Voedingsforum Cookies

Cookies

Een cookiewall? Irritant he? Helaas ontkomen we er ook op Voedingsforum niet aan. We zijn wettelijk verplicht om je te informeren en je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies en soortgelijke technieken. We doen dat middels deze cookiewall omdat dit voor ons de enige werkbare oplossing is.

Ja, ik accepteer cookies:

Op Voedingsforum gebruiken we:

Meer en uitgebreide informatie over het privacy- & cookiebeleid van Voedingsforum

Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoek | Help
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?
** LET OP: lees dit ** | *** Gratis Voedingswaardetabel App Voor iPhone of Android ***

Alle forums
 Voeding, diŽten & gezondheid
 Dieten
 10 dagen dieet
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 5

Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 1031

Berichten - 07 februari 2007 :  16:53:13  Admin's profiel weergeven  Bezoek Admin's homepageAdmin
Dieetnaam: 10 dagen dieet
Catogorie: Caloriearme dieten

Omschrijving dieet
Met het 10 dagen dieet kan met in tien dagen 10 pond afvallen. Het tien dagen dieet zorgt voor een vetverbranding, volg het dieet precies om de balans tussen joules en eiwitten in balans te houden.

Meer informatie over het: 10 dagen dieet

Discussieer hier met andere forumleden over het 10 dagen dieet. Deel uw ervaringen, geef elkaar tips om zo elkaar te steunen bij het afvallen.

Expert

Netherlands

Berichten - 23 november 2017 :  15:45:26
Naar boven

H.K.
Senior

Netherlands
Berichten 349

Berichten - 26 juni 2007 :  17:02:16  H.K.'s profiel weergeven  Bezoek H.K.'s homepageH.K.
Bij het 10-dagendieet moet je oa. broodje van gistdeeg eten. Wie kan mij vertellen wat dat is en waar ik dat kan halen?

Naar boven

Michelle
Expert

Netherlands
Berichten 1940

Berichten - 26 juni 2007 :  17:05:13  Michelle's profiel weergeven  Bezoek Michelle's homepageMichelle
Bij een reformwinkel??? Ik denk dat ze je daar wel kunnen helpen!
Succes in ieder geval! Ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen!!!

Dieet: Vanaf vrijdag 1 februari bij dietiste. Ben benieuwd!!

"Nieuwe rondes, nieuwe kansen!!!!"

"When your life flashes before your eyes, make sure you have plenty to watch!"

"Every moment passing is another chance to change your life!"
Naar boven

H.K.
Senior

Netherlands
Berichten 349

Berichten - 26 juni 2007 :  17:08:58  H.K.'s profiel weergeven  Bezoek H.K.'s homepageH.K.
Iemand anders nog suggesties?

Naar boven

kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298

Berichten - 26 juni 2007 :  18:11:34  kaa's profiel weergeven  Bezoek kaa's homepagekaa
Hmmm, in elk brood zit gist, je gaat bijna denken dat het gewoon brood is.
Ik sal het es effe googelen, nou ben ik nieuwsgierig!

HOI MEIDEN DAAR BEN IK WEER!!

... Kaa jojoot niet, ze heeft het uitgevonden!
Naar boven

kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298

Berichten - 26 juni 2007 :  18:22:09  kaa's profiel weergeven  Bezoek kaa's homepagekaa
Voor zover ik het kan bekijken is het gewoon brood!
Misschien bedoelen ze dat je geen suurdesem brood mag eten of roggebrood(?)

Naar boven

H.K.
Senior

Netherlands
Berichten 349

Berichten - 26 juni 2007 :  19:36:42  H.K.'s profiel weergeven  Bezoek H.K.'s homepageH.K.
Als het gewoon brood is, waarom staat er dan de ene keer 'boterham' en een andere keer broodje van gistdeeg? Het lijkt me dus wel iets anders, alleen ik kan het ook nog niet echt vinden wat het moet zijn. Lekker onhandig dat ze dat er niet bij vermelden. Net als 'groentemacedoine', wist ik veel wat dat was. Gelukkig kon ik dat wel vinden door te googelen. Blijkt gewoon een blikje groentemix van bonduelle te zijn... Maar ja, nu weet ik nog niet wat een 'broodje van gistdeeg' is. WIE HELPT???

Naar boven

kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298

Berichten - 26 juni 2007 :  19:42:22  kaa's profiel weergeven  Bezoek kaa's homepagekaa
jeetje wat een ingewikkeld dieet.
Ik heb gegoogeld en ik weet dat dokter oetker iets heeft dat gistdeeg is.
Tja, zover ik het kan zien lijkt het erg op gewoon brood maar er zal vast wel verschil in zitten.
Want waarom zetten ze idd dan anders een boterham neer.
TAMMETJE, WEET JIJ HET????

Naar boven

n/a
deleted

Berichten 4479

Berichten - 26 juni 2007 :  20:13:03  n/a's profiel weergeven
Nou, zit toch bij mijn schoonvader, dus maar even nagevraagd (hij is voedingsdeskundige, schrjft zelf ook boeken etc.)

Ik heb het voorgelegd, en het verschil is dat het ene een broodje is en de andere een boterham. Maar er zit geen verschil tussen een gistbroodje of een gewoon broodje.
Dat die dieten zo omschreven staan heeft er mee te maken dat veel dieten waarschijnlijk uit het buitenaldn komen, dus dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn dat het zo vermeld staat.

Zoals ik het dus ook begrijp van mijns choonvader is het ene dus gewoon een broodje en de ander een snee brood.

Succes in iederegeval, en ik hoop dat je antwoord heb gekregen op de vraag.

Je bent niet geliefd om wat je doet. Je bent geliefd om wie je bent.
__________ Zelfvertrouwen is geloven dat je een kracht bezit sterker dan je angst.
Naar boven

H.K.
Senior

Netherlands
Berichten 349

Berichten - 26 juni 2007 :  20:14:20  H.K.'s profiel weergeven  Bezoek H.K.'s homepageH.K.
Echt ingewikkeld is het verder niet hoor. Ik vind het voordeel dat je eigenlijk best lekkere dingen mag eten. Zelfs zo af en toe een stuk appeltaart! En dat maakt toch wel weer veel goed! Ik zie er al naar uit, want vrijdag mag ik 'm! Nu alleen hopen dat iemand mij over dat broodje kan vertellen want die moet ik ook al gauw eten. Zeg kaa, heb jij positieve ervaringen met een bepaald dieet?

Naar boven

n/a
deleted

Berichten 4479

Berichten - 26 juni 2007 :  20:17:49  n/a's profiel weergeven
H.K, lees mijn berichtje hierboven even, over het broodverhaal.... ik denk dat je het over het hoofd heb gezien.

Heel veel succes met je dieet!! Ben zeer benieuwd hoe het jouw zal verlopen! SUCCES

__________ Zelfvertrouwen is geloven dat je een kracht bezit sterker dan je angst.
Naar boven

kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298

Berichten - 26 juni 2007 :  20:33:48  kaa's profiel weergeven  Bezoek kaa's homepagekaa
Tammetje, bedoel je een kadetje of een pistoletje ofzo?
Dat zou wel logisch zijn want als je de recepten ziet lijkt het erg op "gewoon" brood.
Ik heb 3 jaar lang het eetpatroon van de "slankklup" gevolgd H.K.
Dat kan je een beetje met Sonja Bakker vergelijken alleen had daar toen nog niemand van gehoord!!
Ik ben daar (in combinatie met het geven van borstvoeding) toen 20 kilo mee afgevallen!
Nu kijk ik mijn map bijna niet meer in maar pak de draad zo weer op. Na 3 jaar zit het wel in je systeem.

Naar boven

H.K.
Senior

Netherlands
Berichten 349

Berichten - 26 juni 2007 :  20:46:21  H.K.'s profiel weergeven  Bezoek H.K.'s homepageH.K.
't is me (bijna) duidelijk over dat brood. Valt een 'afbakbroodje' daar ook onder denken jullie? Want die vind ik best wel lekker...

Naar boven

kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298

Berichten - 26 juni 2007 :  20:59:13  kaa's profiel weergeven  Bezoek kaa's homepagekaa
Ik zou me idd kunnen voorstellen dat dat er wel onder valt ja.
Is het op zondag, dat je dat mag?

Tammetje is de calorien expert. Misschien weet zij hoeveel kcal een puntje, bolletje, pistoletje en afbakbroodje is.
Je kan het zelf ook opzoeken maar misschien weet Tam het uit haar hoofd??

Naar boven

H.K.
Senior

Netherlands
Berichten 349

Berichten - 26 juni 2007 :  21:01:05  H.K.'s profiel weergeven  Bezoek H.K.'s homepageH.K.
Handig al die damens die er verstand van hebben! Zit nu al de hele avond achter de computer. Dat wordt nog wat. Ik hoor het graag van je Tammetje (scheelt mij weer zoeken; hoezo lui?!)

Naar boven

kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298

Berichten - 26 juni 2007 :  21:04:10  kaa's profiel weergeven  Bezoek kaa's homepagekaa
Jaa, je hebt heel wat te lezen! Interessant hŤ?

Naar boven

n/a
deleted

Berichten 4479

Berichten - 26 juni 2007 :  21:32:12  n/a's profiel weergeven
nou, komt ie dan hť... (gemiddelde caloriewaarde):

kaiserbroodje: 75 calorieŽn p/s
pistolet (hard): 110 calorieŽn p/s
stokbrood: 280 calorieŽn per 100 gram.
zacht broodje (bruin) 120 calorieŽn p/s
zacht broodje (wit) 150 calorieŽn p/s

Ps. H.K je moet niet zo over dat gistbrood inzitten. Pak een broodje dat je lekker vindt, want het maakt echt niet veel verschil in calorische waarde. Ik zou zeggen pak een lekker afbakbroodje, of een lekker vers broodje met volkorenproducten (want dat is goed tijdens het diŽten)!

Bewerkt door - n/a on 26 juni 2007 21:33:01
Naar boven

kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298

Berichten - 26 juni 2007 :  21:56:07  kaa's profiel weergeven  Bezoek kaa's homepagekaa
Haaa, Tammetje onze calorie deskundige!!

Naar boven

Danielle
Starter

Netherlands
Berichten 91

Berichten - 20 juli 2007 :  17:43:34  Danielle's profiel weergeven  Bezoek Danielle's homepageDanielle
Ik zie wel de hele discussie over het gistbroodje maar wat zijn de resultaten van een ieder? Of zijn er andere zoveel-dagen dieten die worden aangeraden?

Dieet; beetje van mezelf, beetje van het forum, aangevult met een sausje van Sonja!
Naar boven

H.K.
Senior

Netherlands
Berichten 349

Berichten - 20 juli 2007 :  21:13:19  H.K.'s profiel weergeven  Bezoek H.K.'s homepageH.K.
Hoi Danielle, ik heb dus het 10 dagen dieet gevolgd (zie ook mij eetdagboek, daar staan mijn ervaringen ook bij). Ben in 10 dagen 2,7 kg afgevallen. Best netjes , maar dus niet de 5 kg die ze beloofden. Het was trouwens wel goed vol te houden, geen honger gehad. Ga jij het ook volgen?

Naar boven

Danielle
Starter

Netherlands
Berichten 91

Berichten - 20 juli 2007 :  22:03:01  Danielle's profiel weergeven  Bezoek Danielle's homepageDanielle
Hoi H.K.

Ja ga er morgen aan beginnen. Ik wil graag 10 kilo kwijt. Dit zou een goed begin zijn dus. Vindt de aardappelsalade wel wat apart, dacht dat dat barste van de mayo e.d. maar het zal wel wezen. Ook lijken me zure augurken nogal vies... nou ja, honger is vooral vervelend!

Groetjes

Dieet; beetje van mezelf, beetje van het forum, aangevult met een sausje van Sonja!
Naar boven

Voedingsforum
Expert

Netherlands

Berichten - 23 november 2017 :  15:45:26
Naar boven
Pagina: van 5 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
Ga naar:
 Image Forums 2001 Deze pagina is geladen in 0,11 seconden. Snitz Forums 2000
© 2017 Voedingsforum | Disclaimer | Boeken | Dieetnieuws | Contact | BMI | Top 10
Hosting by Seoptics | Benelinx | Calorieshop | Recepten | Voedingswaarde | Calorie | Dieet | Caloriedagboek | Koolhydraten |
RSS 2.0 | Google+