Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoek | Help
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Koopjes en Specials | Lichaam, Sport en Vrije tijd | Damesmode | Grote maten mode
 Alle forums
 Voeding, diëten & gezondheid
 Dieten
 New Figure Afslankbehandeling
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Vorige pagina | Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 11

jetje
Senior

Netherlands
Berichten 439

Berichten - 12 november 2007 :  21:11:58  jetje's profiel weergeven  Bezoek jetje's homepagejetje  Reageer met citaat
hallo marion,
ik heb ook NF gedaan en pauze gehouden. ben nu zelf aan de slag gegaan met gezond te eten en hun menu te volgen (met franse slag) ik zou eerst even het ritme te pakken krijgen als ik jou was met goed, gezond eten en de crackers weer in voeren. als je voelt dat je je foodplan weer kan volgen kun je de pillen alsnog nemen, lijkt me anders zo zonde.
en die appel dag, ach dat komt vanzelf wel weer als je het aankan.
niks forceren rustig de vezeltjes opbouwen, volkoren en de groente. junk food de deur uit!!
je was weer aangekomen zei je. had je wel die reintregatie periode gevolgd??

groeten en succes,
jetje

moet er weer even in komen hoor, geduld !!

Naar boven

Advertentie

Berichten - 09 september 2010 :  04:18:24

Detoxkuur

Naar boven

Marion2902
Nieuw

Netherlands
Berichten 10

Berichten - 12 november 2007 :  21:17:23  Marion2902's profiel weergeven  Bezoek Marion2902's homepageMarion2902  Reageer met citaat
Hallo Jetje

Nee ik had nog niet de integratieperiode gedaan, want ik was nog niet op mijn streefgewicht.

groeten,
Marion

Naar boven

jetje
Senior

Netherlands
Berichten 439

Berichten - 12 november 2007 :  21:28:28  jetje's profiel weergeven  Bezoek jetje's homepagejetje  Reageer met citaat
wat jammer nou,
die duurt ongeveer 2 weken, daarin bouw je de amino's geleidelijk af en eet je steeds meer normaal. dwz langzaam weer brood toevoegen, aardappeltje op z'n tijd e.d. op die manier. heel rustig alles invoeren. dan ga je niet ineens aankomen.
hadden ze je dat niet geadviseerd te doen voor de vakantie?
dan had je een wat stabielere pauze gehad. (naar ik aanneem, maar dan moet je nog steeds op junkfood inname letten en porties hè, dat blijft belangrijk.)

Naar boven

Marion2902
Nieuw

Netherlands
Berichten 10

Berichten - 12 november 2007 :  22:30:47  Marion2902's profiel weergeven  Bezoek Marion2902's homepageMarion2902  Reageer met citaat
Nee dat hadden ze niet geadviseerd. Had misschien wel beter geweest. Nu wilde ze dat juist doorschuiven na de vakantie.
Maar goed ik ga er nu weer voor en dan kan ik dat uiteindelijk toch wel doen.

Naar boven

jetje
Senior

Netherlands
Berichten 439

Berichten - 12 november 2007 :  22:35:22  jetje's profiel weergeven  Bezoek jetje's homepagejetje  Reageer met citaat
goed zo, ga er voor !!!!!!!!!

Naar boven

sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638

Berichten - 13 november 2007 :  15:26:13  sterre's profiel weergeven  Bezoek sterre's homepagesterre  Reageer met citaat
Hallo Marion

Super dat je de 'drive' weer een beetje te pakken hebt!
die appeldag daar moet je id aan toe zijn

Bij mij was het echt een 'start! ik kon maar geen punt vinden waarop ik wilde beginnen en toen ik dit dieet onder mijn neus kreeg via een vriendin die alsmaar slanker werd en ik me zelf steeds meer een zeekoe begon te voelen
had ik die appeldag echt als Start nodig
en alsof ik gisteren begonnen ben.... (maar toch echt al 9 weken)
dit dieet vind ik zo goed te doen en zo goed vol te houden!!
en er zitten een hoop dingen in die ik strakje wil blijven gebruiken!
wasa crackers, optimel, linesse smeerspread, zilvervlies rijst de volkoren pasta's hmmmmmmm

Ik doe nu trouwens ook geen appel dag meer
de eerste weken wel maar vorige week had ik echt zoiets het maakt volgens mij geen verschil meer mijn darmen zijn schoon dus probeer het eens zonder appel dag en het resultaat van vorige week was toch ruim een kilo dus heb besloten om het nu maar niet meer te doen...
wil hem alleen nog maar doen als ik zondig en dat heb ik tot nu toe nog niet echt gedaan ok ben wel bij de mc donald geweest maar heb netjes een salade met gegrilde kip genomen en dan heb ik de dressing voor de sla en de croutons niet gebruikt

Op de 1 of andere manier stuiterd mijn hele lijf tegen om te zondigen
heel mijn lijf roep NEEEEEE ik wil niet ik hoef niet
ik wil het nu nog niet, heb er dan ook echt totaal geen behoefte aan om eens flink over de schreef te gaan Ik neem het me wel elke keer voor hoor, stel me elke keer een doel voor...
eerst dacht ik als ik onder de 80 ben toen was het onder de 75 en nu is het als ik onder de 70 ben dan gaan we uit eten... dan mag ik wat chips of chocola maar tot nu toe heb ik het dus niet gedaan
heb van de week wel een paar nootjes op
zag ze bij Jetje in haar dagboekje staan en had voor manlief
een zakje versgebrande bij de notenboer mee genomen en toen dacht ik ach een paar... en daar heb ik het bij gelaten

Bij mij geeft de weegschaal nu al een paar dagen 73 aan
ben wel vreselijk ongesteld dus hopelijk dat het daar een beetje aan ligt

groetjes Sterre

Ik volg het New figure dieet zonder de pillen
In september '07 begonnen met gewicht van 85kg met het dieet 20 kilo afgevallen!
nu maart'09 begint een na-race om de in de loop van de tijd weer aangekomen kilo's er weer af te krijgen
ik wil weer maatje 38 :)
Naar boven

Marion2902
Nieuw

Netherlands
Berichten 10

Berichten - 13 november 2007 :  21:14:22  Marion2902's profiel weergeven  Bezoek Marion2902's homepageMarion2902  Reageer met citaat
Hallo Sterre,

Ik weet nog toen ik een advertentie las van New Figure. Een nieuwe vestiging hier in Hoorn. Ik belde voor informatie en toen ik hoorde dat aardappelen en brood voorlopig geschrapt werden was ik nogal sceptisch. Ik een echt koolhydraten eter. Maar de intake was gratis ter introductie en ik hoefde geen contract te tekenen voor meerdere weken. Ik dacht ik ga toch maar heen. Ze kon me gelijk motiveren en toen ik na een paar dagen al helemaal in het dieet zat, ging het als een speer. Ook ik durfde niets extra's te nemen, zelfs geen korstje van het brood. Ik voelde me er echt super bij. Niet meer zo afgemat en veel meer energie.
Tijdens de vakantie ging het even mis en ik dacht na de vakantie het weer op te pakken, maar dat lukte me op de een of andere manier niet.
Ik heb het gevoel dat de motivatie nu weer terug is, want ik voelde me de afgelopen tijd weer zo lamlendig van al die koolhydraten, (stukken speculaas, kruidnootjes, hagelslag, brood, aardappelen, snacks)
Ik merk wel dat ik nog een beetje op zoek moet naar afwisseling en dat ik met boodschappen doen er weer een beetje rekening mee moet houden.
Voorlopig probeer ik het even zelf. Eigenlijk zou ik die € 22,00 in een potje moeten stoppen elke week. Kan ik mezelf over een aantal weken eens belonen met iets nieuws.
Ik vind het weel heel erg goed dat je het helemaal op jezelf doet. Jeetje 12 kg al. Ik heb ook wel eens stil gestaan een week, maar de week erna was het dan soms dubbelop. Meestal viel dat ook wel gelijk met mijn ongesteldheid, maar soms ook door onverklaarbare redenen.

groetjes,
Marion

Naar boven

sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638

Berichten - 14 november 2007 :  22:35:23  sterre's profiel weergeven  Bezoek sterre's homepagesterre  Reageer met citaat
Weet iemand iets over Filodeeg?? lijkt me nml lekker om daar loempia's mee te maken (uit de oven dan hé)

mag je dat bij dit dieet gebruiken? hoorde van mijn collega dat daar geen vet in zit?

ik had al bij marion haar eetdagboek hier een opmerking over gemaakt maar misschien weten jullie het?

groetjes Sterre

In september '07 begonnen met gewicht van 85kg met het dieet 20 kilo afgevallen!
nu maart'09 begint een na-race om de in de loop van de tijd weer aangekomen kilo's er weer af te krijgen
Naar boven

Albertine
Junior

Netherlands
Berichten 188

Berichten - 14 november 2007 :  23:01:11  Albertine's profiel weergeven  Bezoek Albertine's homepageAlbertine  Reageer met citaat
Ai Sterre, in filodeeg zitten veel calorieen (300 per ons) en behoorlijk wat vet. Het is wel erg lekker....., maar gezond is anders.

Naar boven

sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638

Berichten - 15 november 2007 :  10:58:55  sterre's profiel weergeven  Bezoek sterre's homepagesterre  Reageer met citaat
ohhh nee das inderdaad veel te veel!
dan maar geen loempia's

groetjes Sterre

Naar boven

Shira
Nieuw

Netherlands
Berichten 32

Berichten - 15 november 2007 :  18:47:41  Shira's profiel weergeven  Bezoek Shira's homepageShira  Reageer met citaat
Ik hou niet van new figure. Mijn moeder is er bv super veel mee afgevallen en ze is nu weer bezig, omdat ze de afgelopen 2 jaar toch aardig wat is bijgekomen.
Maar ik vind dat je toch wel erg beperkt eet en dat vind ik toch wel moeilijk volhouden.. voor de mensen die het volhouden en bij wie het werkt.. superrrrrr.. maar het is echt absoluut niet mijn dieet.. en bovendien is het duur :o!

Naar boven

sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638

Berichten - 15 november 2007 :  21:10:04  sterre's profiel weergeven  Bezoek sterre's homepagesterre  Reageer met citaat
Hallo shira

welkom op het forum

het kan dat dit niet jouw dieet is.... ieder zo zijn ding
het enige wat ik hier beperkt aan vind is de tussendoortjes maar ja die zijn bij alle dieeten beperkt, verder gebruik ik producten die ik hierna ook kan gebruiken en die ik erg lekker vind!
en dat het duur is ben ik niet met je eens! want ik ga er niet naar toe dus mij kost het geen 22,50 per week...
(anders zou ik het wel duur vinden hoor)
en over het aankomen daarna.... dat is toch het vervallen in je oude eet patroon en dat gevaar loert altijd na elk dieet....
ik heb modifast gedaan, weigh watchers.... en daarna kwam ik toch ook weer aan maar deze keer ben ik van plan niet meer aan te komen!!!!!!

groetjes Sterre

Naar boven

jetje
Senior

Netherlands
Berichten 439

Berichten - 15 november 2007 :  21:19:33  jetje's profiel weergeven  Bezoek jetje's homepagejetje  Reageer met citaat
maar deze keer ben ik van plan niet meer aan te komen!!!!!!

zo is dat sterre
en dat kan ook want die crackers blijf je toch wel eten.
en de porties, daar gaat het om.

ik ben ook heel tevreden over het dieet ,omdat ik het kon volhouden was ik ook erg trots op mezelf.
en ik ben daarna maar 1-2 kilo aangekomen en die zijn er al weer af hoor, gewoon door weer op te letten met het eten.

Naar boven

Ying
Expert

Netherlands
Berichten 7986

Berichten - 15 november 2007 :  21:23:19  Ying's profiel weergeven  Bezoek Ying's homepageYing  Reageer met citaat
Vind ik ook, aankomen door terug te vallen op je oude eetgewoonten heb je bij elk dieet, dus ik zou zeggen, kies iets dat bij je past!!

Velen denken dat ze denken wanneer ze slechts hun vooroordelen anders rangschikken...........

Naar boven

Hanneke1
Nieuw

Netherlands
Berichten 5

Berichten - 18 november 2007 :  11:35:43  Hanneke1's profiel weergeven  Bezoek Hanneke1's homepageHanneke1  Reageer met citaat
hoi allemaal,
Ben deze week begonnen met NF. Baalde wel, want had meteen donderdag en gisteren etentjes. Ik dacht dus meteen de eerste week over de scheef te gaan, maar .... niets is minder waar. Laat ik het maar gooien op de amino's, want ik heb me helemaal weten in te houden en tot nu toe gaat het helemaal toppie. merk dat ik wel een beetje last van stemmingen heb, maar hoop dat dat na deze week ook weer over is.
Hoop regelmatig met jullie bij te praten, wat zijn jullie al goed onderweg.
groetjes, Hanneke
Naar boven

Hanneke1
Nieuw

Netherlands
Berichten 5

Berichten - 18 november 2007 :  11:44:28  Hanneke1's profiel weergeven  Bezoek Hanneke1's homepageHanneke1  Reageer met citaat
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wxwHTH1/]

[/url]

ik zit te rotzooien met zo'n ticker, kijken of het nu werkt.
Naar boven

sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638

Berichten - 18 november 2007 :  13:57:21  sterre's profiel weergeven  Bezoek sterre's homepagesterre  Reageer met citaat
Hallo Hanneke

Welkom op het forum!!

en is het je bevallen de 1e week?????
De eerste dagen vond ik het moeilijkst en het 1e weekend zeg maar maar toen de weegschaal een super leuk resultaat aangaf ging ik
zeer gemotiveerd verder en tot op de dag van vandaag en inmiddels 13 kg lichter!

wat de etentjes betreft...
Je hebt gewoon doorzettingsvermogen!!! je wil om af te vallen is groter dan je te laten gaan!
En thats the spirit!! dus nu volhouden en lekker afvallen! voor je het weet ben je er 10 kwijt!

groetjes Sterre

Naar boven

Hanneke1
Nieuw

Netherlands
Berichten 5

Berichten - 18 november 2007 :  14:22:36  Hanneke1's profiel weergeven  Bezoek Hanneke1's homepageHanneke1  Reageer met citaat
hoi Sterre,
Leuk dat je zo snel reageert.
Ik heb me voorgenomen alleen te wegen bij NF, en moet dus nog even wachten tot donderdag op mijn motivatie-boost. Ik reken er wel op dat er dan flink wat af is (vocht!!)
Ik kan niet wachten tot er net als bij jou ook 13 kilo af is, maar dat moet toch binnen afzienbare tijd kunnen. Ik zie wel een beetje tegen kerst en oud en nieuw op, maar als het goed is, is er dan net genoeg af om daardoor genoeg motivatie te hebben.
We shall see!
Naar boven

Albertine
Junior

Netherlands
Berichten 188

Berichten - 18 november 2007 :  15:34:02  Albertine's profiel weergeven  Bezoek Albertine's homepageAlbertine  Reageer met citaat
Hallo Hanneke, welkom op het forum, en veel succes gewenst.

Naar boven

Sanpucca
Nieuw

Netherlands
Berichten 7

Berichten - 18 november 2007 :  19:35:59  Sanpucca's profiel weergeven  Bezoek Sanpucca's homepageSanpucca  Reageer met citaat
Ik wil heel graag met dit dieet beginnen, kan je er eigenlijk ook mee beginnen als je niet naar een consulente gaat. Of eten jullie allemaal een op jullie afgestemd programma. Hoevvel water moet je drinken de gewone 2 liter of meer? Wie wil mij en tips geven!!!helpen om hier mee te beginnen!!!!
Naar boven

Advertentie

Berichten - 09 september 2010 :  04:18:24

Naar boven
Pagina: van 11 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina | Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Ga naar:
 Image Forums 2001 Deze pagina is geladen in 0,19 seconden. Snitz Forums 2000
© 2010 Voedingsforum | Disclaimer | Boeken | Dieetnieuws | Contact | BMI | Top 10 | Fotoalbum | Chat
Hosting by Seoptics | Benelinx | Recepten | Voedingswaarde | Calorieen | Dieten | Koolhydraten | Caloriedagboek |
RSS 2.0

© Calorielijst.nl - Calorieën Tellen

© Koolhydratentabel.nl

© Voedingswaardetabel.nl