Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoek | Help
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Koopjes en Specials | Lichaam, Sport en Vrije tijd | Damesmode | Grote maten mode
 Alle forums
 Voeding, diëten & gezondheid
 Dieten
 New Figure Afslankbehandeling
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Vorige pagina | Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 11

Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479

Berichten - 02 november 2007 :  01:32:44  Tammetje's profiel weergeven  Bezoek Tammetje's homepageTammetje  Reageer met citaat
idd die weerstand is wel fijn toch..

Idd, heb voordat ik begon met sonja bakker ook nog calorieen geteld en ben hier ook nog weens 10 kilo mee verloren dus ben totaal 30 kilo kwijt nu, jaja, heb dus 100 gewogen.
Het is idd heerlijk onder de 70 kilo.... en die tijd komt voor jou ook vanzelf!

Je bent niet geliefd om wat je doet. Je bent geliefd om wie je bent.
__________ Zelfvertrouwen is geloven dat je een kracht bezit sterker dan je angst.

Tammy's strijd met de kilo's....Eetdagboekie
Naar boven

Advertentie

Berichten - 09 september 2010 :  04:46:15

Detoxkuur

Naar boven

sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638

Berichten - 02 november 2007 :  22:25:50  sterre's profiel weergeven  Bezoek sterre's homepagesterre  Reageer met citaat
Wow Tammetje das echt een prestatie!!! om van de 100 terug te komen
Hoe lang ben je nu in totaal bezig?

Ik ben mijn lijf echt zoooooo zat en wil zoooooo graag alles eraf hebben
heb mezelf een hele nieuwe garderobe beloofd
alles gaat eerst uit de kast en ik bewaar echt niks!! en als alles weg is mag ik gaan shoppen en dan wil ik het nooooooit meer zover laten komen

Ik merk nu al wat 9 kilo eraf met mijn lijf heeft gedaan ik zwem in mijn kleding en heb toch maar even 2 broeken gekocht maar niet van die hele dure dat vind ik zonde maar wil er wel een beetje leuk bij lopen dus
ben ik maar even de bristol binnen gelopen en het was een heerlijk gevoel dat ik maat 40 aanpaste!!!!!

groetjes Sterre

Ik volg het New figure dieet zonder de pillen
In september '07 begonnen met gewicht van 85kg met het dieet 20 kilo afgevallen!
nu maart'09 begint een na-race om de in de loop van de tijd weer aangekomen kilo's er weer af te krijgen
ik wil weer maatje 38 :)
Naar boven

jetje
Senior

Netherlands
Berichten 439

Berichten - 03 november 2007 :  00:46:42  jetje's profiel weergeven  Bezoek jetje's homepagejetje  Reageer met citaat
leuk he al die maten kleiner, maar ook lastig. wanneer koop je iets nieuws als je weet dat je nog verder wilt. en dan, bewaar je de oude grote broeken of gooi je ze meteen weg !!

ik heb zelf express een te kleine broek gekocht, zat/zit net te strak (dus geen gezicht).
ik wil en zal er in kunnen, dus als inspiratie hangt ie in zicht

en nu nog even wachten.............

moet er weer even in komen hoor, geduld !!

Naar boven

sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638

Berichten - 03 november 2007 :  21:44:57  sterre's profiel weergeven  Bezoek sterre's homepagesterre  Reageer met citaat
Van de week leek het zo langzaam te gaan maandagochtend 76 en donderdag 75,8
maar vanmorgen gaf hij precies 75 kg aan
had ik niet verwacht!!! had er echt de pee over in donderdag dat er nog maar 200 gram van afwas.....
dus toch weer een kilo deze week eraf!
maar maandag ochtend is het pas precies een week dus heb nog 2 dagen te gaan

groetjes Sterre

In september '07 begonnen met gewicht van 85kg met het dieet 20 kilo afgevallen!
nu maart'09 begint een na-race om de in de loop van de tijd weer aangekomen kilo's er weer af te krijgen
Naar boven

jetje
Senior

Netherlands
Berichten 439

Berichten - 04 november 2007 :  00:07:14  jetje's profiel weergeven  Bezoek jetje's homepagejetje  Reageer met citaat
komt allemaal goed, veel drinken, !!!!!
ik smokkel veel meer, maar weet dat het toch wel komt. jij zit veel strakker op het foodplan
een appelochtend tot lunch invoeren misschien,
niet te veel op die weegschaal hoor,
krijg je stress van. ( en daar wordt ik dikker van)

komt allemaal goed

Naar boven

sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638

Berichten - 04 november 2007 :  08:58:26  sterre's profiel weergeven  Bezoek sterre's homepagesterre  Reageer met citaat
hee Jet

bedankt dat je het reintegratie programma voor me wil regelen!

Ik zit er over te denken om maandag eens een keer geen appel dag te doen
aangezien ik me heel strak aan het plan hou wil ik deze week eens kijken of het zonder appeldag er ook een kilo vanaf gaat
wat denk jij?

Ik kan het gewoon niet laten die weegschaal... ben weegschaal verslaafd ik probeer al niet elke dag te gaan staan want id als er even niet zoveel af is of zelfs 100gr erbij zit (zal dan wel vocht vasthouden ofzo) dan baal ik er wel van en dat moet ik niet doen..... is niet nodig ik weet het...
Ik wil gewoon zoooo graag weer onder die 70 kg uitkomen dat het me niet snel genoeg kan gaan, ik kan die weegschaal wel naar beneden kijken
maar zoals het nu gaat ben ik erg tevreden en weet gewoon dat ik 1 januari behoorlijk vlakbij of op mijn streefgewicht ben.... en die gedachte maakt het wel makkelijker om te blijven volhouden!

groetjes Sterre

Naar boven

sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638

Berichten - 04 november 2007 :  09:43:26  sterre's profiel weergeven  Bezoek sterre's homepagesterre  Reageer met citaat
nog ff hoor

Jetje je vroeg ergens wat mijn bmi is
maar heb het mijn ticker aangepast naar 75 kg
en heb toen mijn lengte en gewicht ingevoerd voor de bmi
maar daar geeft hij 22,8 aan maar dat klopt volgens mij helemaal niet als ik mijn lengte en gewicht bij de newfigure site invoer geeft hij 27 aan.....

hoe lang ben jij? ik 1.64

groetjes Sterre

Naar boven

jetje
Senior

Netherlands
Berichten 439

Berichten - 04 november 2007 :  10:28:52  jetje's profiel weergeven  Bezoek jetje's homepagejetje  Reageer met citaat
ik schrok al heel erg hoor sterre,
gelukkig maar komma foutje denk ik.
gewoon nog eens invoeren bij de ticker.com denk ik

ik ben 1.76 en zit eigenlijk al in goede gewicht (hoera voor newfigure), maar voor estetisch oogpunt zeg maar wil ik bezien of er ietsjes nog afkan.
gewoon zien wat haalbaar is voor mij, maar als ik te dun wordt hoor ik dat wel van omgeving hoor. want het moet er wel gezond uitzien he.

Naar boven

sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638

Berichten - 04 november 2007 :  10:31:27  sterre's profiel weergeven  Bezoek sterre's homepagesterre  Reageer met citaat
Ik weet al wat ik fout had gedaan.... het stond op English units en moest die omzetten in metric units

dat andere stond wel leuker hahahahahahahaha
helaas.....

groetjes Sterre

Naar boven

jetje
Senior

Netherlands
Berichten 439

Berichten - 04 november 2007 :  10:32:32  jetje's profiel weergeven  Bezoek jetje's homepagejetje  Reageer met citaat
ja jammer voor je want dan was je nu klaar !!

Bewerkt door - jetje on 04 november 2007 10:33:30
Naar boven

sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638

Berichten - 04 november 2007 :  10:33:35  sterre's profiel weergeven  Bezoek sterre's homepagesterre  Reageer met citaat
Ik moet voor het mooie 55-60 kg wegen maar joh das geen doen
dus daarom eerst maar naar de 65 dan ben ik al super blij
daarna zien we wel verder.....

groetjes Sterre

Naar boven

jetje
Senior

Netherlands
Berichten 439

Berichten - 04 november 2007 :  10:35:54  jetje's profiel weergeven  Bezoek jetje's homepagejetje  Reageer met citaat
nou als ik zie hoe netjes je je aan menu houdt kom je zeker bij de 65, lager is dan gewoon doorzetten (na eventueel pauze ofzo)
zet 'm op

Naar boven

sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638

Berichten - 06 november 2007 :  20:37:30  sterre's profiel weergeven  Bezoek sterre's homepagesterre  Reageer met citaat
hoi hoi

Gisteren geen appeldag gehouden maar netjes strak aan het dieet gehouden
en vanmorgen 74,8 Joepieieiieie

Denk dat ik vanaf nu geen appeldag meer hou zolang ik me strak aan het dieet hou...
heb mezelf beloofd dat ik met sinterklaas
lekker mag mee doen (met mate dan hé)
en dan kan ik daarna een appeldag doen en zo ook met de kerst en oud&nieuw....

Ik ben trouwens echt verslaafd aan die wasa crackers met linesse smeerkaas/ham en het liefst met een tomaatje erop....

in het begin wisselde ik nog met verschillende soorten crackers
maar heb toch echt het het liefst de wasa vezelrijk

groetjes Sterre

Naar boven

jetje
Senior

Netherlands
Berichten 439

Berichten - 06 november 2007 :  22:03:43  jetje's profiel weergeven  Bezoek jetje's homepagejetje  Reageer met citaat

Ik ben trouwens echt verslaafd aan die wasa crackers met linesse smeerkaas/ham en het liefst met een tomaatje erop....

en ik aan wasa vezelrijk met paturain 8% met plakjes komkommer, gele paprika en ruccola kiemen
en aan vezelrijk met hütencase, radijs en peterselie,
en aan met zalm en dille (met eigenlijk ook nog die linesse naturel erbij)

probeer er altijd een lekkergezond kleurrijk taartje van te maken !!
smul ,smul.
je moet jezelf wel verwennen hè, anders is geen dieet voltehouden.

Naar boven

sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638

Berichten - 07 november 2007 :  15:44:37  sterre's profiel weergeven  Bezoek sterre's homepagesterre  Reageer met citaat
hahaha inderdaad je moet je zelf wel een beetje kunnen verwennen!
en gelukkig kun je met dieet toch nog super lekkere dingen maken ;)

groetjes Sterre

Naar boven

Yean
Nieuw

Netherlands
Berichten 3

Berichten - 09 november 2007 :  13:46:25  Yean's profiel weergeven  Bezoek Yean's homepageYean  Reageer met citaat
Hallo allemaal!
Blij jullie gevonden te hebben!
Ik ben vanaf afgelopen maandag bezig met NF, en het gaat best heel goed!
Maar ik vind het prettig ervaringen te delen, en misschien tips en tricks uit te wisselen?
Ik zal ook even gaan proberen zo'n ticker toe te voegen.

Groetjes!

Naar boven

sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638

Berichten - 09 november 2007 :  21:53:02  sterre's profiel weergeven  Bezoek sterre's homepagesterre  Reageer met citaat
Hallo Yean

Leuk dat je ons gevonden hebt!!!!

Het is echt goed te doen hoor dit dieet! en nog lekker ook!

ik ben echt verslaafd aan de wasa vezelrijk crackers hahaha
de granny appels verse ananas hmmmm
de linesse smeerspread ham/kaas en de cereal jam zijn ook al zooooo lekker

Ik ben nu zo'n 8 1/2 week bezig en ben al ruim 10 kg kwijt!
dus dat gaat lekker! ik wil er nog 8 kg eraf..

Ga jij naar de NF toe? of doe je het net als Jetje en ik zonder?

groetjes Sterre

Bewerkt door - sterre on 10 november 2007 10:30:50
Naar boven

sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638

Berichten - 09 november 2007 :  22:02:19  sterre's profiel weergeven  Bezoek sterre's homepagesterre  Reageer met citaat
heb mijn ticker vast aangepast
het ging weer als een speer deze week, maandag is eigenlijk mijn weegdag
maar vanmorgen was ik 73,5 dus heb hem nu maar naar de 74 verlaagd
misschien kan ik hem maandag al wel op 73 zetten.....
maar zover is het nog niet

ben gister avond lekker bij de mc donalds geweest en heb eindelijk mijn lekkere maaltijd salade met gegrilde kip gegeten die me vorige week door mijn neus geboord werd en ik heb er van genoten!!!!!
moest wel behoorlijk veel wortels ertussen uitvissen maar ja...
je moet er wat voor over hebben
heb ipv de dressing een beetje zoetzure saus erover gedaan

groetjes Sterre

Naar boven

Marion2902
Nieuw

Netherlands
Berichten 10

Berichten - 12 november 2007 :  19:18:22  Marion2902's profiel weergeven  Bezoek Marion2902's homepageMarion2902  Reageer met citaat
Hallo allemaal,

Ik ben al een hele tijd op zoek naar een forum met mede NF lotgenoten. Ik ben blij dat ik jullie heb gevonden.
In ben begonnen 9 maart 2007 bij New Figure en in 13 weken 13 kilo afgevallen. Na de vakantie was ik
4,2 kg aangekomen en daarna kon ik de draad niet meer oppakken. Ben nog wel een tijdje elke week heen gegaan en ondanks alle motiverende gesprekken kreeg ik de knop niet meer om. Inmiddels weer wat extra aangekomen en nu vanmorgen was ik er zo spuugzat van dat ik vandaag het roer weer heb omgegooid. Ik voelde me tijdens het volgen van het dieet zoveel prettiger en ik dacht dat ik de hele wereld aankon. Ik die al zoveel dieeten had uitgeprobeerd en ook wel al 10 kg afgevallen, dit was het ei van columbus.
Ik ben alleen niet begonnen met de appeldag maar die plan ik binnenkort wel weer in. Ik zou het het liefst ook op mezelf doen, maar die stok achter de deur, ik weet niet of ik er buiten kan. Die € 22,00 per week is best veel geld.
Ik heb nog wat "pillen" in huis, dus ik probeer het maar eerst even zelf.

groetjes,
Marion

Naar boven

kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298

Berichten - 12 november 2007 :  19:50:12  kaa's profiel weergeven  Bezoek kaa's homepagekaa  Reageer met citaat
Heel veel succes Marion! Fijn dat je new figure genoten hebt gevonden!!

HOI MEIDEN DAAR BEN IK WEER!!

... Kaa jojoot niet, ze heeft het uitgevonden!
Naar boven

Advertentie

Berichten - 09 september 2010 :  04:46:15

Naar boven
Pagina: van 11 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina | Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Ga naar:
 Image Forums 2001 Deze pagina is geladen in 0,2 seconden. Snitz Forums 2000
© 2010 Voedingsforum | Disclaimer | Boeken | Dieetnieuws | Contact | BMI | Top 10 | Fotoalbum | Chat
Hosting by Seoptics | Benelinx | Recepten | Voedingswaarde | Calorieen | Dieten | Koolhydraten | Caloriedagboek |
RSS 2.0

© Calorielijst.nl - Calorieën Tellen

© Koolhydratentabel.nl

© Voedingswaardetabel.nl