Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoek | Help
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Koopjes en Specials | Lichaam, Sport en Vrije tijd | Damesmode | Grote maten mode
 Alle forums
 Voeding, diëten & gezondheid
 Dieten
 13 dagen dieet
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 5

Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855

Berichten - 07 februari 2007 :  16:53:22  Admin's profiel weergeven  Bezoek Admin's homepageAdmin  Reageer met citaat
Dieetnaam: 13 dagen dieet
Catogorie: Caloriearme dieten

Omschrijving dieet
Het 13 dagen dieet is ontwikkeld door de kliniek Mayc (U.S.A.). Je volgt 13 dagen een dieet waarna je weer je normale voeding oppakt. Men kan in 13 dagen met het dertien dagendieet 8 kilo verliezen.

Meer informatie over het: 13 dagen dieet

Discussieer hier met andere forumleden over het 13 dagen dieet. Deel uw ervaringen, geef elkaar tips om zo elkaar te steunen bij het afvallen.

Advertentie

Berichten - 03 september 2010 :  08:34:21

Detoxkuur

Naar boven

Dolfijntje69
Nieuw

Netherlands
Berichten 5

Berichten - 02 april 2007 :  16:01:11  Dolfijntje69's profiel weergeven  Bezoek Dolfijntje69's homepageDolfijntje69  Reageer met citaat
Ik ben vandaag begonnen met het 13 dagen dieet. Ik hoop dat er anderen zijn met deze ervaring?Ik zie het als een noodsprong want ik ben in een korte tijd behoorlijk zwaar geworden dus moet het er ook weer snel af. Door het mooie weer heb ik mijn kleding van de vliering gehaald en niks past me meer. 10kg moet er zeker af en ik hoop dat dit dieet lukt. Na dit dieet wil ik dan doorgaan met het *Sonja Bakkeren*.

Groetjes Dolfijntje

Naar boven

Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479

Berichten - 02 april 2007 :  16:37:17  Tammetje's profiel weergeven  Bezoek Tammetje's homepageTammetje  Reageer met citaat
Dan sonja bakker is wel goed! Maar misschien is de methode van Bea (bea's afslankmethode beter). Is op een betere manier samengesteld, lijkt mij gezonder en de kiloo's vliegen er net zo snel af....

In ieder geval veel succes met afvallen en ik hoor graag hoe het je vergaat.

Je bent niet geliefd om wat je doet. Je bent geliefd om wie je bent.
__________ Zelfvertrouwen is geloven dat je een kracht bezit sterker dan je angst.

Tammy's strijd met de kilo's....Eetdagboekie

Bewerkt door - Tammetje on 02 april 2007 16:39:28
Naar boven

Dolfijntje69
Nieuw

Netherlands
Berichten 5

Berichten - 03 april 2007 :  18:30:58  Dolfijntje69's profiel weergeven  Bezoek Dolfijntje69's homepageDolfijntje69  Reageer met citaat
Tjeempie mijn tweede dag zit er bijna op en ga lachend verder.
Dat ik het dieet voor het eerst zag dacht ik dat het wel heel erg weinig was. Vooral koffie met een klontje suiker als ontbijt... maar omdat ik absoluut geen hongergevoel heb vind ik het erg meevallen.Heerlijk die biefstuk en ardennerham en wel 2 ons!
Ik hoop wel dat ik zo snel mijn kilo's kwijt raak want daar doen we het nauurlijk voor. Ik heb nog wel wat dagen te gaan maar op deze manier zie ik er nu niet tegenop.
Groetjes Evelientje

Naar boven

Dolfijntje69
Nieuw

Netherlands
Berichten 5

Berichten - 03 april 2007 :  22:30:31  Dolfijntje69's profiel weergeven  Bezoek Dolfijntje69's homepageDolfijntje69  Reageer met citaat
Hallo Stammetje, even nieuwsgierig waarom Bea's afslankmethode beter is dan die van Sonja Bakker?
Ik hoor overal niets anders lof over Sonja Bakker en over Bea alleen dat ze beweerd dat Sonja het
overgeschreven heeft.
Heb je ervaring met Bea? Ik zie dat al bijna op je streefgewicht bent...geweldig 25 kg eraf!
Ik heb nog 11 dagen om te bekijken wat ik hierna ga doen, alvast bedankt voor je tip.
Groetjes Dolfijntje

Naar boven

Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479

Berichten - 04 april 2007 :  00:02:30  Tammetje's profiel weergeven  Bezoek Tammetje's homepageTammetje  Reageer met citaat
Ik heb reactie gegeven onder het dieet van bea's afslankmethode.

In iedergeval veel succes met het 13 dagen dieet, en ben benieuwd hoeveel je hiermee gaat kwijt raken aan kilootjes. Houd je mij op de hoogte?

__________ Zelfvertrouwen is geloven dat je een kracht bezit sterker dan je angst.

Naar boven

Dolfijntje69
Nieuw

Netherlands
Berichten 5

Berichten - 04 april 2007 :  11:34:00  Dolfijntje69's profiel weergeven  Bezoek Dolfijntje69's homepageDolfijntje69  Reageer met citaat
Hallo Tammetje, ik zal zeker zo nu en dan op deze site aangeven hoe het gaat.
Vanmorgen mocht ik geroosterde brood eten en het viel me op dat ik een knorretje
in mijn maag had. Ik was wel vroeg op (5.00.u) en heb mijn ontbijt pas om 7.30 genuttigd.
Ik heb veel water gedronken om het nare gevoel kwijt te raken.
Maandag ga ik op de weegschaal staan en als het resultaat nihiel is dan ga ik over op het eiwit-
dieet want heb nog heel veel zakjes over.
Groetjes Dolfijntje

Naar boven

doordouwer
Nieuw

Berichten 18

Berichten - 09 mei 2007 :  21:17:41  doordouwer's profiel weergeven  Bezoek doordouwer's homepagedoordouwer  Reageer met citaat
Ha Dolfijntje, hoe gaat het nu met je? Heb je het vol kunnen houden? Ik hoop dat je antwoord geeft.
groetjes
Naar boven

scn33ble
Nieuw

Berichten 14

Berichten - 25 mei 2007 :  09:36:06  scn33ble's profiel weergeven  Bezoek scn33ble's homepagescn33ble  Reageer met citaat
Hoi Dolfijntje, ik ben ook wel beniuewd of je veel bent afgevallen met het 13 dagen dieet?
Naar boven

kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298

Berichten - 25 mei 2007 :  10:19:35  kaa's profiel weergeven  Bezoek kaa's homepagekaa  Reageer met citaat
Ja dolfijn, ik ben ook wel benieuwd hoe het nou met je gaat.
Nog "knorretjes"? of valt het mee??

HOI MEIDEN DAAR BEN IK WEER!!

... Kaa jojoot niet, ze heeft het uitgevonden!
Naar boven

donzie
Gevorderd

Berichten 533

Berichten - 25 mei 2007 :  18:27:28  donzie's profiel weergeven  Bezoek donzie's homepagedonzie  Reageer met citaat
Dit dieet lijkt me best zwaar...

Ik ben ook wel benieuwd

banaanwijsheid van vadaag: enjoy life!!
Naar boven

kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298

Berichten - 28 mei 2007 :  12:29:31  kaa's profiel weergeven  Bezoek kaa's homepagekaa  Reageer met citaat
zou de 13 dagen al om zijn??

Naar boven

Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855

Berichten - 07 juni 2007 :  11:21:16  Admin's profiel weergeven  Bezoek Admin's homepageAdmin  Reageer met citaat
Ik heb Dolfijntje69 een emailtje gestuurd, ben toch benieuwd of het 13 dagen dieet nu werkt.

Voedingsforum - alles over voeding, dieten en gezondheid | Calorieen | Dieet | Voedingswaarde | Caloriedagboek
Naar boven

Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479

Berichten - 07 juni 2007 :  11:35:15  Tammetje's profiel weergeven  Bezoek Tammetje's homepageTammetje  Reageer met citaat
Ik ben zeer benieuwd......

Naar boven

kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298

Berichten - 07 juni 2007 :  13:44:01  kaa's profiel weergeven  Bezoek kaa's homepagekaa  Reageer met citaat
Ik hoop dat dolfijntje reageert. Ik ben wel benieuwd.

Naar boven

sabine
Nieuw

Netherlands
Berichten 1

Berichten - 26 oktober 2007 :  11:24:15  sabine's profiel weergeven  Bezoek sabine's homepagesabine  Reageer met citaat
Ik wil er minimaal 20 af.
Ben nu 4 dagen bezig en ben al 2.1 kg kwijt!
Heb dit dieet in het verleden al vaker gedaan, en weet dat het bij mij niet zo snel gaat, want ik ben geen "snoeper en snaaier". Maar door een handicap kan ik niet meer sporten, ja en dan hoef je maar naar het eten te kíjken en je komt al aan.
Mijn vriendinnen hebben ook al eens meegedaan, de één viel 10 kg af en de ander 8 kg........en ik 4 kg.
Nu ga ik het dieet dag in dag uit volgen, alleen niet op zondag, dat wordt mijn ZONDIGDAG. Lekker mat lasagne of stampot. Snoepen of snaaien doe ik eigenlijk nooit maar als ik er dan wel zin in heb mag het op zondigdag.
Naar boven

Pliennn
Nieuw

Netherlands
Berichten 9

Berichten - 05 november 2007 :  14:21:02  Pliennn's profiel weergeven  Bezoek Pliennn's homepagePliennn  Reageer met citaat
Hoi sabine,

Hoe is het met je dieet? Ik wil zelf ook beginnen hieraan, maar lees er niet zoveel over of het ook echt succes heeft nog..
Naar boven

Athena
Nieuw

Belgium
Berichten 1

Berichten - 08 november 2007 :  09:44:15  Athena's profiel weergeven  Bezoek Athena's homepageAthena  Reageer met citaat
hi Sabine en Dolfijntje,

Ook ik wil graag afvallen, maximaal 14/15 kg. Heb gelezen over dit dieet, er is niet veel te vinden, maar toch. Ben benieuwd hoe het met jullie gaat.
Dolfijntje schijnt niet meer te reageren, ben wel benieuwd naar haar resultaat na 13 dagen.
Hoe is het met jou Sabine, al wat kilootjes verloren en is het goed vol te houden? Waar vind je meer gegevens?
Ik hoop dat een van jullie reageert.
Sterkte en groetjes
Naar boven

Manja70
Nieuw

Berichten 11

Berichten - 29 november 2007 :  09:36:13  Manja70's profiel weergeven  Bezoek Manja70's homepageManja70  Reageer met citaat
De link naar het dieet werkt niet meer. Je kunt informatie over het dieet hier vinden: http://www.dietenlijst.nl/dieten/13_dagen_dieet
Naar boven

Angel
Nieuw

Netherlands
Berichten 28

Berichten - 12 februari 2008 :  10:37:48  Angel's profiel weergeven  Bezoek Angel's homepageAngel  Reageer met citaat

Hallo, Ik ben gisteren begone met het 13 dagen dieet omdat het de laaste tijd best redelijk met me gewicht ging ik volgend de richt lijn van sonja maar nu eens sins 4 weken kom ik veel aan terwijl ik me goed aan houw. ik weet niet hoe dit komt vandaar ben met het 13 dagen dieet begonen ik heb die ooit een jaar af 6 gelede gedaan en vont het best moeilijk maar viel er wel van af
nu is mijn vraag als ik dit dieet heb gedaan kan ik dan weer veder gaan met sonja of zou ik dan ook weer snel aan komen ook ervaring mety het dieet zijn welkom

Groetjes van Angel
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w3AjXg9/]

[/url]

ik volg nu het 3 dagen dieet en dan de 3 dagen keuze menu
ben al wat kilo's kwijt maar heb nog wel even te gaan voor dat ik de buurt kom van een gezond gewicht
Naar boven

Angel
Nieuw

Netherlands
Berichten 28

Berichten - 13 februari 2008 :  14:56:48  Angel's profiel weergeven  Bezoek Angel's homepageAngel  Reageer met citaat

Groetjes van Angel
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w3AjXg9/]

[/url]

ik volg nu het 3 dagen dieet en dan de 3 dagen keuze menu
ben al wat kilo's kwijt maar heb nog wel even te gaan voor dat ik de buurt kom van een gezond gewicht

Bewerkt door - Angel on 13 februari 2008 14:57:28
Naar boven

Advertentie

Berichten - 03 september 2010 :  08:34:21

Naar boven
Pagina: van 5 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Ga naar:
 Image Forums 2001 Deze pagina is geladen in 0,19 seconden. Snitz Forums 2000
© 2010 Voedingsforum | Disclaimer | Boeken | Dieetnieuws | Contact | BMI | Top 10 | Fotoalbum | Chat
Hosting by Seoptics | Benelinx | Recepten | Voedingswaarde | Calorieen | Dieten | Koolhydraten | Caloriedagboek |
RSS 2.0

© Calorielijst.nl - Calorieën Tellen

© Koolhydratentabel.nl

© Voedingswaardetabel.nl