|
Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855 |
Berichten - 07 februari 2007 : 16:53:22
|
Dieetnaam: 13 dagen dieet Catogorie: Caloriearme dieten Omschrijving dieet Het 13 dagen dieet is ontwikkeld door de kliniek Mayc (U.S.A.). Je volgt 13 dagen een dieet waarna je weer je normale voeding oppakt. Men kan in 13 dagen met het dertien dagendieet 8 kilo verliezen. Meer informatie over het: 13 dagen dieet
Discussieer hier met andere forumleden over het 13 dagen dieet. Deel uw ervaringen, geef elkaar tips om zo elkaar te steunen bij het afvallen. |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 03 september 2010 : 08:34:21
|
|
|
|
Dolfijntje69
Nieuw

Netherlands
Berichten 5 |
Berichten - 02 april 2007 : 16:01:11
|
Ik ben vandaag begonnen met het 13 dagen dieet. Ik hoop dat er anderen zijn met deze ervaring?Ik zie het als een noodsprong want ik ben in een korte tijd behoorlijk zwaar geworden dus moet het er ook weer snel af. Door het mooie weer heb ik mijn kleding van de vliering gehaald en niks past me meer. 10kg moet er zeker af en ik hoop dat dit dieet lukt. Na dit dieet wil ik dan doorgaan met het *Sonja Bakkeren*.
Groetjes Dolfijntje |

|
 |
|
|
Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479 |
Berichten - 02 april 2007 : 16:37:17
|
Dan sonja bakker is wel goed! Maar misschien is de methode van Bea (bea's afslankmethode beter). Is op een betere manier samengesteld, lijkt mij gezonder en de kiloo's vliegen er net zo snel af....
In ieder geval veel succes met afvallen en ik hoor graag hoe het je vergaat.
|
Je bent niet geliefd om wat je doet. Je bent geliefd om wie je bent. __________ Zelfvertrouwen is geloven dat je een kracht bezit sterker dan je angst.
Tammy's strijd met de kilo's....Eetdagboekie
|
Bewerkt door - Tammetje on 02 april 2007 16:39:28 |
 |
|
|
Dolfijntje69
Nieuw

Netherlands
Berichten 5 |
Berichten - 03 april 2007 : 18:30:58
|
Tjeempie mijn tweede dag zit er bijna op en ga lachend verder. Dat ik het dieet voor het eerst zag dacht ik dat het wel heel erg weinig was. Vooral koffie met een klontje suiker als ontbijt... maar omdat ik absoluut geen hongergevoel heb vind ik het erg meevallen.Heerlijk die biefstuk en ardennerham en wel 2 ons! Ik hoop wel dat ik zo snel mijn kilo's kwijt raak want daar doen we het nauurlijk voor. Ik heb nog wel wat dagen te gaan maar op deze manier zie ik er nu niet tegenop. Groetjes Evelientje |

|
 |
|
|
Dolfijntje69
Nieuw

Netherlands
Berichten 5 |
Berichten - 03 april 2007 : 22:30:31
|
Hallo Stammetje, even nieuwsgierig waarom Bea's afslankmethode beter is dan die van Sonja Bakker? Ik hoor overal niets anders lof over Sonja Bakker en over Bea alleen dat ze beweerd dat Sonja het overgeschreven heeft. Heb je ervaring met Bea? Ik zie dat al bijna op je streefgewicht bent...geweldig 25 kg eraf! Ik heb nog 11 dagen om te bekijken wat ik hierna ga doen, alvast bedankt voor je tip. Groetjes Dolfijntje
|

|
 |
|
|
Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479 |
Berichten - 04 april 2007 : 00:02:30
|
Ik heb reactie gegeven onder het dieet van bea's afslankmethode.
In iedergeval veel succes met het 13 dagen dieet, en ben benieuwd hoeveel je hiermee gaat kwijt raken aan kilootjes. Houd je mij op de hoogte? |
Je bent niet geliefd om wat je doet. Je bent geliefd om wie je bent. __________ Zelfvertrouwen is geloven dat je een kracht bezit sterker dan je angst.
|
 |
|
|
Dolfijntje69
Nieuw

Netherlands
Berichten 5 |
Berichten - 04 april 2007 : 11:34:00
|
Hallo Tammetje, ik zal zeker zo nu en dan op deze site aangeven hoe het gaat. Vanmorgen mocht ik geroosterde brood eten en het viel me op dat ik een knorretje in mijn maag had. Ik was wel vroeg op (5.00.u) en heb mijn ontbijt pas om 7.30 genuttigd. Ik heb veel water gedronken om het nare gevoel kwijt te raken. Maandag ga ik op de weegschaal staan en als het resultaat nihiel is dan ga ik over op het eiwit- dieet want heb nog heel veel zakjes over. Groetjes Dolfijntje |

|
 |
|
|
doordouwer
Nieuw

Berichten 18 |
Berichten - 09 mei 2007 : 21:17:41
|
Ha Dolfijntje, hoe gaat het nu met je? Heb je het vol kunnen houden? Ik hoop dat je antwoord geeft. groetjes |
 |
|
|
scn33ble
Nieuw

Berichten 14 |
Berichten - 25 mei 2007 : 09:36:06
|
|
Hoi Dolfijntje, ik ben ook wel beniuewd of je veel bent afgevallen met het 13 dagen dieet? |
 |
|
|
kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298 |
Berichten - 25 mei 2007 : 10:19:35
|
Ja dolfijn, ik ben ook wel benieuwd hoe het nou met je gaat. Nog "knorretjes"? of valt het mee?? |
HOI MEIDEN DAAR BEN IK WEER!! 
... Kaa jojoot niet, ze heeft het uitgevonden!
|
 |
|
|
donzie
Gevorderd

Berichten 533 |
Berichten - 25 mei 2007 : 18:27:28
|
Dit dieet lijkt me best zwaar...
Ik ben ook wel benieuwd  |

banaanwijsheid van vadaag: enjoy life!!  |
 |
|
|
kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298 |
Berichten - 28 mei 2007 : 12:29:31
|
|
zou de 13 dagen al om zijn?? |
|
 |
|
|
Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855 |
Berichten - 07 juni 2007 : 11:21:16
|
|
|
|
Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479 |
Berichten - 07 juni 2007 : 11:35:15
|
|
Ik ben zeer benieuwd...... |
|
 |
|
|
kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298 |
Berichten - 07 juni 2007 : 13:44:01
|
|
Ik hoop dat dolfijntje reageert. Ik ben wel benieuwd. |
|
 |
|
|
sabine
Nieuw

Netherlands
Berichten 1 |
Berichten - 26 oktober 2007 : 11:24:15
|
Ik wil er minimaal 20 af. Ben nu 4 dagen bezig en ben al 2.1 kg kwijt! Heb dit dieet in het verleden al vaker gedaan, en weet dat het bij mij niet zo snel gaat, want ik ben geen "snoeper en snaaier". Maar door een handicap kan ik niet meer sporten, ja en dan hoef je maar naar het eten te kíjken en je komt al aan. Mijn vriendinnen hebben ook al eens meegedaan, de één viel 10 kg af en de ander 8 kg........en ik 4 kg. Nu ga ik het dieet dag in dag uit volgen, alleen niet op zondag, dat wordt mijn ZONDIGDAG. Lekker mat lasagne of stampot. Snoepen of snaaien doe ik eigenlijk nooit maar als ik er dan wel zin in heb mag het op zondigdag. |
 |
|
|
Pliennn
Nieuw

Netherlands
Berichten 9 |
Berichten - 05 november 2007 : 14:21:02
|
Hoi sabine,
Hoe is het met je dieet? Ik wil zelf ook beginnen hieraan, maar lees er niet zoveel over of het ook echt succes heeft nog.. |
 |
|
|
Athena
Nieuw
Belgium
Berichten 1 |
Berichten - 08 november 2007 : 09:44:15
|
hi Sabine en Dolfijntje,
Ook ik wil graag afvallen, maximaal 14/15 kg . Heb gelezen over dit dieet, er is niet veel te vinden, maar toch. Ben benieuwd hoe het met jullie gaat . Dolfijntje schijnt niet meer te reageren, ben wel benieuwd naar haar resultaat na 13 dagen . Hoe is het met jou Sabine, al wat kilootjes verloren en is het goed vol te houden? Waar vind je meer gegevens? Ik hoop dat een van jullie reageert. Sterkte  en groetjes |
 |
|
|
Manja70
Nieuw
Berichten 11 |
Berichten - 29 november 2007 : 09:36:13
|
|
|
|
Angel
Nieuw

Netherlands
Berichten 28 |
Berichten - 12 februari 2008 : 10:37:48
|
Hallo, Ik ben gisteren begone met het 13 dagen dieet omdat het de laaste tijd best redelijk met me gewicht ging ik volgend de richt lijn van sonja maar nu eens sins 4 weken kom ik veel aan terwijl ik me goed aan houw. ik weet niet hoe dit komt vandaar ben met het 13 dagen dieet begonen ik heb die ooit een jaar af 6 gelede gedaan en vont het best moeilijk maar viel er wel van af nu is mijn vraag als ik dit dieet heb gedaan kan ik dan weer veder gaan met sonja of zou ik dan ook weer snel aan komen ook ervaring mety het dieet zijn welkom
|
Groetjes van Angel [url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w3AjXg9/]
 [/url]
ik volg nu het 3 dagen dieet en dan de 3 dagen keuze menu ben al wat kilo's kwijt maar heb nog wel even te gaan voor dat ik de buurt kom van een gezond gewicht |
 |
|
|
Angel
Nieuw

Netherlands
Berichten 28 |
Berichten - 13 februari 2008 : 14:56:48
|
   |
Groetjes van Angel [url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w3AjXg9/]
 [/url]
ik volg nu het 3 dagen dieet en dan de 3 dagen keuze menu ben al wat kilo's kwijt maar heb nog wel even te gaan voor dat ik de buurt kom van een gezond gewicht |
Bewerkt door - Angel on 13 februari 2008 14:57:28 |
 |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 03 september 2010 : 08:34:21
|
|
|