Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Het forum over voeding, dieten en gezondheid
Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoek | Help
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Koopjes en Specials | Lichaam, Sport en Vrije tijd | Damesmode | Grote maten mode
 Alle forums
 Voeding, diëten & gezondheid
 Dieten
 1 dag dieet
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Admin
Forum Admin

Netherlands
Berichten 855

Berichten - 07 februari 2007 :  16:53:00  Admin's profiel weergeven  Bezoek Admin's homepageAdmin  Reageer met citaat
Dieetnaam: 1 dag dieet
Catogorie: Caloriearme dieten

Omschrijving dieet
Het 1 dag dieet is een deet voor één dag waarbij je een bepaald schema afwerkt. Je kan in deze dag tot 2 kilo afvallen.

Meer informatie over het: 1 dag dieet

Discussieer hier met andere forumleden over het 1 dag dieet. Deel uw ervaringen, geef elkaar tips om zo elkaar te steunen bij het afvallen.

Advertentie

Berichten - 03 september 2010 :  08:34:12

Detoxkuur

Naar boven

PR-
Junior

Netherlands
Berichten 117

Berichten - 22 januari 2008 :  20:15:37  PR-'s profiel weergeven  Bezoek PR-'s homepagePR-  Reageer met citaat
wat zijn kersenstelen?
Naar boven

Ying
Expert

Netherlands
Berichten 7986

Berichten - 23 januari 2008 :  09:12:01  Ying's profiel weergeven  Bezoek Ying's homepageYing  Reageer met citaat
Het is kersenstelenthee PR en die kun je in de reformwinkel kopen.

Velen denken dat ze denken wanneer ze slechts hun vooroordelen anders rangschikken...........

Naar boven

lollypop5
Expert

Belgium
Berichten 4028

Berichten - 23 januari 2008 :  09:20:37  lollypop5's profiel weergeven  Reageer met citaat
dank u

van 28 juni 2010 een Gastric bypass laten doen

10 min fietsen (in de winter)in de zomer meer
53j
maandag weegdag
elke dag ongeveer 1 liter water,1/2 liter lindethee
Naar boven

Ying
Expert

Netherlands
Berichten 7986

Berichten - 23 januari 2008 :  11:17:10  Ying's profiel weergeven  Bezoek Ying's homepageYing  Reageer met citaat
oke lolly, hou je dan maar lekker bij je brandnetelthee met longkruid en wilde thijm, hahahahaha!!
je hoeft het echt niet te drinken als je niet wilt!!!!

Velen denken dat ze denken wanneer ze slechts hun vooroordelen anders rangschikken...........

Naar boven

PR-
Junior

Netherlands
Berichten 117

Berichten - 23 januari 2008 :  11:56:46  PR-'s profiel weergeven  Bezoek PR-'s homepagePR-  Reageer met citaat
Oke bedankt,
binnekort denk ik een keertje proberen!
Iemand ervaring mee of niet?
Naar boven

angeleyes
Nieuw

Netherlands
Berichten 2

Berichten - 01 mei 2008 :  12:07:16  angeleyes's profiel weergeven  Bezoek angeleyes's homepageangeleyes  Reageer met citaat
hey eve een vraagje krijg je hetzelfde reseltaat als je alleen de hele dag water drinkt ?
Naar boven

Huneybee
Junior

Netherlands
Berichten 186

Berichten - 01 mei 2008 :  12:49:43  Huneybee's profiel weergeven  Bezoek Huneybee's homepageHuneybee  Reageer met citaat
Ik ken iemand die dat 1 dag dieet om de dag doet.. Bij haar werkt het
Ik ben geen grote eter, maar dit zou ook echt te weinig zijn voor mij dus niet vol te houden, ook niet 1 dag!

Naar boven

angeleyes
Nieuw

Netherlands
Berichten 2

Berichten - 01 mei 2008 :  15:14:19  angeleyes's profiel weergeven  Bezoek angeleyes's homepageangeleyes  Reageer met citaat
ok dank je :)
Naar boven

-bulent-
Nieuw

Turkey
Berichten 2

Berichten - 22 juni 2008 :  20:42:27  -bulent-'s profiel weergeven  Bezoek -bulent-'s homepage-bulent-  Reageer met citaat
ik vraag me af wat voor yoghurt willen ze yoghurt van kinderen of gwnn magere yoghurt???
en nog iets maakt het uit wat voor venkel thee het is??

hartelijk dank
bulent
Naar boven

kaa
Expert

Netherlands
Berichten 8298

Berichten - 22 juni 2008 :  20:48:04  kaa's profiel weergeven  Bezoek kaa's homepagekaa  Reageer met citaat
Het moet gewone, naturel yoghurt zijn ,Bulent.
Dus Magere yoghurt is het beste. En venkelthee kan je gewoon in de supermarkt kopen, in van die builtjes.
In het zonnatura rek.

Bulent, ik zie dat jij pas 14 jaar bent. Waarom wil je dit dieet gaan volgen??
Volgens mij hebben jonge mensen gewoon hun dagelijkse voedingsstoffen nodig!

HOI MEIDEN DAAR BEN IK WEER!!

... Kaa jojoot niet, ze heeft het uitgevonden!
Naar boven

-bulent-
Nieuw

Turkey
Berichten 2

Berichten - 23 juni 2008 :  10:38:38  -bulent-'s profiel weergeven  Bezoek -bulent-'s homepage-bulent-  Reageer met citaat
ik ga op vakantie en ik ben bij tegen de 83 en ben 1.78 lang ik wil niet richting de 90 daarom .
en nog een vraag mag er suiker bij de thee?
Naar boven

dannl123
Expert

Netherlands
Berichten 815

Berichten - 23 juni 2008 :  11:35:35  dannl123's profiel weergeven  Bezoek dannl123's homepagedannl123  Reageer met citaat
1 dag dieeten zijn IMO waardeloos. Het is algemeen bekend dat je in 1 dag geen significante hoeveelheid vet kwijt kan raken. Die 2 kg die genoemd wordt zal hoofdwaarschijnlijk bestaan uit vocht en gebrek aan voedingsstoffen.
Naar boven

gezonder85
Junior

Netherlands
Berichten 100

Berichten - 23 juni 2008 :  13:07:44  gezonder85's profiel weergeven  Bezoek gezonder85's homepagegezonder85  Reageer met citaat
ik ga op vakantie en ik ben bij tegen de 83 en ben 1.78 lang ik wil niet richting de 90 daarom .
en nog een vraag mag er suiker bij de thee?
Geplaatst door -bulent-

nee lijkt me niet slim anders zal je helemaal niet snel afvallen

Laura;
23jr; 1.69m;
insulinepomp;
gezonder leven;
regelmaat

93 -> 78 -> 68

Flatter me,
and I may not believe you.
Criticize me,
and I may not like you.
Ignore me,
and I may not forgive you.
Encourage me,
and I may not forget you.
Naar boven

Ireen86
Nieuw

Netherlands
Berichten 31

Berichten - 30 augustus 2008 :  14:34:30  Ireen86's profiel weergeven  Bezoek Ireen86's homepageIreen86  Reageer met citaat
Het zal best werken (je krijgt gewoon een dag nauwelijks voedingsstoffen binnen)... maar erg gezond kan het niet zijn!!!!!

lees jojo effect....
Naar boven

Shira
Nieuw

Netherlands
Berichten 32

Berichten - 01 september 2008 :  00:01:11  Shira's profiel weergeven  Bezoek Shira's homepageShira  Reageer met citaat
Hmmm.. t ziet er wel echt uit als een ik-honger-mezelf-uit-dieet.. met alle respect naar iedereen die het doet! En volgens mij is het best gevaarlijk ook, want als je ineens 2kg afvalt, zullen er mensen zijn die het tch vaker dan 1 dag gaan aanhouden.. :(

Naar boven

Calorinne
Nieuw

Berichten 5

Berichten - 19 juni 2009 :  00:06:40  Calorinne's profiel weergeven  Bezoek Calorinne's homepageCalorinne  Reageer met citaat
Volgens mijn informatie kan dit nooit kloppen.
Ik heb geleerd dat als je 7000 meer calorieen verbrandt dan dat je eet, je 1 kilo afvalt.
We hebben het hier over echt afvallen, en geen vochtverlies.
Dat betekent dat je, als je een week lang elke dag 1000 calorieen minder eet dan dat je verbrandt, je 1 kilo echt vet kunt kwijtraken, in een WEEK dus.
Alle andere kilo's zijn vocht, dat er direct weer bij komt als je zouten eet.
Dus met 1 dag yoghurt en vochtafdrijvende middelen als venkel zzal je weegschaal misschien 2 kilo minder aanwijzen, maar dat is echt jezelf voor de gek houden.
Als je 1 hele dag niets zou eten zou je dus hooguit (als je 2500 calorieen verbrandt, wat veel is) zo'n 300 / 330 gram echt vet kunnen kwijtraken. Maar of dat gezond is...
Naar boven

elgebak
Expert

Netherlands
Berichten 3231

Berichten - 29 juni 2009 :  19:34:21  elgebak's profiel weergeven  Reageer met citaat
Dat dieet vind ik behoorlijk eetgestoord. Dit is hartstikke ongezond!
Naar boven

roosje 47
Senior

Netherlands
Berichten 412

Berichten - 06 juli 2009 :  20:28:42  roosje 47's profiel weergeven  Bezoek roosje 47's homepageroosje 47  Reageer met citaat
ik vind het ook een hongerdieet.
Ben het meteen gaan proberen natuurlijk en val er zowat van flauw.

groetjes van Roosje

as
Naar boven

Rhune
Nieuw

Belgium
Berichten 36

Berichten - 25 oktober 2009 :  22:20:29  Rhune's profiel weergeven  Bezoek Rhune's homepageRhune  Reageer met citaat
Ik vroeg me af - puur hypothetisch - wat het meest effectief is;
het 1dagdieet volgen of een hele dag niets eten?
Als je niet eet krijg je uiteraard nóg minder calorieën naar binnen, maar leg je wel je stofwisseling stil...
Iemand die het weet?

Naar boven

Robijn
Starter

Netherlands
Berichten 50

Berichten - 04 november 2009 :  15:05:58  Robijn's profiel weergeven  Bezoek Robijn's homepageRobijn  Reageer met citaat
Dan liever dik zeg!

Je eet gewoon helemaal niets, ja iets om niet compleet flauw te vallen.
In een dag verlies je dan inderdaad alleen maar vocht, of nog erger, als je het om de dag doet.. spiermassa....

Ik zeg ook: Nee danku!

Energie en fitheid voor iedereen, met een lekker en snel ontbijt.
www.ontbijtenergie.nl

Ook om mee af te slanken.
Naar boven

Advertentie

Berichten - 03 september 2010 :  08:34:12

Naar boven
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Ga naar:
 Image Forums 2001 Deze pagina is geladen in 0,16 seconden. Snitz Forums 2000
© 2010 Voedingsforum | Disclaimer | Boeken | Dieetnieuws | Contact | BMI | Top 10 | Fotoalbum | Chat
Hosting by Seoptics | Benelinx | Recepten | Voedingswaarde | Calorieen | Dieten | Koolhydraten | Caloriedagboek |
RSS 2.0

© Calorielijst.nl - Calorieën Tellen

© Koolhydratentabel.nl

© Voedingswaardetabel.nl