Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoek | Help
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Koopjes en Specials | Lichaam, Sport en Vrije tijd | Damesmode | Grote maten mode
 Alle forums
 Voeding, diëten & gezondheid
 Dieten
 VP3 Voedingsprogramma
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855

Berichten - 21 mei 2008 :  10:48:07  Admin's profiel weergeven  Bezoek Admin's homepageAdmin  Reageer met citaat
Dieetnaam: VP3 Voedingsprogramma
Catogorie: Medisch Afvallen

Omschrijving dieet
Het Vp3 Voedingsprogramma is ontwikkeld in Zwitserland, vanuit een samenwerking tussen artsen, voedingswetenschappers en psychologen. Met de producten uit het VP3-programma is al meer dan 25 jaar ervaring opgedaan.

Meer informatie over het: VP3 Voedingsprogramma

Discussieer hier met andere forumleden over het VP3 Voedingsprogramma. Deel uw ervaringen, geef elkaar tips om zo elkaar te steunen bij het afvallen.

Voedingsforum - alles over voeding, dieten en gezondheid | Calorieen | Dieet | Voedingswaarde | Caloriedagboek

Advertentie

Berichten - 03 september 2010 :  08:21:33

Detoxkuur

Naar boven

nelleke
Nieuw

Netherlands
Berichten 2

Berichten - 05 juni 2008 :  21:50:59  nelleke's profiel weergeven  Bezoek nelleke's homepagenelleke  Reageer met citaat
Zin er hier meer mensen die ervaring hebben met het VP3 programma?
Naar boven

Sankriss
Nieuw

Netherlands
Berichten 1

Berichten - 07 juni 2008 :  19:42:19  Sankriss's profiel weergeven  Bezoek Sankriss's homepageSankriss  Reageer met citaat
Nelleke,

Ik heb ervaring met dit voedingsprogramma. Het is ongelofelijk saai, maar je valt er wel goed mee af. Het is onder deskundige begeleiding en je lichaam gaat niet op de 'spaarstand'. Je hebt geen honger en het is op zich prima vol te houden.

groetjes Christe
Naar boven

Shira
Nieuw

Netherlands
Berichten 32

Berichten - 02 september 2008 :  14:06:16  Shira's profiel weergeven  Bezoek Shira's homepageShira  Reageer met citaat
Klinkt wel goed.. maar ik vind de uitleg altijd zo tekort, ik wil dan bv ook weten hoe een eetdag eruit ziet?
Iemand die dat weet?

Naar boven

Shira
Nieuw

Netherlands
Berichten 32

Berichten - 02 september 2008 :  14:18:59  Shira's profiel weergeven  Bezoek Shira's homepageShira  Reageer met citaat
Heb op hun eigen site gekeken en het is wel ECHT stervensduur! :|

Naar boven

skinnymaaike
Nieuw

Berichten 5

Berichten - 03 juni 2009 :  21:42:50  skinnymaaike's profiel weergeven  Bezoek skinnymaaike's homepageskinnymaaike  Reageer met citaat
Ik doe het programma. Werkt perfect. Je bent ongeveer zo'n 10-12 euro per dag kwijt aan het programma. Je hoeft niet meer naar de supermarkt. Ben ik al twee weken niet meer geweest. Je voelt je super, goeie begeleiding en je verbranding verhoogd. Dus heb je er op de langere termijn ook wat aan. Doordat je lichaam niet op de spaarstand gaat val je niet terug in je oude gewicht. Ben nu in 2 weken 5 kg kwijt. Bijna allemaal vet (4kg) en verbranding is verhoogd van 900 naar 1300 cal. Ik doe het Vp3 voedingsprogramma bij de praktijk voor persoonlijke vitaliteit in Amsterdam (www.persoonlijke-vitaliteit.nl)
Naar boven

Advertentie

Berichten - 03 september 2010 :  08:21:33

Naar boven
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Ga naar:
 Image Forums 2001 Deze pagina is geladen in 0,05 seconden. Snitz Forums 2000
© 2010 Voedingsforum | Disclaimer | Boeken | Dieetnieuws | Contact | BMI | Top 10 | Fotoalbum | Chat
Hosting by Seoptics | Benelinx | Recepten | Voedingswaarde | Calorieen | Dieten | Koolhydraten | Caloriedagboek |
RSS 2.0

© Calorielijst.nl - Calorieën Tellen

© Koolhydratentabel.nl

© Voedingswaardetabel.nl