Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoek | Help
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Koopjes en Specials | Lichaam, Sport en Vrije tijd | Damesmode | Grote maten mode
 Alle forums
 Voeding, diëten & gezondheid
 Dieten
 Prodimed proteïnedieet
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855

Berichten - 07 februari 2007 :  17:51:01  Admin's profiel weergeven  Bezoek Admin's homepageAdmin  Reageer met citaat
Dieetnaam: Prodimed proteïnedieet
Catogorie: Eiwitrijke Diëten

Omschrijving dieet
Het Prodimed proteïnedieet ook wel prodimed methode genoemd zorgt voor een hoge aanlevering van proteïne (eiwitten). Tijdens het Prodimed proteïnedieet verlies je vet, en behoud je je spiermassa.

Meer informatie over het: Prodimed proteïnedieet

Discussieer hier met andere forumleden over het Prodimed proteïnedieet. Deel uw ervaringen, geef elkaar tips om zo elkaar te steunen bij het afvallen.

Advertentie

Berichten - 03 september 2010 :  08:33:04

Detoxkuur

Naar boven

prodiemedje
Nieuw

Netherlands
Berichten 4

Berichten - 17 maart 2008 :  16:01:45  prodiemedje's profiel weergeven  Bezoek prodiemedje's homepageprodiemedje  Reageer met citaat
Hallo,

Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik ben bezig met het Prodimed dieet, en het werkt echt ideaal.
Bij de meeste dieeten die ik al geprobeerd heb houdt je alleen maar honger, en begin je gewoon weer van voor af aan met eten.
Bij Prodimed heb je hier totaal geen last van. Tuurlijk heb je wel eens ergens zin in, maar daar moet je je gewoon even overheen zetten.
Op 10 januari 2008 ben ik begonnen met een gewicht van 99,1 kg, op dit moment weeg ik 83,8 kg in totaal dus 15,1 kg ofgevallen.

Hoe ziet mijn dagindeling eruit:

's morgens neem ik 1 van de verschillende soorten maaltijden als ontbijd. bij mij is dat de Warme Chocolademelk.
na 4 uur neem ik dan een Omelet, maar je hebt ook andere keuzes met gebakken tomaat, klein beetje ui erdoor en een flinke lepel sambal. (smullen maar)
tussen door neem ik nog eens een kop opkikker gewoon even een andere smaak.
Als diner neem ik gewoon nog een Omelet met gebakken tomaat, uitje erbij en sambal.
's avonds in het begin nam ik dan een dessert tegen een uur of 9 en dat was de hele dag mijn maaltijd.
Daarnaast moet je wel de nodige capsule's innemen.
Honger absoluut niet. Doordat je bijna geen koolhydraten binnenkrijgt, minder dan 25 over de hele dag, zorgt het ervoor dat je geen honger krijgt.

Vanaf 5 maart ben ik begonnen om met de tweede fase 's middags een stukje vis of kip bij de groente te nemen, hierdoor valt 1 omelet weg. En nog heb ik geen honger.
Iedere fase vanaf 2 duurt ongeveer 2 weken, dus morgen ga ik beginnen met het ontbijd. Mmmh daar heb ik best wel zin in hoor.
Nu maar hopen dat ik blijf afvallen.

Ik houdt jullie op de hoogte.

groetjes Janneke

Naar boven

vanessa steyn
Nieuw

Belgium
Berichten 1

Berichten - 03 april 2008 :  11:39:56  vanessa steyn's profiel weergeven  Bezoek vanessa steyn's homepagevanessa steyn  Reageer met citaat
Hallo allemaal,
Ik heb zopas een heleboel proteineproducten besteld en op heel korte tijd aangekregen van PRODIET. Maandagochtend heb ik een afspraak bij een dieetiste en begin ik tevens met de allereerste dag van het proteinedieet. Ik denk dat het een beetje beter is om het onder begeleiding te doen, zo heb je toch je wekelijkse controle ivm je gewicht en iemand waar je erover mee kunt praten. Kwestie van je niet te laten ontmoedigen.

Mijn gewicht op dit moment is 66.2 kg, en ik geraak er al weken niet onder!! ik ben een echte koolhydraten (pasta,brood, rijst) freak, dus ik ga het nu volledig uit mijn menu moeten schrappen want anders zal het nooit lukken.

Dit dieet te samen met de oefeningen van Infraligne (oefeningen in een infraroodcabine), zouden na een aantal weken toch een mooi resultaat moeten leveren.

Dus maandag 7 april begin ik ermee, als je vragen hebt mag je mij zeker mailen, en ik hou jullie ook op de hoogte.

Tot volgende week!!
Groetjes Vanessa

vanessa steyn
Naar boven

Moira43
Nieuw

Netherlands
Berichten 2

Berichten - 04 maart 2010 :  13:31:26  Moira43's profiel weergeven  Reageer met citaat
Terwijl ik mijn salade naar binnen zit te werken ben ik lid geworden hier. Leuk forum, en ik vind de Layout ook geweldig.
Zelf ben ik afgevallen met een combinatie van Prodimed en acupunctuur bij Pro-EnerChi hier in Ijsselstein. Ik ben nu 20 kilo kwijt en moet er nog 10. Het lijkt nu wel veel langzamer te gaan, maar al met al ben ik gemiddeld ongeveer 1,5 kilo per week afgevallen en dat zonder honger! daar ben ik dus wel super blij mee!
Ik heb het alleen nu ongelofelijk koud. Maar dat hoort bij de vetverbranding heb ik begrepen. Ik hoop hier meer mensen aan te treffen die Prodiemd gebruiken, misschien kunnen we elkaar steunen?
Groetjes,
Moira

Bewerkt door - Moira43 on 04 maart 2010 13:56:27
Naar boven

rosa
Senior

Berichten 315

Berichten - 15 april 2010 :  13:06:32  rosa's profiel weergeven  Reageer met citaat

Hoi,

Moira ben jij nog bezig met prodimed,Zelf ga ik as zaterdag beginnen om er enkele kilo's af te krijgen,ben wel heel benieuwd ik hoor alvast goede berichten er over.Ik heb prodiet dat is toch zo ongeveer het zelfde,Ik heb er onwijs zin en hoop snel enkele cm kwijt te zijn.
groetjes Rosa

Startgewicht 68.3
Week 1-65.2
Week 2-64.8
Ik doe het dieet van cohen!

Naar boven

Naatje82
Nieuw

Netherlands
Berichten 1

Berichten - 20 mei 2010 :  11:34:58  Naatje82's profiel weergeven  Reageer met citaat
Hallo iedereen,

Ik ben nu iets van 1,5 week bezig met het volgen van het brooddieet maar zit er over na te denken om een starterspakket van Prodiet aan te schaffen. Ik had hier zelf nog nooit over gehoord totdat mijn schoonmoeder ermee kwam. Zij kende iemand die in een korte tijd veel was afgevallen. Zo heb ik ook op internet gezocht naar ervaringen en dat was ook allemaal positief.

Nu had ik begrepen dat Prodimed en Prodiet haast gelijk is. Bij Prodiet werken ze met fases. Weet iemand hoe lang fase 1 duurt?

Groetjes Naatje82
Naar boven

Advertentie

Berichten - 03 september 2010 :  08:33:04

Naar boven
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Ga naar:
 Image Forums 2001 Deze pagina is geladen in 0,06 seconden. Snitz Forums 2000
© 2010 Voedingsforum | Disclaimer | Boeken | Dieetnieuws | Contact | BMI | Top 10 | Fotoalbum | Chat
Hosting by Seoptics | Benelinx | Recepten | Voedingswaarde | Calorieen | Dieten | Koolhydraten | Caloriedagboek |
RSS 2.0

© Calorielijst.nl - Calorieën Tellen

© Koolhydratentabel.nl

© Voedingswaardetabel.nl