 0,17 seconden. Snitz Forums 2000
© 2010 Voedingsforum | Disclaimer | Boeken | Dieetnieuws | Contact | BMI | Top 10 | Fotoalbum | Chat
Hosting by Seoptics | Benelinx | Recepten | Voedingswaarde | Calorieen | Dieten | Koolhydraten | Caloriedagboek |
RSS 2.0

© Calorielijst.nl - Calorieën Tellen

© Koolhydratentabel.nl

© Voedingswaardetabel.nl