|
dannl123
Expert

Netherlands
Berichten 815 |
Berichten - 22 januari 2008 : 19:07:16
|
Dat mannen sneller een lager vet% kunnen krijgen klopt ja. Wat dat aangaat zijn wij weer gematst.
Maar 5kg in 1 week is neit verstandig. Veelal verlies je dan niet alleen vet, maar ook spierweefsel (of vocht, wat er de volgende dag gewoon weer aan kan zitten). Spierweefsel is ABSOLUUT NIET de bedoeling.
Serieus, dat is echt slecht. |
 |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 09 september 2010 : 15:45:15
|
|
|
|
April
Expert

Netherlands
Berichten 2450 |
Berichten - 22 januari 2008 : 19:09:19
|
Hoi marc ook ik ben kok al is het nou ja eigenlijk ook wel hahaha ageen chefkok . Ik kook maaltijden die we in onze groente speciaal zaak verkopen (kant en klare maaltijden maar dan zelf gekookt niet uit een pakje ) ik wil dolgraag van jou wel wat recepten kijken of ik er iets mee kan doen daar. ik ben in de zaak de enigste die er kookt grijnss als ik eens ziek ben staat alles in rep en roer. sinds deze week kook ik voor nog een filiaal van de echte groenteman hier in Huizen. Sta dus smorgens om 6uur al maaltijden te koken het meeste moet om tien uur de zaak in . in mijn profiel staat mijn hotmailadres mischien kunnen we via msn eens praten.
|
 gehuwd 3 kids 3 kleinkids 54 jaar en ben Kok *Zeg niet alles wat je weet,maar weet wat je zegt* groetjes April
|
 |
|
|
Marc
Expert

Netherlands
Berichten 840 |
Berichten - 23 januari 2008 : 10:09:53
|
|
op hoeveel sites kun je hier eigenlijk reageren??? |
 |
 |
|
|
Thomasjoosten
Nieuw
Netherlands
Berichten 2 |
Berichten - 25 januari 2008 : 22:39:17
|
Ik ben al 11 kg kwijt geraakt dankzij mijn deelname bij Newfigure Zoetermeer.
Handig zijn de menu's die je mee krijgt en de algemene controle. Weetje tenminste ook weer meer over je eigen lichaam.
Slechte ervaring heb ik in de vestiging Den Haag, omdat ik mezelf er niet correct door werd ingelicht. Het ging allemaal te snel en je moet er ook nog maar eens een parkeerplek weten te vinden.