|
Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855 |
Berichten - 07 februari 2007 : 17:53:36
|
Dieetnaam: Soepdieet Catogorie: Caloriearme diëten Omschrijving dieet Tot 17 pond afvallen in één week met het soepdieet. Het soepdieet maakt uw lichaam gezond en schoon. Volg het soepdieet een week en pak daarna weer uw gezonde eetpatroon op. Het soepdieet geeft energie en maakt het lichaam gezond.
Meer informatie over het: Soepdieet
Discussieer hier met andere forumleden over het Soepdieet. Deel uw ervaringen, geef elkaar tips om zo elkaar te steunen bij het afvallen. |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 09 september 2010 : 16:28:03
|
|
|
|
Punky
Expert

Netherlands
Berichten 928 |
Berichten - 26 juli 2007 : 13:42:40
|
Hallo allemaal,
heeft iemand dit dieet wel eens uitgeprobeerd? Is het succesvol? en is het moeilijk om vol te houden?
|
I`m not like them But I can pretend The sun is gone But I have a light The day is done But I`m having fun I think I`m dumb or maybe just happy Think I`m just happy
|
 |
|
|
Michelle
Expert

Netherlands
Berichten 1940 |
Berichten - 26 juli 2007 : 15:20:38
|
Ja... ik heb 'm gedaan!! Tot de één na laatste dag heb ik 'm goed vol kunnen houden (ondanks dat ik absoluut niet van groenten hou). Het wordt volgens mij ook wel het Sacred Heart dieet genoemd!
Volgens mij ben ik er toen zo'n 3,5 kilo mee afgevallen! |
Dieet: Vanaf vrijdag 1 februari bij dietiste. Ben benieuwd!!
"Nieuwe rondes, nieuwe kansen!!!!"
"When your life flashes before your eyes, make sure you have plenty to watch!"
"Every moment passing is another chance to change your life!" |
 |
|
|
Jo W
Nieuw

Netherlands
Berichten 44 |
Berichten - 26 juli 2007 : 18:33:03
|
Ik heb hem ook een paar jaar geleden gedaan en het beviel goed, geen honger en viel goed af.
Ik deed hem ook wel is door de mixer dan word het een dikke brij.
De tweede ''kuur'' kwam wel op het laats de soep mijn neusgaten uit. |

|
 |
|
|
kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298 |
Berichten - 26 juli 2007 : 23:17:07
|
Een vroegere vriendin van me heeft een tijdje gesoept: volgens mij bonensoep. Dit word door het ziekenhuis aangeraden als een patient veel moet afvallen voor een operatie. Ze is er vrij veel mee afgevallen en vond het goed te doen. Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. |
HOI MEIDEN DAAR BEN IK WEER!! 
... Kaa jojoot niet, ze heeft het uitgevonden!
|
 |
|
|
Jo W
Nieuw

Netherlands
Berichten 44 |
Berichten - 27 juli 2007 : 19:27:08
|
Deze komt geloof ik van het Romboutziekenhuis (of zoiets).
De soep is ook niet lekker zoals je een lekker eigen soeppie maakt (met rookworst en spekkies ) maar was toch wel te doen vond ik. |

|
 |
|
|
Punky
Expert

Netherlands
Berichten 928 |
Berichten - 07 augustus 2007 : 16:04:37
|
Ik wil volgende week, dit soepdieet gaan volgen. Mijn vriend doet ook mee, angezien hij het niet eerlijk vind om anders wel gewoon te eten, hahah!
Ik hoop echt dat ik het vol ga houden. Mijn gedachtengang gaat zo: ik heb dan 3 weken minder gegeten en steeds iets afgebouwd, zodat ik die soepweek hopelijk goed aankan, end aarna kan ik weer iets opbouwen naar het eten van de afgelopen weken, dus dat is dan een lekkere overgang.
Ik hoop dat het zo ook echt werkt!  |
I`m not like them But I can pretend The sun is gone But I have a light The day is done But I`m having fun I think I`m dumb or maybe just happy Think I`m just happy
|
 |
|
|
kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298 |
Berichten - 07 augustus 2007 : 16:31:56
|
|
Hou ons op de hoogte Punk, ik ben benieuwd wat je dan precies eet. Heeel veeeel succes!!!!! |
|
 |
|
|
Punky
Expert

Netherlands
Berichten 928 |
Berichten - 07 augustus 2007 : 16:51:10
|
|
zal ik zeker doen, en dank je wel! :D |
|
 |
|
|
lollypop5
Expert

Belgium
Berichten 4028 |
Berichten - 07 augustus 2007 : 18:38:06
|
ja veel succes .............  |
 van 28 juni 2010 een Gastric bypass laten doen
10 min fietsen (in de winter)in de zomer meer 53j maandag weegdag elke dag ongeveer 1 liter water,1/2 liter lindethee |
 |
|
|
Michelle
Expert

Netherlands
Berichten 1940 |
Berichten - 07 augustus 2007 : 19:03:05
|
Ik heb ook ooit zoiets gedaan en het is best goed te doen!! Niet veel langer dan een week trouwens, want de soep komt je dan écht wel de strot uit!!
Heel veel succes meid!!  |
 |
|
|
Dragony87
Senior

Belgium
Berichten 343 |
Berichten - 08 augustus 2007 : 11:03:42
|
Een soepdieet?
Ik denk niet dat ik het zou volhouden om de hele tijd soep te eten  Ik hou geen enkel dieet vol als er niet genoeg (veel) afwisseling in de voeding zit.
Nu ja, voor degenen die het wel kunnen volhouden is het natuurlijk fantastisch. zeker als het dieet snelle en goede resultaten oplevert.
veel succes Punky  |
|
 |
|
|
kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298 |
Berichten - 08 augustus 2007 : 11:22:12
|
Haha, ik heb het even gelezen, mèèèn wat een dieet. Nou ik weet zeker dat je hiervan gaat afvallen, Punk. Maare ik vind het heavy hoor! Als je dit twee weken doet hoef je de rest van je leven geen soep meer. Goh, Michelle, ik vraag me wel af hoe jij als groenten hater dit volgehouden hebt haha ;) |
|
 |
|
|
Michelle
Expert

Netherlands
Berichten 1940 |
Berichten - 08 augustus 2007 : 12:46:38
|
Dat vraag ik me ook nog steeds af Kaa!!! Hahaha... Ik vond 't ook écht niet leuk hoor!! Wat ik vooral gegeten heb was koude haricots verts (écht lekker trouwens, koud!!) Waarschijnlijk is dat ook de reden dat ik het niet langer volgehouden heb!! |
 |
|
|
lollypop5
Expert

Belgium
Berichten 4028 |
Berichten - 08 augustus 2007 : 13:49:52
|
neen geen soepdieet voor mij dank u  |
 van 28 juni 2010 een Gastric bypass laten doen
10 min fietsen (in de winter)in de zomer meer 53j maandag weegdag elke dag ongeveer 1 liter water,1/2 liter lindethee |
 |
|
|
Martin
Expert

Netherlands
Berichten 1147 |
Berichten - 08 augustus 2007 : 14:00:05
|
|
Ik denk dat ik dit ook eens een weekje wil proberen. Maar voorlopig nog even niet. |

Dieet: Ik let erg op de calorieën en het soort eten dat ik neem. Verder geen vast dieet. |
 |
|
|
kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298 |
Berichten - 08 augustus 2007 : 17:48:57
|
|
Mja, als het Punk goed bevalt ga ik het misschien ook eens proberen!! |
|
 |
|
|
CorbaDesign
Expert

Netherlands
Berichten 4193 |
Berichten - 08 augustus 2007 : 17:51:54
|
|
hahahaha hoezo de kat uit de boom kijken? |
* Getrouwd en 2 kinderen * Verschillende jobpies * 41 jaar oud * jarig op 6 januari
|
 |
|
|
kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298 |
Berichten - 08 augustus 2007 : 17:55:31
|
|
Jaaa, waarom zou je het wiel 2x uitgevonden worden hè? |
|
 |
|
|
CorbaDesign
Expert

Netherlands
Berichten 4193 |
Berichten - 08 augustus 2007 : 18:07:50
|
|
Eeeehhh ja waarom eigenlijk. Misschien om het te verbeteren? |
* Getrouwd en 2 kinderen * Verschillende jobpies * 41 jaar oud * jarig op 6 januari
|
 |
|
|
Punky
Expert

Netherlands
Berichten 928 |
Berichten - 08 augustus 2007 : 22:21:14
|
haha dank jullie wel  Het is voor mij ook een test om te kijken hoeveel zelfdiscipline ik heb of kan ontwikkelen. Het lijkt mij ook een heftige week en als het me lukt kan ik echt trots op mezelf zijn, en als het niet lukt weet ik dat ik aan mijn zelfdiscipline moet werken.
Ik houd jullie allemaal op de hoogte, de inkopens zullen wel gek zijn, ene hele kar vol groente en fruit en verder niets hahaha  |
|
 |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 09 september 2010 : 16:28:04
|
|
|