|
dannl123
Expert

Netherlands
Berichten 815 |
Berichten - 22 januari 2008 : 19:07:16
|
Dat mannen sneller een lager vet% kunnen krijgen klopt ja. Wat dat aangaat zijn wij weer gematst.
Maar 5kg in 1 week is neit verstandig. Veelal verlies je dan niet alleen vet, maar ook spierweefsel (of vocht, wat er de volgende dag gewoon weer aan kan zitten). Spierweefsel is ABSOLUUT NIET de bedoeling.
Serieus, dat is echt slecht. |
 |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 09 september 2010 : 15:45:15
|
|
|
|
April
Expert

Netherlands
Berichten 2450 |
Berichten - 22 januari 2008 : 19:09:19
|
Hoi marc ook ik ben kok al is het nou ja eigenlijk ook wel hahaha ageen chefkok . Ik kook maaltijden die we in onze groente speciaal zaak verkopen (kant en klare maaltijden maar dan zelf gekookt niet uit een pakje ) ik wil dolgraag van jou wel wat recepten kijken of ik er iets mee kan doen daar. ik ben in de zaak de enigste die er kookt grijnss als ik eens ziek ben staat alles in rep en roer. sinds deze week kook ik voor nog een filiaal van de echte groenteman hier in Huizen. Sta dus smorgens om 6uur al maaltijden te koken het meeste moet om tien uur de zaak in . in mijn profiel staat mijn hotmailadres mischien kunnen we via msn eens praten.
|
 gehuwd 3 kids 3 kleinkids 54 jaar en ben Kok *Zeg niet alles wat je weet,maar weet wat je zegt* groetjes April
|
 |
|
|
Marc
Expert

Netherlands
Berichten 840 |
Berichten - 23 januari 2008 : 10:09:53
|
|
op hoeveel sites kun je hier eigenlijk reageren??? |
 |
 |
|
|
Thomasjoosten
Nieuw
Netherlands
Berichten 2 |
Berichten - 25 januari 2008 : 22:39:17
|
Ik ben al 11 kg kwijt geraakt dankzij mijn deelname bij Newfigure Zoetermeer.
Handig zijn de menu's die je mee krijgt en de algemene controle. Weetje tenminste ook weer meer over je eigen lichaam.
Slechte ervaring heb ik in de vestiging Den Haag, omdat ik mezelf er niet correct door werd ingelicht. Het ging allemaal te snel en je moet er ook nog maar eens een parkeerplek weten te vinden.
Ik ben toen zelf gaan zoeken naar een vestiging dichterbij en tot mijn verbazing stond Zoetermeer hier niet op hun kaartje, maar was dit wel uit te zoeken via google: Newfigure Zoetermeer.
Goede aanrader deze behandeling en ook een leuk voordeel is dat het in Zoetermeer, maar 20 euro kost per consult en in Den haag 22 per consult.
Groeten Thomas |
Bewerkt door - Thomasjoosten on 26 januari 2008 20:05:38 |
 |
|
|
janny1970
Nieuw
Berichten 1 |
Berichten - 30 januari 2008 : 15:17:38
|
Hallo iedereen,
Ooit heb ik nf gevolgd maar moest er mee stoppen i.v.m de kosten, dure pillen en nog ver rijden ook voor mij. Ik zou erg graag weer een lijst ontvangen met wat wel en niet mag bij nf. Ik ben lichamelijk beperkt(bot en spierziekte) dus sporten is geen optie voor mij. Ik ben 1.67 lang of kort en weeg 70 kilo dat is voor mij met mijn aandoening teveel en wil er graag weer enkel kilo's vanaf hebben, alle hulp is welkom.
Heb al veel gevonden op de site, toppie.
Groetjes Janny |
 |
|
|
Lady75
Nieuw

Netherlands
Berichten 49 |
Berichten - 05 februari 2008 : 20:10:37
|
Hallo mensen!
Ik ben ook bezig sinds 9 januari en zie ook prima resultaat! Wil jullie allemaal een hart onder de riem steken met de recepten die ik net heb geplaatst. Ik ben namelijk nogal creatief als het op koken aankomt en ik hou van gezond en lekker eten. Wat mij betreft eet ik nog steeds wat ik normaliter zou eten, alleen volgens de richtlijnen van New Figure. Ik kan je verzekeren dat ik nog steeds heeeerlijk eet!
Je kunt dus echt normale dingen eten hoor! Kost even wat moeite om het te koken en sommige recepte helemaal niet, maar yammie, het is voor herhaling vatbaar! Je kunt de recepten op dit forum lezen: http://www.voedingsforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=1058
De pillen van NF zijn amino's en vitaminetjes en zorgen ervoor dat je spiermassa niet afzwakt tijdens het dieetproces. Het zijn geen pillen die je extra laten afslanken ofzo! Eerlijk gezegd ben ik blij dat ik ze slik want ze onderdrukken het hongergevoel erg goed en ik leef echt op 3 maaltijden per dag en heb tussendoor niet echt honger. Zo ja, dan grijp ik naar de pot Kesbeke augurken hahaha! Zou toch bijna denken dat ik zwanger was  
Maar het is een prima vol te houden dieet.
|
Cheers, Lady 75 ;-)
Check ook mijn New Figure dieet recepten en laat me weten wat je ervan vond! ;)
Mijn eetdagboek kun je vinden op: Eetdagboek Lady75 |
 |
|
|
Testy
Nieuw

Berichten 2 |
Berichten - 07 februari 2008 : 22:16:24
|
Hoi iedereen,
Door enthousiaste verhalen van een collega overgehaald ga ik nu ook aan de New Figure. Ik wil er 7 kilo af (van 72 naar 65 bij een lengte van 1.70) en ik heb de Recoverkit Plus besteld.
Als ik het zo lees zijn jullie heel gemotiveerd, dus hopelijk kan ik daaraan het goede voorbeeld nemen.
Vandaag allemaal gezonde boodschappen gehaald, morgen echt starten met appels eten, dus wish me luck ;)
Succes allemaal! |
 |
|
|
Ying
Expert

Netherlands
Berichten 7986 |
Berichten - 07 februari 2008 : 22:33:44
|
Heeeel veel succes!!!! Zet hem op, als ik al die positieve berichten zie/hoor moet het je ook gaan lukken!!!! |
Velen denken dat ze denken wanneer ze slechts hun vooroordelen anders rangschikken...........

|
 |
|
|
lollypop5
Expert

Belgium
Berichten 4028 |
Berichten - 08 februari 2008 : 19:53:34
|
welkom en veel succes |
 van 28 juni 2010 een Gastric bypass laten doen
10 min fietsen (in de winter)in de zomer meer 53j maandag weegdag elke dag ongeveer 1 liter water,1/2 liter lindethee |
 |
|
|
Testy
Nieuw

Berichten 2 |
Berichten - 09 februari 2008 : 11:18:46
|
Bedankt voor jullie succes wensen!
De eerste dag ging prima, had tenminste totaal geen honger ondanks de appels. Wat ik nog wel een beetje onduidelijk vind op z'n appeldag is of de laatste 2 tussendoortjes nou wel of niet mogen (middag tussendoortje na 4 uur en avondtussendoortje)?
Wat me wel tegenviel was het eten 's avonds, ik ben zo gewend met sausjes, wereldmaaltijden etc. te koken dat ik het echt niet lekker vond hoewel ik wel kruiden had gebruikt enzo. Maar misschien is dat een kwestie van wennen.
Vanavond uit eten, het is misschien een beetje rot op de eerste dagen van een dieet, maar ik ga eigenlijk zo vaak uit eten dat ik dacht ik begin maar gewoon. En tenslotte heb ik die vetblokkers niet voor niets :) |
 |
|
|
mary
Nieuw

Netherlands
Berichten 26 |
Berichten - 11 februari 2008 : 16:35:52
|
hoi hoi....heb new figure een aantal jaren geleden gevolgd en toen 14 kilo afgevallen. Nu helaas allemaal weer bijgekomen en extra, maar meer door het bourgondische leven. Ben vanaf vandaag weer ermee begonnen, want voel me er prima bij en omdat het toch vrij makkelijk gaat en mee te nemen is, werk in de wisseldienst. Alleen new figure zonder suplementen zou ik niemand aanraden, omdat je dan je spierweefsel af gaat breken, door de amino's behoudt je die en blijf je je energiek voelen....ik neem er ook multivitamines bij, om m'n tekorten aan te vullen....de rest plas je toch weer uit succes allemaal....! Heb trouwens in een verleden ook de HCG kuur gevolgd, ook dat ging prima, maar kwam echt snel weer aan omdat je daarbij totaal geen koolhydraten eet. |

begonnen 11 februari 2008 met een gewicht van 90,2 kilo. |
 |
|
|
Thomasjoosten
Nieuw
Netherlands
Berichten 2 |
Berichten - 11 februari 2008 : 16:44:06
|
Ik heb een aantal emails gekregen over het prijsverschil van 22 euro en 20 euro per behandeling van elke week. Jammergenoeg zie ik mijn reacties niet staan dus ik zal nogmaals ingaan op de verschillen voor de leden die hier behoefte aan hebben:
- Newfigure in Zoetermeer hanteert 20 euro per week en niet de 22 euro per week die andere vestigingen ervoor vragen. - In mijn ogen een veel betere behandeling, dan die ik in 2 andere vestigingen ben gewend ( Den Haag en Alphen aan den Rijn). - Een normaal vast nummer en geen dure 0900 nummers voor hulp of andere vragen.
Het email adres waarmee je kunt communiceren via msn is: newfigure@live.com of gewoon hun gebruikelijke email: info@newfigurezoetermeer.nl
Groetjes Thomas PS: Laat dit bericht eens staan, want anders snap ik het kritische niet meer van een forum!!!
|
Bewerkt door - Thomasjoosten on 11 februari 2008 16:45:28 |
 |
|
|
Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855 |
Berichten - 11 februari 2008 : 19:48:18
|
Laat dit bericht eens staan, want anders snap ik het kritische niet meer van een forum!!!
Beste Thomasjoosten, ik denk dat je eerlijk gezegt niet verder hebt gekeken als je neus lang is. Zie pagina 7 waar je de behandeling, prijs en methode ook al bespreekt. Wij hebben verder nooit iets verwijderd, bericht op pagina 7 heb je zelf aangepast op 26 januari. Met vriendelijke groet, Admin - voedingsforum.nl |
Voedingsforum - alles over voeding, dieten en gezondheid | Calorieen | Dieet | Voedingswaarde | Caloriedagboek |
 |
|
|
margret
Nieuw
Berichten 6 |
Berichten - 18 februari 2008 : 00:01:55
|
hallo,
ik doe nu voor het eerst aan een dieet, nouja dieet is het niet zeggen ze..ik weeg niet echt zo zwaar maar je kent wel die 'lovehandels' die hangen niet lekker over mijn broek haha.. ben dinsdag een week bezig en nu al 1.1 kg kwijt, 1e dag woog ik 65.3 kg en wil er ong 3 kg af. heb niet echt honger tussendoor en verheug me al weer op als ik iets mag eten, alleen ben ik nog nooit zoveeeel naar de wc gegaan halve liter fles komt er gewoon weer uit en vooral na een kop thee. vind alleen vleeswaar op crackers geen eten of weet iemand nog een goeie suggestie? 
nou vanaf dinsdag nog een week en dan het reintergratie programma, ik dus de recover kit. alleen weet iemand of ik nu de 1e dag van de 2e week ook een appeldag moet doen?
tks voor jullie antwoord en succes met jullie eigen afvallen 
|
 |
|
|
Anouk
Nieuw
Berichten 1 |
Berichten - 21 februari 2008 : 22:03:32
|
Ik ben nu 2 maanden bij New-figure en ruim 7 kilo kwijt. Het is echt alles wat ik er van verwacht en gehoord heb. Ik zit nu bij de vestiging in Alphen en ga naar Leiden toe, want ik hoorde dat daar vanaf 1 maart ook een vestiging gaat komen.. lekker dichtbij!
Groetjes, Anouk |
 |
|
|
Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479 |
Berichten - 24 februari 2008 : 19:31:05
|
goed hoor! Ik hoor er eigenlijk ook alleen maar positieve reacties over. |
Je bent niet geliefd om wat je doet. Je bent geliefd om wie je bent. __________ Zelfvertrouwen is geloven dat je een kracht bezit sterker dan je angst.
Tammy's strijd met de kilo's....Eetdagboekie
|
 |
|
|
maatje 38
Nieuw
Berichten 5 |
Berichten - 26 februari 2008 : 21:40:15
|
Ben nu een week bezig met New Figure. Morgen mijn 1e weegmoment. Ben heel benieuwd, volgens mij niet veel afgevallen. Ik heb me precies aan de voorschriften gehouden. De 1e dagen wel duizelig en trillerig, gaat nu beter. Leuk om reacties te lezen op dit forum.  |
 |
|
|
Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479 |
Berichten - 27 februari 2008 : 11:48:02
|
Hopelijk is er toch wat af, ondanks dat je dit gevoel niet hebt! Vandaag zal je het weten.... ben benieuwd hoor  |
Je bent niet geliefd om wat je doet. Je bent geliefd om wie je bent. __________ Zelfvertrouwen is geloven dat je een kracht bezit sterker dan je angst.
Tammy's strijd met de kilo's....Eetdagboekie
|
Bewerkt door - Tammetje on 27 februari 2008 11:48:26 |
 |
|
|
maatje 38
Nieuw
Berichten 5 |
Berichten - 27 februari 2008 : 22:22:58
|
Hoi, Nou toch een kilo eraf . Valt me mee. Het was deze week prima te doen. Na wat opstart verschijnselen, zoals hoofdpijn en trillerig, gaat het nu prima . Ik ga er deze week flink tegenaan. Hoewel het water me soms de neus uitkomt. Ik heb ontdekt dat een cracker met huttenkase en een laagje suikervrije jam erg lekker is. Veel succes iedereen. |
 |
|
|
marjobouma
Nieuw

Netherlands
Berichten 1 |
Berichten - 03 april 2008 : 16:32:20
|
Hallo,
Ik ben sinds gisteren begonnen met de NF behandeling. Ik moet zeggen dat het me toch wel zwaar valt, ik voel me licht in mijn hoofd en heb ontzettende trek. Voorheen sporte ik altijd 3x in de week en at ik gewoon 3 maaltijden per dag met in de ochtend een tussendoortje en 's middags maar dat kan ik nu echt niet omdat ik me daar te 'slap' voor voel. Ik verlang zo naar een meelkoekje. Gaat dit over na de eerste week? Ik hou me helemaal volledig aan het menu wat ik meegekregen heb. Ook heb ik nog een aantal vragen: Ik hoop dat iemand ze kan beantwoorden.
Mag je na het avondeten ook een klein bakje optimel 0% vet yoghurt als 'toetje'? Of is dat helemaal niet toegestaan.. Houden jullie je echt aan de tussendoortjes; 1 stuk fruit in de ochtend en 's middags rond 15.00/ 16.00 uur een opkikker en een stuk fruit? En mag je naast de 1,5 / 2 liter water gewoon de hele dag thee en crystal clear drinken? En hoe doen jullie dit als je een etentje hebt? |
 |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 09 september 2010 : 15:45:15
|
|
|