|
maatje 38
Nieuw
Berichten 5 |
Berichten - 03 april 2008 : 16:46:14
|
Jammer dat je je niet echt top voelt. Ik zou een crackertje nemen als je je licht in je hoofd voelt. Het gaat wel over hoor. Drink je goed water? Je mag gewoon thee en crystal clear drinken. Ik neem ook altijd een toetje [optimel], maar dat neem ik een uurtje na de warme maaltijd. Als tussendoortje eet ik een appel en soms een opkikkertje. Ik kan daar prima op leven, heb niet of nauwelijks honger gevoel. Ik neem bij de warme maaltijd wel een hele ruime portie groente, pasta weeg ik goed af en vlees of vis is soms iets meer dan 100 gr. En als ik een etentje heb.......... ........ik eet waar ik zin in heb, neem dan wel gegrilde vis en geen friet of aardappeltjes. Ik probeer het toetje te laten voor wat het is, maar dat lukt me meestal niet. De volgende dag neem ik dan een appeldag. Nou ik hoop dat je hier wat aan hebt. Veel succes. |
 |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 09 september 2010 : 16:00:34
|
|
|
|
molly
Nieuw
Berichten 1 |
Berichten - 12 april 2008 : 11:37:33
|
hallo ik ben molly ik heb voor maandag een afspraak staan bij NF ben zeer benieuwd ik ben ruim 5 weken geleden gestopt met roken en ik was al aan de breede kant maar nu is nog erger hihihii maar ik wil dus niet meer roken en iets aan mijn gewicht doen ik moet denk ik rond de 25 kilo afvallen dus een beetje steun is altijd welkom |
 |
|
|
jacquelinevegas
Nieuw

Netherlands
Berichten 3 |
Berichten - 21 april 2008 : 19:22:40
|
|
hoi iedereen, ik wil ongeveer vier kilokwijt en denk het dus te kunnen redden met die doos die je kan bestellen. Heeft iemand daar ervaring mee?? |
 |
|
|
Newfigure
Nieuw
Netherlands
Berichten 9 |
Berichten - 22 april 2008 : 09:51:54
|
Dit kan zeer zeker. De recoverkit is goed voor maximaal 5kg. Het is een verkorte procedure op de traditionele Newfigure afslankbehandeling.
Je kunt het beste even de website bezoeken op www.recoverkit.nl Hier staat alles duidelijk en overzichtelijk weergegeven.
mvg,
Wil Niese
hoi iedereen, ik wil ongeveer vier kilokwijt en denk het dus te kunnen redden met die doos die je kan bestellen. Heeft iemand daar ervaring mee??
Geplaatst door jacquelinevegas |
NewFigure afslankbehandeling voor gewichtscorrecties vanaf 2, 5, 10, 25, 40 kg en meer is mogelijk.
Kosten zijn €20,- per wekelijkse behandeling in de kliniek met 42 capsules per week is 6 capsules per dag.
Indien er wordt gekozen voor de online versie van NewFigure, dan is het maar €18,- per week.
Kijk op de volgende site voor meer informatie: www.newfigurezoetermeer.nl
U kunt ook de Recoverkit/Recoverkit plus bestellen op www.recoverkit.nl |
 |
|
|
Daan1971
Nieuw

Netherlands
Berichten 2 |
Berichten - 23 april 2008 : 10:26:07
|
Goedemorgen,
Nadat ik zeer veel positieve berichten over NF had gelezen op dit forum, heb ik besloten er ook voor te willen gaan. Ik ben Danielle, 36 jaar jong, en al eeuwig aan het jojo én. Na mijn bevalling 14 jaar geleden is mijn 30 kilo er eigenlijk nooit meer afgegaan Uiteindelijk is het me zelfstandig gelukt er 10 kilo af te krijgen, maar ja nog steeds 20 te gaan. Gelukkig vind ik sporten sinds kort erg leuk en probeer dat ook 3x per week vol te houden. Helaas heb ik een zittend beroep, dus ja dat werkt niet echt mee natuurlijk. Mijn 14 jarige dochter heeft godsijdank een prachtig figuur dus gelukkig is dat van mij niet erfelijk haha. Ik ben gisteren contact gehad met NF Zoetermeer en een afspraak gemaakt voor eind mei. Ik ben echt heel erg benieuwd! Toch heb ik nog een vraag... waar is het dieet op gebaseerd? Mag je bv geen koolhydraten, of juist wel, en hoe zit het met eiwitten? Je hoort zoveel tegenstrijdige verhalen... Atkins moet je juist koolhydraten eten en bij andere dieeten is t weer ten strengste verboden... Dus wie kan mij enige info geven?
Hartelijke groet, Danielle |
 |
|
|
Impie
Nieuw

Netherlands
Berichten 2 |
Berichten - 07 mei 2008 : 14:33:06
|
Ik heb net een afspraak gemaakt in Den Haag. Ben het goed zat om te veel te wegen en het lukt me niet om "alleen" af te vallen. Weeg nu zo'n 95 kilo en wil 70 of minder... |
Toedeloe! Irma
Je hart fluistert, luister goed.... |
 |
|
|
Newfigure
Nieuw
Netherlands
Berichten 9 |
Berichten - 08 mei 2008 : 17:56:56
|
Beste Newfigure klanten,
Er is nu ook de mogelijkheid om af te slanken via de Online NewFigure afslankmethode. Het is precies gelijk aan die van een behandeling in de kliniek.
Ruim een besparing van 20% per week en de voedingssupplementen worden Gratis opgestuurd.
Huidige klanten die vanwege het sluiten van veel vestigingen van NewFigure moeten stoppen met de behandeling vanwege een faillisement kunnen Gratis overstappen op de online versie.
Ook de bekende Recoverkits voor afslanken tot 5kg kunnen online worden besteld, namelijk via de volgende website: |
NewFigure afslankbehandeling voor gewichtscorrecties vanaf 2, 5, 10, 25, 40 kg en meer is mogelijk.
Kosten zijn €20,- per wekelijkse behandeling in de kliniek met 42 capsules per week is 6 capsules per dag.
Indien er wordt gekozen voor de online versie van NewFigure, dan is het maar €18,- per week.
 |
|
|
jacquelinevegas
Nieuw

Netherlands
Berichten 3 |
Berichten - 20 mei 2008 : 12:41:52
|
|
jacHallo daar, ik probeer een ....kit tte bestellen, maar dat gaatniet lukken. Ik krijg het aantal (1) niet op de bestelling, dus hoe nuverder.... |
 |
|
|
daantje1985
Nieuw
Berichten 2 |
Berichten - 20 mei 2008 : 14:57:09
|
Hallo Allemaal,
Ik zou heel graag willen beginnen aan het New Figure dieet maar ik vind het allemaal erg duur. Nou zou ik wel graag naar zoetermeer willen alleen kan deze mevrouw nooit in de avond en overdag werk ik fulltime en zit ik op school. Ook heb ik overdag geen auto. Ik zou er ook voor kunnen kiezen om het online te doen maar ik weet niet of ik dan die stok achter de deur heb zeg maar. Heeft iemand voor mij een documentje met daarin een voorbeeld zoals een menu er uit ziet per dag? Dan kan ik een beetje een idee krijgen.
Alvast bedankt,
danielle |
 |
|
|
Newfigure
Nieuw
Netherlands
Berichten 9 |
Berichten - 20 mei 2008 : 16:18:23
|
Beste jacquelinevegas,
U kunt op de website www.recoverkit.nl een bestelling plaatsen door naar het kopje bestellen te gaan en het vinkje (vierkantje) te klikken voor de recoverkit. Dus klik het vinkje voor Recoverkit of Recoverkit Plus. Voor de extra producten kunt aangeven hoeveel u ervan wilt hebben in de pagina erna.
Indien u vragen heeft kunt u deze ook sturen naar info@newfigurezoetermeer.nl of info@recoverkit.nl
mvg,
C. Niese
NewFigure
jacHallo daar, ik probeer een ....kit tte bestellen, maar dat gaatniet lukken. Ik krijg het aantal (1) niet op de bestelling, dus hoe nuverder....
Geplaatst door jacquelinevegas |
 |
|
|
Newfigure
Nieuw
Netherlands
Berichten 9 |
Berichten - 20 mei 2008 : 16:24:28
|
Beste daantje1985,
Uiteraard bestelt u zelf de voedingssupplementen via onze online winkel en hierdoor heeft u zelf alles in eigen handen.
Klanten die een aanvullende verzekering hebben krijgen vaak 4 of 5 behandelingen betaald.
Oude klanten hoeven niet opnieuw intakekosten te betalen.
U kunt zich aanmelden en ik zal u hoogst persoonlijk begeleiden door de website die erg gebruikersvriendelijk is gemaakt.
mvg,
C. Niese
Newfigure
Hallo Allemaal,
Ik zou heel graag willen beginnen aan het New Figure dieet maar ik vind het allemaal erg duur. Nou zou ik wel graag naar zoetermeer willen alleen kan deze mevrouw nooit in de avond en overdag werk ik fulltime en zit ik op school. Ook heb ik overdag geen auto. Ik zou er ook voor kunnen kiezen om het online te doen maar ik weet niet of ik dan die stok achter de deur heb zeg maar. Heeft iemand voor mij een documentje met daarin een voorbeeld zoals een menu er uit ziet per dag? Dan kan ik een beetje een idee krijgen.
Alvast bedankt,
danielle
Geplaatst door daantje1985 |
 |
|
|
daantje1985
Nieuw
Berichten 2 |
Berichten - 20 mei 2008 : 16:47:46
|
Ik heb het formulier ingevuld op de site voor het online afslanken. Als het goed is wordt er nu contact met mij opgenomen zodat we een intake gesprek kunnen doen, begreep ik dit goed? Ik heb namelijk ook nog wel een aantal vragen
met vriendelijke groet,
danielle |
 |
|
|
Newfigure
Nieuw
Netherlands
Berichten 9 |
Berichten - 20 mei 2008 : 22:51:20
|
Morgen wordt er met u contact opgenomen.
mvg,
C. Niese Newfigure
Ik heb het formulier ingevuld op de site voor het online afslanken. Als het goed is wordt er nu contact met mij opgenomen zodat we een intake gesprek kunnen doen, begreep ik dit goed? Ik heb namelijk ook nog wel een aantal vragen
met vriendelijke groet,
danielle
Geplaatst door daantje1985 |
 |
|
|
jacquelinevegas
Nieuw

Netherlands
Berichten 3 |
Berichten - 28 mei 2008 : 17:16:12
|
|
hallo allemaal, met de recoverkit begonnen, appeldag was goed te doen, om twee uur mag je al een lekker zout soepie nemen. Ben nu drie dagen bezig, en met paardrijden (dat doe ik iedere dag een uur intensief) ben ik wel blij dat ik een paard heb die wel wil lopen. Mis een beetje kracht en energie. Maar.....ik was vanmorgen al een kilo afgevallen in twee dagen...joepievolhouden dus. |
 |
|
|
Impie
Nieuw

Netherlands
Berichten 2 |
Berichten - 30 mei 2008 : 07:54:29
|
|
Afgelopen maandag eerste weegdag gehad, 2,5 kilo eraf! Ik ben best blij maar nog niet echt trots, want ik heb het gevoel dat ik nog beter mijn best had kunnen doen....Afijn, we zien wel wat er de komende weken afgaat! |
Toedeloe! Irma
Je hart fluistert, luister goed.... |
 |
|
|
Mirella
Nieuw

Berichten 3 |
Berichten - 21 juni 2008 : 19:12:13
|
Hallo allemaal,
Ik ben vandaag begonnen met NF en heb op de appel/ananasdag wel wat moeten smokkelen, wilde ik niet omvallen. Via NF Zoetermeer heb ik de recoverkit besteld omdat ik hooguit 4 kilo wil afvallen.
Al de gehele dag heb ik hoofdpijn (kan ook door het drukkende weer komen). Wat ik niet begrijp en ook nergens teruglees: waarom mag je geen peen/wortel eten?
gr, Mirella |
 |
|
|
kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298 |
Berichten - 21 juni 2008 : 23:20:49
|
Ik ken nf niet, het klinkt ongezond, appel/ananas dag? ehm tja, ik zal niet meteen met vooroordelen smijten. Waarschijnlijk mag je geen wortels eten omdat deze groenten relatief veel suiker bevatten. Persoonlijk vind ik het een heeel klein beetje kul. Wij hebben bij de slankklup bepaalde voedingsmiddelen eens vergeleken met zakken worteltjes. Qua kcal dan. NOu, je mag heeel wat worteltjes eten in plaats van bv een boterham leverworst. Maar...misschien is er -binnen dit dieet- wel een andere reden waarom je worteltjes moet laten staan! |
HOI MEIDEN DAAR BEN IK WEER!! 
... Kaa jojoot niet, ze heeft het uitgevonden!
|
 |
|
|
Mirella
Nieuw

Berichten 3 |
Berichten - 21 juni 2008 : 23:32:19
|
Ze noemen het ananas/appeldag, maar je mag wel wat meer dan dat op een dag hoor. Maarre...dat van die wortels/peen vond ik ook maar raar. In mijn roerbakgroenten van vandaag heb ik ze dan ook niet eruit gevist 
|
 |
|
|
kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298 |
Berichten - 21 juni 2008 : 23:38:30
|
Ik denk al, een hele dag alleen maar ananas en appeltjes pffft....heftig hoor. Hoewel, ik ben ook schuldig....heb 2x een hele week gevast. Ook heel heftig! Als je weet waarom de oranje rakkers not done zijn, laat je het dan even weten?? |
HOI MEIDEN DAAR BEN IK WEER!! 
... Kaa jojoot niet, ze heeft het uitgevonden!
|
 |
|
|
Mirella
Nieuw

Berichten 3 |
Berichten - 21 juni 2008 : 23:50:20
|
|
Haha....zal ik doen! |
 |