|
Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855 |
Berichten - 07 februari 2007 : 16:53:58
|
Dieetnaam: 40 punten dieet Catogorie: Caloriearme dieten Omschrijving dieet Tel het aantal punten wat u per dag mag eten of drinken. Met het 40 punten dieet tel je de punten of calorieën en wordt je bewust van wat je eet. Tijdens het 40 punten dieet mag je "40 punten" per dag eten - dat zijn 1000 calorieën. Meer informatie over het: 40 punten dieet
Discussieer hier met andere forumleden over het 40 punten dieet. Deel uw ervaringen, geef elkaar tips om zo elkaar te steunen bij het afvallen. |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 03 september 2010 : 08:31:52
|
|
|
|
Jo W
Nieuw

Netherlands
Berichten 44 |
Berichten - 23 juli 2007 : 18:37:16
|
|
Ik heb dit gisteren op mijn gemak doorgenomen en ga woensdag beginnen, ben beniuewd hoe het zal verlopen, hoe ik het nu lees kan je best wel veel varieren en eten. |

|
 |
|
|
lollypop5
Expert

Belgium
Berichten 4028 |
Berichten - 23 juli 2007 : 18:41:16
|
|
je mag erg veel eten, heb een lijst van mijn dieetiste geplaast op mijn dieet neem er gerust eens een kijkje in |
 van 28 juni 2010 een Gastric bypass laten doen
10 min fietsen (in de winter)in de zomer meer 53j maandag weegdag elke dag ongeveer 1 liter water,1/2 liter lindethee |
 |
|
|
Jo W
Nieuw

Netherlands
Berichten 44 |
Berichten - 24 juli 2007 : 18:57:31
|
|
O leuk ik ga gelijk zo kijken en het lijkt me best te doen inderdaad maar dat zal ik de komende dagen wel ondervinden. |

|
 |
|
|
lollypop5
Expert

Belgium
Berichten 4028 |
Berichten - 25 juli 2007 : 12:17:43
|
oke veel succes nog |
10 min fietsen (in de winter)in de zomer meer 53j maandag weegdag elke dag ongeveer 1 liter water,1/2 liter lindethee |
 |
|
|
Moos60
Nieuw

Netherlands
Berichten 38 |
Berichten - 10 augustus 2007 : 20:49:55
|
Heb jarenlange ervaringen met dit dieet. Je valt er echt super van af, maar ik bleef eigenlijk altijd honger houden. Als ik op mijn streefgewicht was en daarna weer "normaal" ging eten zat alles wat ik afgevallen was er weer binnen een jaar bij (20 kilo) = nog meer erbij. Loop nu bij een dietiste en had het maar haar erover, zij vertelde dat het een crashdieet is, waarbij je snel afvalt, maar als je weer 'normaal' gaat eten je lichaam het op gaat slaan voor slechtere tijden.
Ik moet nu van haar 1450 cal. eten, je valt dan niet zo hard af, maar is beter voor je lichaam. Heb zo ie zo nu absoluut geen honger. Ben er toch nog 4 kilo in een maand mee afgevallen, dus gaat de goede kant op.
 |
 dietiste, maximaal 1450 cal. |
 |
|
|
Michelle
Expert

Netherlands
Berichten 1940 |
Berichten - 10 augustus 2007 : 20:53:28
|
Lolly eet inderdaad ook altijd rond de 1400 calorieen en die valt ook super af!! Dat werkt dus écht goed, en ik ben er ook van overtuigd dat 't er minder hard weer bij aankomt!!
Errug mooie ticker trouwens Moos!! |
Dieet: Vanaf vrijdag 1 februari bij dietiste. Ben benieuwd!!
"Nieuwe rondes, nieuwe kansen!!!!"
"When your life flashes before your eyes, make sure you have plenty to watch!"
"Every moment passing is another chance to change your life!" |
 |
|
|
kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298 |
Berichten - 10 augustus 2007 : 20:59:37
|
Wow, wat een gave ticker!!! Hoe krijg je die prachtige bloem erbij?? Persoonlijk vind ik 1200kcal het echte minimum dat je eten moet op een dag. Idd het is stukken gezonder en je komt niet hard bij als je ermee stopt!! |
HOI MEIDEN DAAR BEN IK WEER!! 
... Kaa jojoot niet, ze heeft het uitgevonden!
|
 |
|
|
lollypop5
Expert

Belgium
Berichten 4028 |
Berichten - 10 augustus 2007 : 21:14:25
|
Lolly eet inderdaad ook altijd rond de 1400 calorieen en die valt ook super af!! Dat werkt dus écht goed, en ik ben er ook van overtuigd dat 't er minder hard weer bij aankomt!!
Errug mooie ticker trouwens Moos!!
Geplaatst door Michelle
tja mijn dieetiste heeft zelfs niet gezegt hoeveel kcal ik mag eten ,ik moet de kcal ook niet opschrijven van haar, alleen wat ik eet ,ik heb wel een lijst gekregen wat ik mag eten en dat heb ik op mijn dieet gezet |
 |
|
|
Punky
Expert

Netherlands
Berichten 928 |
Berichten - 10 augustus 2007 : 22:03:30
|
ik probeer ook steeds rond de 1200 cal. te blijven, dara voel ik me lekker bij en heb ik ook echt het gevoel dat ik aan het dieten ben. zodat ik ook voel dat ik goed bezig ben, klinkt misschien gek, maar het is voo rmij echt een missie geworden. |
I`m not like them But I can pretend The sun is gone But I have a light The day is done But I`m having fun I think I`m dumb or maybe just happy Think I`m just happy
|
 |
|
|
lollypop5
Expert

Belgium
Berichten 4028 |
Berichten - 10 augustus 2007 : 22:25:12
|
klinkt helemaal niet gek punky ,als ge u met 1200kcal goed voelt is alles oke  |
 |
|
|
Moos60
Nieuw

Netherlands
Berichten 38 |
Berichten - 11 augustus 2007 : 07:20:57
|
grappig dat de meeste mijn ticker leuk vinden, terwijl ik er zelf de schurft in had, dat mijn ticker maar niet lukte en naar een andere site moest gaan zoeken. Lollypop, las dat je wat je mocht eten van je dietiste op mijn dieet heb gezet, waar kan ik dat vinden, heb al gezocht maar ben blond en kan het dus weer eens niet vinden. |
 dietiste, maximaal 1450 cal. |
 |
|
|
lollypop5
Expert

Belgium
Berichten 4028 |
Berichten - 11 augustus 2007 : 09:00:02
|
|
hahahaha ik ben ook blond ,klik op alle forums en dan op afvallen daar staat het ergens bij :mijn dieet,op blz 3 lees het maar eens aandachtig door moet hem nu toch weer aan passen zet iedere keer de afgevallen kilo's erbij ,succes |
Bewerkt door - lollypop5 on 11 augustus 2007 09:04:16 |
 |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 03 september 2010 : 08:31:52
|
|
|