|
Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855 |
Berichten - 07 februari 2007 : 17:49:05
|
Dieetnaam: New Figure Afslankbehandeling Catogorie: Eetgewoontes Omschrijving dieet Een NewFigure behandeling is een persoonlijk afslankplan op een verantwoorde manier. U valt met een NewFigure behandeling behandeling gecontroleerd af binnen een overzichtelijk tijdbestek. De NewFigure behandeling wordt gegeven onder profesionele begeleiding.
Meer informatie over dit dieet of methode: New Figure Afslankbehandeling
Discussieer hier met andere forumleden over de New Figure Afslankbehandeling. Deel uw ervaringen, geef elkaar tips om zo elkaar te steunen bij het afvallen. |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 09 september 2010 : 04:33:49
|
|
|
|
jetje
Senior

Netherlands
Berichten 439 |
Berichten - 17 oktober 2007 : 13:23:04
|
ben makkelijk snel en veel afgevallen mbv. new figure. geen pillen? je krijgt capsules met amino zuren ed.(noem ik ook pillen).!!!! geen arts of verplegend personeel gezien hoor ,volgens hun webside, zou misschien wel moeten ! (of een psycholoog nog beter) probleem is wel hoe hou je het bij, met pure discipline is het erg moeilijk. dus als je weer te zwaar wordt hup voor een week of twee pillen bestellen en een kort dieet. disciline elke weer weer. heb je zo die 2 kilo's er weer af. maar zo blijf je wel afhankelijk van de pillen. iemand anders met ervaringen? hoor het graag jetje. |
 moet er weer even in komen hoor, geduld !!
|
Bewerkt door - jetje on 13 november 2007 06:54:25 |
 |
|
|
miramare
Nieuw
Berichten 23 |
Berichten - 20 oktober 2007 : 16:33:39
|
Hallo, heb ook vorig jaar dit dieet gevolgd... Ik vond het idd erg snel en makkelijk afvallen, ik ben toen in 2 weken 5 kilo afgevallen. Dat je die pillen moet nemen vind ik helemaal geen probleem omdat amino zuren ook goed is, tenminste als je sport. Op die manier breekt het je spieren niet af. Wat toch ook wel belangrijk is. Ik heb toen alleen niet dat reintegratie dieet gevolg, wat dus eigenlijk na het dieet moet. Maar toch ben ik gedurende 1 jaar niet meer aangekomen. Helaas zit er nu toch weer wat aan en zit ik er ook over te denken om het dieet weer eens 2 of 3 weken te volgen. Het is goed te doen, ik vind dat je veel mag eten. |

|
 |
|
|
jetje
Senior

Netherlands
Berichten 439 |
Berichten - 22 oktober 2007 : 21:01:59
|
klopt dat het vol te houden is. ik was 10 kilo af in 2 maanden kwijt. van maat 44 naar 38/40 inmiddels 2 erbij. maar dat maakt niet veel uit in het geheel. ik wou nu een tweede verdere poging doen, nog 3-5 eraf moet kunnen in 2-3 weken maar hik beetje tegen dieet aan. even motivatie zoeken. de reintegratie is vrij simpel, in een week tijd de doseringen pillen minderen tot niets. en per maaltijd langzaam dingen toevoegen die je gewoon ook weer wil gaan eten. brood etc. twee dieet maaltijden en avond gewoon. dit opvoeren tot in een week tijd 3 gewone maaltijden. ik eet trouwens nog steeds trouw de crackers.
|
|
 |
|
|
sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638 |
Berichten - 24 oktober 2007 : 21:47:55
|
hoi hoi
6 weken geleden begonnen met dit dieet alleen dan zonder de pillen heb er wel een pot supradyn weightsmart bij hoor elke dag 1 pil ter aanvulling Dit gaat prima! goed vol te houden!
ben nu ruim 7 kg met dit dieet afgevallen en wil er zeker nog 10 af dus voorlopig ben ik nog wel even zoet
|
groetjes Sterre
 Ik volg het New figure dieet zonder de pillen In september '07 begonnen met gewicht van 85kg met het dieet 20 kilo afgevallen! nu maart'09 begint een na-race om de in de loop van de tijd weer aangekomen kilo's er weer af te krijgen ik wil weer maatje 38 :)
|
 |
|
|
jetje
Senior

Netherlands
Berichten 439 |
Berichten - 24 oktober 2007 : 21:51:01
|
ik had na 8 weken en 10 kilo geen zin meer. snakte naar "gewoon"eten. wat is dat wat je inneemt? |
|
 |
|
|
sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638 |
Berichten - 24 oktober 2007 : 22:05:11
|
de supradyn weight care is een dagelijkse aanvulling van complete multivitamine/mineralen+ natuurlijke groene thee extract EGCG (dit bevordert de stofwisseling voor een gezond gewicht)
koop ik bij de etos voor €9,00 (is voor 30 dagen)
als je de pillen van de new figure slikt ben je iets van 22,50 per week kwijt dat vind ik echt te gortig!
Ik heb het complete dieet met reintegratie programma van iemand die net zo groot en net zo veel woog als ik gekregen (= er 20 kg mee afgevallen) en dacht ik probeer het gewoon maar dan zonder de pillen en ben nu 6 weken bezig en het gaat echt super! Heb niet echt honger gevoel en als ik trek heb pak ik een soepstengel of maak ik een lekker 'appelgebakje'
|
groetjes Sterre
 Ik volg het New figure dieet zonder de pillen In september '07 begonnen met gewicht van 85kg met het dieet 20 kilo afgevallen! nu maart'09 begint een na-race om de in de loop van de tijd weer aangekomen kilo's er weer af te krijgen ik wil weer maatje 38 :)
|
 |
|
|
jetje
Senior

Netherlands
Berichten 439 |
Berichten - 24 oktober 2007 : 22:12:59
|
pillen zijn inderdaad duur van new figure. ik kreeg aminozuren en vezelcapsules. misschien dat van jou eens proberen voor mijn tweede poging. op naar de 65 !!
|
|
 |
|
|
sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638 |
Berichten - 24 oktober 2007 : 22:31:46
|
Hallo Jetje
Het is echt te doen en het gaat je zeker lukken naar die 65! en beter nu een paar kilo eraf dan over een paar maanden een heleboel kilo's!
Dus gewoon lekker beginnen met de appeldag en je hebt de smaak zo weer te pakken (van het afvallen dan haha)
Ik ben een paar jaar geleden met modifast zo vreselijk afgevallen maar daar mocht je natuurlijk alleen de shakes en verder helemaal geen voedsel dus na de 2 maanden zwaar afzien woog ik 61 kg maar binnen een half jaar zat alles er weer aan en nog een beetje extra ook daarna kreeg ik mijn 1e kindje en de 2e volgde al snel na de 2e bleven er nog een paar kilo's extra hangen en nu is de maat vol en wil ik er echt vanaf
Dus doe gezellig een paar kilos mee zou ik zeggen 
Ik doe elke maandag een appeldag en dat is ook mijn weegdag dus ben echt benieuwd hoeveel er deze week vanaf is!
|
groetjes Sterre
|
 |
|
|
kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298 |
Berichten - 24 oktober 2007 : 23:00:30
|
o, modifast dat heb ik ook even geprobeerd, maar ik vond het zoooo vies echt yuk! Jullie hebben het over vitamine pillen enzo, ik neem aan dat in dit dieet ook groenten en fruit zit?? In de prinsiep zouden deze pillen niet nodig hoeven zijn! Sowieso zijn vit pillen een beetje onzin, tenminste voor iemand die goede maaltijden eet. (maagverkleiningen enzo daargelaten). Laatst werd bij "keuringsdienst van waarde" de vit pil ontrafeld, heel verhelderend. Maar ook voor dit geldt: vooral doen wat goed voelt. |
HOI MEIDEN DAAR BEN IK WEER!! 
... Kaa jojoot niet, ze heeft het uitgevonden!
|
 |
|
|
jetje
Senior

Netherlands
Berichten 439 |
Berichten - 24 oktober 2007 : 23:14:31
|
|
ik heb het over aminozuren, die heb je nodig als je snel en veel afvalt en je spieren normaal wilt houden en gebruiken. |
|
 |
|
|
sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638 |
Berichten - 25 oktober 2007 : 15:47:35
|
Hallo Kaa
de reden waarom ik de supradyn erbij slik is omdat v.a je 30ste de stofwisseling trager gaat dus het afvallen gaat ook moeilijker en deze pillen bevorderen de stofwisseling en een beetje extra vitaminen met een dieet kan geen kwaad het is een ondersteuning en geen vervanging
verder gebruik je bij dit dieet gewoon groentes en fruit alleen zijn bepaalde groentes en fruit uitgesloten zoals bijvoorbeeld bieten, wortelen, bananen, druiven enzo
|
groetjes Sterre
|
 |
|
|
jetje
Senior

Netherlands
Berichten 439 |
Berichten - 26 oktober 2007 : 19:06:26
|
nou, ik dacht weer lekker met de appeldag te beginnen, komt vriendin met heerlijke chocoladetaart aanzetten. helaas, een anderekeer maar echt beginnen. slap he? taart was heerlijk en mijn humeur eigenlijk ook. na 't weekeinde dan maar. ....... groeten jetje.
zijn er meer mensen die dit dieet gevolgd hebben? en hoe bevalt het een jaar later? aangekomen of het zelfde? ik hoor het graag
|
 |
|
|
sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638 |
Berichten - 28 oktober 2007 : 19:25:48
|
ohhhh Jetje nou dat zou ik ook niet kunnen weerstaan hoor hahahahaha lekkerrrr chocolade taart het water loopt in mijn mond 
nu tijdens het dieet lukt het me wel om overal van af te blijven puur omdat ik nu zooo gemotiveerd ben maar daarna..... zeker chocola........ zet dat niet voor mijn neus! dat zijn echt de moeilijke momenten voor mij
maandag vind ik echt een lekkere dag voor de appeldag ben benieuwd wat de weegschaal morgenochtend aangeeft :)
heb al wel tussendoor gewogen en er is zeker weer een kilo vanaf :) maar maandagochtend is de officiele weegdag voor mij
|
groetjes Sterre
|
 |
|
|
jetje
Senior

Netherlands
Berichten 439 |
Berichten - 28 oktober 2007 : 20:10:30
|
hallo sterre, echt moeilijk om weer te beginnen hoor, maar het weekend ging keurig. veel vezelrijk crackers met huttecase en appels en appels en appels. En na elke plas een glas. zo kom ik wel aan mijn vocht gehalte van 2 liter. (Maar die zin kende je al neem ik aan?) ik neem wel mijn vezeltjes maar de amino's niet. even kijken of het met de dicipline gewoon lukt. een kilo is er al af, maar zal wel vocht zijn. volgende week weet ik meer.
|
Bewerkt door - jetje on 13 november 2007 06:51:28 |
 |
|
|
jetje
Senior

Netherlands
Berichten 439 |
Berichten - 31 oktober 2007 : 23:17:57
|
hee sterre heb jij al een dagboekje? ben benieuwd hoe het met je gaat groeten jetje  |
|
 |
|
|
sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638 |
Berichten - 01 november 2007 : 17:13:34
|
Hoi hoi
sorry heb zooo weinig tijd gehad moest extra werken dus nog niet tijd gehad om eerder een berichtje achter te laten!
maar er was weer een kilo vanaf maandag het gaat deze week nog niet echt hard en heb helemaal niks gesmokkeld dat heb ik nog geen ene keer gedaan! maandag was ik precies 76 kg en vanmorgen was het 75,8 nog maar 200 gr eraf in 4 dagen het lijkt wel steeds langzamer te gaan (zucht) maar ik hou moed hoor!! ik ben nog steeds zo gemotiveerd dat ik me er niet aan probeer te storen zolang hij elke week maar naar beneden zakt... maar af en toe als ik er even aan denk voel ik me net een zeekoe en zakt de moed er even in maar gelukkig weet ik mezelf snel om te turnen dat ik al een stuk slanker ben
ben benieuwd wat er bij jou af is tot nu toe al vast een kilo! en tja al is het vocht het is toch gewichtsverlies
Morgen gaan we met onze meiden naar de mc donalds ik verheug me al op de salade met gegrilde kip (uiteraard zonder de dressing van de mc) en dan ga ik echt genieten van al die etende mensen die al die burgers naar binnen stauwen en er lekker dikker van worden
Ik ga nu mijn 'Nasi' maken want anders eet ik weer zo laat...
|
groetjes Sterre
|
 |
|
|
sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638 |
Berichten - 01 november 2007 : 17:14:36
|
moet mijn weegschaal meter nog aanpassen
|
groetjes Sterre
|
 |
|
|
Tammetje
Moderator

Netherlands
Berichten 4479 |
Berichten - 01 november 2007 : 17:15:44
|
Goed zeg weer een kilo kwijt, snel aanpassen die meter! Ga zo door, mijn tante is met deze methode ook heel wat kilootjes verloren.. |
Je bent niet geliefd om wat je doet. Je bent geliefd om wie je bent. __________ Zelfvertrouwen is geloven dat je een kracht bezit sterker dan je angst.
Tammy's strijd met de kilo's....Eetdagboekie
|
 |
|
|
sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638 |
Berichten - 01 november 2007 : 21:59:55
|
hallo Tammetje
de meter is aangepast hoor 
Jij bent ook behoorlijk afgevallen zeg!!! super!! Heb je alleen sonja gedaan?
Lijkt me echt geweldig om weer onder die 70 kg te zitten!
maar zover is het nog lang niet dat is minimaal pas over 5 weken of ik moet de griep krijgen of flink aan de diaree gaan (ff afkloppen KLOP KLOP) het heerst wel vreselijk hier en op het kinderdagverblijf waar ik werk ook, maar denk dat ik na 10 jaar zoveel weerstand heb opgebouwd dat dat me zoals elke keer als dat heerst aan mijn huisje voorbij gaat
|
groetjes Sterre
|
 |
|
|
sterre
Gevorderd

Netherlands
Berichten 638 |
Berichten - 01 november 2007 : 22:35:28
|
Jetje
heb ook een dagboekje aangemaakt 
|
groetjes Sterre
|
 |
|
|
Advertentie
     |
Berichten - 09 september 2010 : 04:33:49
|
|
|