|
Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855 |
Berichten - 07 februari 2007 : 17:53:24
|
Dieetnaam: SMS dieet Catogorie: Caloriearme diëten Omschrijving dieet Het SMS dieet maakt gebruik van de gemakken van tegenwoordig. Het SMS dieet is gemotiveerd afslanken met goede begeleiding via de mobiele telefoon doormiddel van SMS-jes.
Meer informatie over het: SMS dieet
Discussieer hier met andere forumleden over het SMS dieet. Deel uw ervaringen, geef elkaar tips om zo elkaar te steunen bij het afvallen. |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 03 september 2010 : 08:27:57
|
|
|
|
markes
Nieuw
Belgium
Berichten 1 |
Berichten - 17 juli 2007 : 22:16:56
|
Mag ik bij deze erop wijzen dat volgens mijn ervaringen het smsdieet 3565 een grote oplichterij is.Reeds 10 weken (jawel 10)krijg ik ongevraagd (4 weken) nog altijd ongevraagd door mij betaalde sms'en via 3565 met een zogenaamd dieetprogramma.Reeds ontelbare "Stop" berichten verstuurd maar geen reactie,gemaild en ook geen reactie.Zijn er nog gedupeerden in hetzelfde geval,ga in de aanval want dit is gewoon oplichterij. Hou de belgische pers in het oog want ik ben bezig met een artikel over dit 3565 geval.
mvg, markes |
 |
|
|
Rolien
Expert

Netherlands
Berichten 3558 |
Berichten - 17 juli 2007 : 22:33:10
|
|
Ow jee, ipv van kilos geld kwijt dus! Wat sneu voor je!! |

Dieet: 1600Kcal per dag (of meer) en lekker veel bewegen,elke dag 1 uur fietsen en 1 uur wandelen 32 jaar 2 honden en een kat werk op de afd. Radiologie vrijdag weegdag |
 |
|
|
lollypop5
Expert

Belgium
Berichten 4028 |
Berichten - 17 juli 2007 : 22:50:44
|
|
dank u markes voor de inlichting,ga ik zeker niet op in dan groetjes |
 van 28 juni 2010 een Gastric bypass laten doen
10 min fietsen (in de winter)in de zomer meer 53j maandag weegdag elke dag ongeveer 1 liter water,1/2 liter lindethee |
 |
|
|
Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479 |
Berichten - 18 juli 2007 : 22:34:11
|
Nou, wat een verhaal.... Vervelnd zeg, dat wil natuurlijk niet zeggen dat als het bij jouw gebeurt dit ook emteen bij iedereen gebeurt, maar het is wel erg vervelend, en eigenlijk onmenselijk, helemaal naar herhaaldelijk contact te hebben gehad!
Ik hoop dat het wat wordt met je artikel! |
Je bent niet geliefd om wat je doet. Je bent geliefd om wie je bent. __________ Zelfvertrouwen is geloven dat je een kracht bezit sterker dan je angst.
Tammy's strijd met de kilo's....Eetdagboekie
|
 |
|
|
christa
Nieuw

Belgium
Berichten 3 |
Berichten - 23 juli 2007 : 13:13:43
|
Mag ik bij deze erop wijzen dat volgens mijn ervaringen het smsdieet 3565 een grote oplichterij is.Reeds 10 weken (jawel 10)krijg ik ongevraagd (4 weken) nog altijd ongevraagd door mij betaalde sms'en via 3565 met een zogenaamd dieetprogramma.Reeds ontelbare "Stop" berichten verstuurd maar geen reactie,gemaild en ook geen reactie.Zijn er nog gedupeerden in hetzelfde geval,ga in de aanval want dit is gewoon oplichterij. Hou de belgische pers in het oog want ik ben bezig met een artikel over dit 3565 geval.
mvg, markes
Geplaatst door markes
heb het momenteel ook voor en inderdaad ze blijven maar smsjes sturen. heb met mijn provider( mobistar) gebeld en als ze zien dat je reeds meerdere malen STOP hebt gestuurd dan word het vergoed en gaan ze zelf afrekenen met de nr. 3565. tegen vrijdag zou ik iets meer weten. hou jullie op de hoogte!! grtz.christa
--- verplaatst van andere topic door admin ---
mensen laat jullie niets wijsmaken want het is één grote oplichterij!! ik heb ondertussen contact opgenomen met mijn provider en die mensen hebben het allemaal in orde gebracht zodat de kosten nl. 38 euro voor het nr. 3565 is . ze beweren dat ze nooit mijn "stop" sms hebben gekregen, maar mijn provider heeft het kunnen bevestigen dat ik het na het 2de smsje al had verstuurd.zodoende zijn alle kosten voor hun. afblijven!!! is de boodschap. een verwittigd man is er 2 waard!! groetjes christa |
 |
|
|
lollypop5
Expert

Belgium
Berichten 4028 |
Berichten - 23 juli 2007 : 16:30:06
|
hey crista welkom op deze forum,wat een oplichterij zeg,bedankt voor de inlichting groetjes   |
 van 28 juni 2010 een Gastric bypass laten doen
10 min fietsen (in de winter)in de zomer meer 53j maandag weegdag elke dag ongeveer 1 liter water,1/2 liter lindethee |
 |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 03 september 2010 : 08:27:57
|
|
|