|
mariette66
Nieuw

Netherlands
Berichten 11 |
Berichten - 28 februari 2009 : 15:28:46
|
Hoi Fshbn
Ja ik ben sinds 3 weken ook bezig met NF en ben nu 5 kg kwijt hoe gaat het bij jou? |
Het leven is een feestje maar we moeten wel zelf de slingers ophangen Liefs Mariette |
 |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 09 september 2010 : 16:06:09
|
|
|
|
Lady78
Nieuw
Berichten 2 |
Berichten - 03 maart 2009 : 12:29:15
|
Ik ben sinds 6 weken ook met NF bezig maar het gaat zo langzaam bij mij..alleen maar 3,5 kilo kwijt!!  |
 |
 |
|
|
fshbn
Nieuw

Netherlands
Berichten 4 |
Berichten - 03 maart 2009 : 16:04:03
|
ik ben 4 kilo kwijt geraakt de afgelopen 3 weken en ik moet vandaag wegen. Ik hoop wel echt dat er nog 1 of 2 af is. Ik moet zeggen dat ik wel vaak snak naar 'gewoon eten'. jullie ook? |
 |
 |
|
|
mariette66
Nieuw

Netherlands
Berichten 11 |
Berichten - 04 maart 2009 : 19:11:09
|
Ik mis mijn aardappelen wel hoor maar oké ik ben met dit dieet al een keer 22kg afgevallen dus het moet te doen zijn enne wat de kilo's betreft het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel eraf moet en hoe zwaar je ben ....... ik ben net boven de 100kg dus dan gaat het denk ik toch sneller. Maar wel leuk dat er weer een paar medestanders zijn
|
Het leven is een feestje maar we moeten wel zelf de slingers ophangen Liefs Mariette |
 |
|
|
sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638 |
Berichten - 08 maart 2009 : 11:22:05
|
ik ben hier heel lang niet meer geweest maar ben afgelopen week weer begonnen
ik wil er eigenlijk 10 kilo vanaf hebben weeg nu 73,3 (dinsdag begonnen met gewicht van 75,3) ipv dindsdag weer een appeldag ga ik hem morgen doen ik heb altijd op maandag mijn appeldagje gehouden maar afgelopen week kwam het niet uit omdat ik mijn verjaardag zou vieren op het werk en tjaaaaa vond het vooral heel zielig voor mezelf om op mijn eigen verjaardag geen lekker stukje vers gebakken appeltaart te kunnen eten whahaha dus het was een goede afsluiting van al het lekkere en vooral ongezonde eten ;) en nu op naar de leuke weegmomenten op de weegschaal kan niet wachten tot dat ding weer onder de 70 uitkomt
ik zal eens kijken of ik mijn oude ticker aankan passen want die klopt (helaassssss) niet meer
|
groetjes Sterre
 Ik volg het New figure dieet zonder de pillen In september '07 begonnen met gewicht van 85kg met het dieet 20 kilo afgevallen! nu maart'09 begint een na-race om de in de loop van de tijd weer aangekomen kilo's er weer af te krijgen ik wil weer maatje 38 :)
|
 |
|
|
mariette66
Nieuw

Netherlands
Berichten 11 |
Berichten - 10 maart 2009 : 07:11:50
|
Hoi Sterre doe je NF nu weer zonder de pillen en heb je dan geen honger. Ik heb het 2 jaar gelden ook geprobeert maar dat lukte me toch niet (misschien tussen de oren) Deze week 4 ons eraf niet veel maar ik denk dat ik gestraft ben voor vorige week toen wel veel gegeten bij de indonees. Hoe gaat het verdeer met iedereen
|
 |
|
|
sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638 |
Berichten - 10 maart 2009 : 12:12:06
|
Hallo Mariette
Ik doe het inderdaad weer zonder de pillen en het gaat weer prima! ik baal alleen zoooo van mezelf dat ik het heb laten versloffen en toch weer stiekum in een oud patroontje van teveel chocola, teveel koekjes tussendoor, teveel weer naar de chips graai laatste tijd weer wat vaker chineesje halen.... gelukkig ben ik niet alles weer aangekomen!!!! en ben ik redelijk optijd met ingrijpen ik heb mezelf echt beloofd noooitttt meer zoveel aan te komen!! de eerste week zit er op en er is al zo'n 3 kilo vanaf! weegschaal gaf vanmorgen 72,3 aan kan echt niet wachten tot die weer onder de 70 zakt!
Doe je nu ook weer aan de NF? of doe je een ander dieet?
|
groetjes Sterre
 Ik volg het New figure dieet zonder de pillen In september '07 begonnen met gewicht van 85kg met het dieet 20 kilo afgevallen! nu maart'09 begint een na-race om de in de loop van de tijd weer aangekomen kilo's er weer af te krijgen ik wil weer maatje 38 :)
|
Bewerkt door - sterre on 10 maart 2009 12:14:16 |
 |
|
|
sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638 |
Berichten - 10 maart 2009 : 12:20:28
|
|
zo mijn ticker is ook weer aangepast :) |
groetjes Sterre
|
 |
|
|
mariette66
Nieuw

Netherlands
Berichten 11 |
Berichten - 13 maart 2009 : 12:00:20
|
Hoi Sterre
Ik ben ook weerbegonnen met Nf maar dan wel met de pillen ..... vorige keer heb ik geprobeerd zonder maar mijn honger was erger dan met pillen dan had ik helemaal geen honger. Maar we zijn weer flink bezig en tot op heden gaat het geweldig al zeg ik het zelf. Mijn streven is voor 22 mei minimaal 15 kilo kwijt te zijn en de eesrte 7,5 kilo is eraf!!!!!!!!! Mijn zus gaat dan trouwen en ik wil een mooie jurk aan dus ja dan moet ik wel hé hahahahahaha |
 |
|
|
maatje 38
Nieuw
Berichten 5 |
Berichten - 13 maart 2009 : 12:38:23
|
Hallo allemaal, ik ben al een tijd bezig met new figure. De laatste weken wil het niet meer lukken, geen motivatie. Mijn streven is onder de 70 kilo te komen en daarvoor moet ik nog 4 kilo afvallen. Ik wordt onnauwkeurig en neem te vaak zoetigheid. Wie heeft tips voor mij? .Sterre hoe je dat zonder pillen? Volg je dan gewoon het NF dieet en neem je de pillen niet? Als het werkt is dat mooi, want €22,- per week is wel veel. |
 |
|
|
mariette66
Nieuw

Netherlands
Berichten 11 |
Berichten - 13 maart 2009 : 21:15:52
|
Hoi maatje 38 misschien moet je je er echt even toe aanzetten omweer de spirit te pakken te krijgen ..... misschien wel makkelijk gezegd dan gedaan maar het is "nog" maar 4 kg kom op je kan het. Ik weet niet hoeveel je al ben afgevallen maar die laatste kilo's dat moet toch lukken? Een optie is om bij een new figure vestging van die zakjes te kopen met gedroogd fruit, ik heb zelf altijd de ananas die zijn een beetje zuur en vullen echt. Veel succes |
 |
|
|
Lady78
Nieuw
Berichten 2 |
Berichten - 14 maart 2009 : 12:17:43
|
Beste allemaal..na 7 weken bezig met NF en alleen maar 4,3 kilo afgevallen, heb ik besloten om vandaag met mijn reiniging proces te beginne van vandaag was dag 1..misschien het ligt wel aan mee!! maar ik heb heel goed de dieet gevolgde en elke dag 2 liter water gedronken en nu heb ik geen motivatie meer!! mijn probleem denk ik is als ik een dieet volg dan heb ik een probleem met toiletbezoek..soms duurt het een week of meer!! ik had ook van NF Zoetermeer een tabletten gekregen speciaal voor dit en ook van mijn huisarts een soort poeder gekregen..maar het help niet zo!! ik ga na de passen met een andere dieet begonnen want ik moet nog 3 kilo afvallen!! ik heb helaas te veel pillen besteld en die heb ik het niet meer nodig!! het ging om 3 nieuw zakjes en mijn vraag is of iemand wilt het voor EUR 18,00 kopen!!
Ik wens jullie allemaal heel veel succes!!!
|
 |
 |
|
|
sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638 |
Berichten - 14 maart 2009 : 15:00:51
|
hallo allemaal!
Mariette dat is inderdaad een goed streven lekker slank naar de bruiloft hihi en het gaat dus al behoorlijk goed al 7,5 kilo!! goed zeg!!
maatje 38 Ik volg gewoon het nf dieet en gebruik inderdaad helemaal geen pillen! ik ben van nature geen 'trouwe' pillenslikker dus dat hou ik een week vol en daarna belanden ze hoog in de kast om het vervolgens weg te gooien zonde dus... ik vind het echt prima te doen zonder pillen en met mij hebben een aantal vriendinnen en collega's dit dieet ook na mijn succes storie van 20 kilo afvallen het ook zonder pillen gedaan en die zijn ook allemaal reuze enthausiast! en tja wat betreft de drang naar de lekkere dingen... neem zo nu en dan een stukje pure chocola (daar gaat mijn motortje altijd weer harden van werken met gevolg dat de weegschaal de volgende dag altijd minder aangeeft :)) en je zou eens een overheerlijke kwark taart kunnen maken! neem wel de optimel kwark en dan zo'n pak voor kwarktaart (dr Oetker) en dan doe je er geen slagroom in en ook geen vervanger daarvoor en zo heb je een overheerlijke mager taartje :) natuurlijk niet de hele taart in je eentje opeten hahahaha Kom op meid nog 4 kilo!! zet hem op het gaat je lukken!! wij doen met je mee!!!!!
lady78 heb je de natuurlijke stoelgang thee van zonnatura al eens geprobeerd? deze gebuik ik ook als ik 's avonds 2 kiwi's eet en een kopje van die thee erbij drink.... nou dan is er niks mis met mijn stoelgang hoor hihi
|
groetjes Sterre
|
 |
|
|
mariette66
Nieuw

Netherlands
Berichten 11 |
Berichten - 15 maart 2009 : 20:19:07
|
Hoi hoi allemaal,
Hoe gaat het met iedereen? Sterre wat een lekker recept maar wel illegaal hahahahaha maar ondanks dat ga ik hem toch uit proberen. Ik heb ookwel een idee dat je af en toe wat "moet" smokkelen om inderdaad je stofwisseling een boots te geven even een andere verbranding. Maatje 38 ik neem 's avonds ook altijd wel wat soepstengels om de lekkere trek te laten verdwijnen samen met ets te drinken vult het goed. Succes allemaal. |
 |
|
|
Patricia1982
Nieuw

Netherlands
Berichten 3 |
Berichten - 19 maart 2009 : 13:46:17
|
Hoi allemaal,
Ik ben sinds gisteren bezig met het new figure dieet.
Ik ben gisteren dus ook gelijk begonnen met de appeldag. Gezien ik 's avonds pas om half 7 eet, mag ik van mijn consulente 2 middagtussendoortjes. Nu had ik als eerste middagtussendoortje (15:30) mijn laatste van de 7 appels. Als tweede middagtussendoortje (16:30) een beker optimel drink.
Helaas was ik onderweg van mijn werk naar huis helemaal bibberig en merkte echt dat ik eten "nodig" had. Helaas had ik niets bij me in de auto, tjah, nog wat snoepgoed van voor het dieten, maar daar wilde ik me niet aan wagen.
Voelen jullie je ook wel eens slap op de appeldagen?
Groeten, Patricia |
 |
Bewerkt door - Patricia1982 on 19 maart 2009 13:47:13 |
 |
|
|
maatje 38
Nieuw
Berichten 5 |
Berichten - 19 maart 2009 : 19:48:35
|
hallo allemaal, Morgen weer wegen. Ben benieuwd. De hele week goed mijn best gedaan. Op zaterdag een etentje gehad, toen heb ik de nieuwste vet-blokkers genomen. Vanmorgen bij de koffie beschuit met roze muisjes van mijn collega, zij was oma geworden. Dus spannend. Eerlijk gezegd voelt het alsof er niets af is
. Die soepstengels in de avond heb ik ook wel eens gedaan, maar ik kan geen maat houden, dus het hele pak gaat er bij mij doorheen. Ik heb echt bewondering voor de mensen die 1 koekje kunnen nemen of 1 dropje. Morgen maar afwachten.................
|
 |
|
|
mariette66
Nieuw

Netherlands
Berichten 11 |
Berichten - 19 maart 2009 : 21:04:20
|
Hoi hoi de appeldagen gaan voor mij vaak niet op omdat ik diabetes heb dus ik mag geen appeldagen. ALs ik een etentje heb gehad doe ik wel een "appeldag" maar neem wel optimel vla of kwark tussendoor.' Ik kan 's avonds mijn soepstengels eten maar dan doe ik de helft eruit en de rest ruim ik gelijk op dus op is op. |
 |
|
|
jacqueline
Nieuw
Netherlands
Berichten 13 |
Berichten - 26 maart 2009 : 13:18:30
|
hallo, Ik ben ook weer begonnen(met pillen).Het afvallen is me al die tijd niet gelukt,maar als ik aan de zomer denk voel ik toch een paniek opkomen.Ik woog afgelopen dinsdag(1e dag) 79,4 kg.Dat was voor mij echt een dieptepunt.Ik hoop dat ik hier steun zal vinden.Weet iemand trouwens waar ik de pam spray kan kopen uitgezonderd de Jumbo? Succes allemaal! |
 |
|
|
Maroes
Nieuw
Berichten 1 |
Berichten - 04 april 2009 : 23:12:32
|
Afgelopen woensdag begonnen met NF en vanmorgen gewogen, resultaat 4,2 kg! Voornamelijk vocht dus.
Ik vraag me alleen af of niemand last heeft van tintelende handen. Ik heb het idee/gevoel dat mijn spieren/organen in werking worden gezet.
Verder ben ik hartstikke blij met het resultaat! |
Bewerkt door - Maroes on 04 april 2009 23:13:01 |
 |
|
|
marretje
Nieuw

Netherlands
Berichten 1 |
Berichten - 07 april 2009 : 06:23:04
|
|
Ik ga morgen ook beginnen met new figure. Ik krijg vandaag als het goed is de pillen binnen. Ben benieuwd of het werkt voor mij. Wil ongeveer 8 kilo kwijt....... |
 |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 09 september 2010 : 16:06:10
|
|
|