Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoek | Help
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Koopjes en Specials | Lichaam, Sport en Vrije tijd | Damesmode | Grote maten mode
 Alle forums
 Voeding, diëten & gezondheid
 Dieten
 Optimel dieet
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855

Berichten - 07 februari 2007 :  17:50:21  Admin's profiel weergeven  Bezoek Admin's homepageAdmin  Reageer met citaat
Dieetnaam: Optimel dieet
Catogorie: Caloriearme Diëten

Omschrijving dieet
Het optimel dieet is energiebeperkt van ongeveer 1000 kcal per dag. Tijdens het optimel dieet wordt geadviseerd om de grootste maaltijd 's morgens te nuttigen en naarmate de avond vordert steeds minder koolhydraten te eten.

Meer informatie over dit dieet of methode: Optimel dieet

Discussieer hier met andere forumleden over het Optimel dieet. Deel uw ervaringen, geef elkaar tips om zo elkaar te steunen bij het afvallen.

Advertentie

Berichten - 03 september 2010 :  08:30:26

Detoxkuur

Naar boven

Elma
Starter

Netherlands
Berichten 71

Berichten - 10 november 2009 :  16:47:24  Elma's profiel weergeven  Bezoek Elma's homepageElma  Reageer met citaat
Hallo heeft iemand het optimel dieet weleens geprobeert zo ja wat vond je er van en Raad je het aan?

Groetjes,
Elma
Naar boven

Robijn
Starter

Netherlands
Berichten 50

Berichten - 30 november 2009 :  19:52:33  Robijn's profiel weergeven  Bezoek Robijn's homepageRobijn  Reageer met citaat
Ik ken het niet. moet ik eerlijk zeggen.
Ik heb zelf weinig met dieeten waarbij je minder dan 1200 kcal binnen krijgt op een dag, omdat je wel genoeg voeding binnen moet krijgen natuurlijk.
Als je het gaat doen kun je overigens bij bijvoorbeeld de optimel vervangen door soortgelijke producten van de Aldi. Ze hebben goed spul daar (zegt mijn moeder altijd tegen me, bij mij is de Aldi te ver weg ;))

Succes!

Energie en fitheid voor iedereen, met een lekker en snel ontbijt.
www.ontbijtenergie.nl

Ook om mee af te slanken.
Naar boven

Advertentie

Berichten - 03 september 2010 :  08:30:26

Naar boven
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Ga naar:
 Image Forums 2001 Deze pagina is geladen in 0,03 seconden. Snitz Forums 2000
© 2010 Voedingsforum | Disclaimer | Boeken | Dieetnieuws | Contact | BMI | Top 10 | Fotoalbum | Chat
Hosting by Seoptics | Benelinx | Recepten | Voedingswaarde | Calorieen | Dieten | Koolhydraten | Caloriedagboek |
RSS 2.0

© Calorielijst.nl - Calorieën Tellen

© Koolhydratentabel.nl

© Voedingswaardetabel.nl